لوکس ترین موتورسیکلت کروزر مناسب سفر + قیمت

تورهای مسافرتی لحظه آخر

مسافرت با موتورسیکلت یک ماجراجویی هیجان‌انگیز است که به شما این امکان را می‌دهد جاده‌ها را درنوردید و طعم سفر را از زاویه‌ای متفاوت تجربه کنید. اگر قصد داشته باشید به چنین سفری بروید راحتی و لوکس بودن موتورسیکلت اهمیت ویژه‌ای پیدا می‌کند و بسیاری از موتورسیکلت‌های کروزر نیز به گونه‌ای طراحی شده‌اند تا قدرت، راحتی و زیبایی لازم برای انجام چنین سفرهایی را فراهم کنند. در این میان موتورسیکلت کروزر کورتیس 1 بسیار خوش درخشیده و توجه مشتریان را در سرتاسر جهان جلب کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، موتورسیکلت کورتیس 1 (Curtiss 1) با قیمت پایه‌ای در حدود 83333 دلار نه تنها یک کروزر منحصر به فرد برقی است بلکه توانسته است انقلابی در حوزه موتورسیکلت‌های لوکس ایجاد کند.

موتورسیکلت کورتیس 1 یک اثر هنری است که به صورت دست‌ساز تولید می‌شود، فقط 300 دستگاه از آن ساخته خواهد شد و در حال حاضر فقط 120 دستگاه از آن در سرتاسر جهان وجود دارد. هر کدام از موتورسیکلت‌های کورتیس 1 با دیگری تفاوت دارد چون سازنده آن انتخاب‌های بسیار زیادی پیش روی مشتریان می‌گذارد و موتور سیکلت‌ها را طبق سلیقه آن‌ها می‌سازد و رنگ‌آمیزی می‌کند.

راز آسمان پایتخت

موتورسیکلت کروزر کورتیس 1 به یک پیشرانه برقی مجهز شده است که می‌تواند 110 اسب بخار نیرو تولید کند و برد آن در شهر 193 کیلومتر و در بزرگراه 112 کیلومتر اعلام شده است.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

دادپویان
ایده سبز
اوج آرام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز