پورشه تایکان توربو جی تی ؛ سلطان شتاب و قدرت

نکته جالب توجه درباره پورشه تایکان این است که حتی تیپ پایه آن نیز از شتابی بی‌نظیر برخوردار است. این تیپ می‌تواند ظرف 4.5 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست بیابد. البته توانایی‌های نسخه توربو جی تی از این نیز فراتر می‌رود به گونه‌ای که می‌توان لقب سلطان شتاب و عملکرد را به پورشه تایکان توربو جی تی مدل 2025 اختصاص داد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، پورشه تایکان توربو جی تی قوی‌ترین خودرویی است که کمپانی پورشه تا کنون تولید کرده است. این خودرو 777 اسب بخار نیرو و 1340 نیوتن‌متر گشتاور دارد و چنانچه حالت رانندگی Attack انتخاب شود نیروی آن تا 1091 اسب بخار افزایش پیدا می‌کند. فشردن دکمه Attack ظرف 10 ثانیه نیروی بیشتری به هر چهار چرخ ارسال و پورشه تایکان توربو جی تی را به یکی از پرشتاب‌ترین و قوی‌ترین خودروهای روی پیست تبدیل می‌کند.

سیستم Launch Control ظرف 2 ثانیه ابتدای حرکت تمام 1091 اسب بخار نیرو را در اختیار راننده می‌گذارد و باعث می‌شود پورشه تایکان توربو جی تی ظرف 2.2 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست بیابد.

راز آسمان پایتخت

حداکثر سرعت پورشه تایکان توربو جی تی با پکیج Weissach بین 290 تا 305 کیلومتر اعلام شده است.

در پورشه تایکان توربو جی تی وزن تا میزان زیادی پایین آورده شده است و ستون‌های B، آینه‌های جانبی و پنل‌های جانبی از جنس فیبر کربن هستند. ترمزهای کربن-سرامیکی و رینگ‌های ریخته‌گری شده 21 اینچی نیز در مقایسه با پورشه‌های دیگر از وزن کمتری برخوردارند و همگی به صورت استاندارد برای پورشه تایکان توربو جی تی عرضه می‌شوند.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : پورشه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز