کادیلاک سلستیک 2024 ؛ نخستین سدان فوق لوکس و تمام برقی جهان

تورهای مسافرتی لحظه آخر

کادیلاک یکی از خودروسازهای آمریکایی است که زیر مجموعه جنرال موتورز به شمار می‌آید و چندین دهه است که خودروهای لوکس تولید می‌کند. این خودروساز با معرفی کادیلاک سلستیک 2024 که نخستین سدان فوق لوکس و تمام برقی جهان محسوب می‌شود، سطح محصولات این سگمنت را تا حد کاملاً جدیدی بالا برده است و می‌تواند به رقابت با محصولات فراری و لامبورگینی بپردازد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، تک‌تک خودروهای کادیلاک سلستیک 2024 توسط یک تیم کوچک از کارشناسان زبده به صورت دست‌ساز تولید می‌شود و همه جزییات آن را می‌توان طبق سفارش مشتری تغییر داد و ساخت. به این ترتیب، هر کدام از این کادیلاک‌ها منحصر به فرد است و شباهتی به کادیلاک سلستیک‌های دیگر ندارد.

کادیلاک سلستیک 2024 یک سدان فوق لوکس است که پرچمدار خودروهای برقی آینده خواهد بود و پس از این که اواخر امسال به نخستین مشتریانش تحویل داده شد شاهد حضور آن بر روی جاده‌ها هستیم.

راز آسمان پایتخت

همه تیپ‌های کادیلاک سلستیک 2024 بر روی پلتفرم Ultium جنرال موتورز سوار می‌شوند که پیشتر عملکرد فوق‌العاده خودش را به اثبات رسانده است. کادیلاک سلستیک به یک باتری 111 کیلوواتی مجهز می‌شود و با دو موتور برقی و سیستم چهار چرخ محرک در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. آن طور کمپانی جنرال موتورز اعلام کرده است موتورهای این سدان لوکس در مجموع می توانند 600 اسب بخار نیرو و 867 نیوتن‌متر گشتاور تولید کنند و این میزان از نیرو و گشتاور برای این که شتاب صفر تا صد را به 3.8 ثانیه برساند کفایت می‌کند.

کادیلاک سلستیک 2024 با یک بار شارژ می‌تواند مسافتی برابر با 482 کیلومتر را بپیماید که این میزان برد برای افرادی که داخل شهر و برای رفت و آمد به محل کار تردد می کنند کافی است ولی اگر برد بیشتری بخواهید، این سدان لوکس قابلیت آن را دارد که به یک باتری 200 کیلوواتی نیز مجهز بشود.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

 

اوج آرام
دادپویان
ایده سبز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز