معرفی پرفروش‌ ترین مینی‌ ون‌ خانوادگی هوندا

هوندا اودیسه یکی از پرفروش‌ترین مینی‌ون‌های خانوادگی به شمار می‌‌رود و کمپانی هوندا فقط در سال 2023 بیش از 70 هزار دستگاه از آن را فروخته است. این مینی‌ون پرطرفدار در هر نسل مورد بازنگری کامل قرار می‌گیرد و فیس لیفت‌های زیادی از آن در گوشه و کنار دیده می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، مدل 2024 هوندا اودیسه نسبت به مدل 2023 تغییری نکرده است و با همان ویژگی‌ها در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. همه تیپ‌های هوندا اودیسه 2024 به یک موتور شش سیلندر 3.5 لیتری مجهز شده‌اند که 280 اسب بخار نیرو دارد و می‌تواند باری به وزن 1587 کیلوگرم را یدک بکشد. این توان یدک کشی بسیار بیشتر از قدرتی است که در پیکاپ‌های جمع و جور دیده می‌شود.

با توجه به این که بسیاری از خودروسازها دیگر مینی‌ون تولید نمی‌کنند، رقبای اصلی هوندا اودیسه 2024 را می‌توان کرایسلر پاسیفیکا و کیا کارنیوال دانست.

راز آسمان پایتخت

موتور شش سیلندر هوندا اودیسه 2024 در کنار یک گیربکس 10 سرعته اتوماتیک قرار می‌گیرد که شتاب صفر تا صد آن را به 6.6 ثانیه می‌رساند. حداکثر سرعت نیز 178 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است که برای یک مینی‌ون خانوادگی شتاب و سرعت مناسبی محسوب می‌شود.

از تجهیزات رفاهی هوندا اودیسه 2024 می‌توان به گرمکن صندلی‌های جلو، نمایشگر لمسی 8 اینچی، صندلی‌های برقی جلو، گرمکن صندلی‌های جلو و سیستم صوتی با 7 بلندگو اشاره کرد.

برخی از تجهیزات ایمنی هوندا اودیسه 2024 عبارتند از سیستم ترمز اضطراری و پیشگیری از تصادف، سیستم هشدار نقاط کور و ترافیک عقب، دوربین عقب و کروز کنترل تطبیقی.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

 

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز