بازگشت تویوتا اف جی کروزر در یک قالب جدید

تورهای مسافرتی لحظه آخر

اولین بار نیست که حرف و حدیث‌هایی در مورد بازگشت تویوتا اف جی کروزر به خط تولید به گوش می‌رسد. در سال 2022  نیز کانسپت برقی این شاسی‌بلند محبوب به نمایش گذاشته شد که نشان می‌داد ممکن است در قالب یک آفرودر برقی به بازار برگردد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بازگشت شاسی‌بلند پرطرفدار تویوتا اف جی کروزر به خط تولید هنوز قطعی نیست ولی با توجه به پلتفرم IMV O که بسیار منعطف است، این امکان وجود دارد که کمپانی تویوتا بخواهد خودروهای جدید دیگری بر روی این پلتفرم توسعه بدهد.

کمپانی تویوتا سال گذشته به طور رسمی تولید شاسی‌بلند اف جی کروزر را خاتمه داد ولی گویا مشغول کار بر روی یک شاسی‌بلند جدید است که بر روی همان پلتفرم سوار می‌شود و از نظر ابعاد از تویوتا فورچونر کوچک‌تر خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

این احتمال وجود دارد که شاسی‌بلند جدید از نظر پلتفرم و فاصله محوری به تویوتا فورچونر و تویوتا اینووا شباهت داشته باشد ولی از بدنه‌ای جعبه‌ای شکل و سبک و سیاقی تهاجمی و خشن‌تر بهره ببرد. تویوتا اف جی کروزر جدید از کابینی با کیفیت بهره خواهد برد که از مواد اولیه مرغوب ساخته شده است و با دو یا سه ردیف صندلی در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

دادپویان
ایده سبز
اوج آرام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “بازگشت تویوتا اف جی کروزر در یک قالب جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز