با 5 میلیون جارو شارژی بوش بخریم یا بلک اند دکر؟

جارو شارژی-کاماپرس
لست سکند

جارو شارژی بلک اند دکر مدل SVB520JW-B5 و جارو شارژی بوش با مدل BCHF2MX20 با رده قیمتی تقریبا برابری ارائه شده‌اند و هر دو جزو محصولات پرفروش دو برند به حساب می‌آیند. محصول بلک اند دکر تحت لیسانس آمریکا بوده و بوش محصولی از کشور آلمان است. از نظر موتور و امکانات سیستمی این دو محصول شباهت بسیار زیادی به یکدیگر دارند. با این حال تفاوت‌های مهمی را هم می‌توان دید.

کاماپرس در این گزارش به معرفی و مقایسه دو مدل پرفروش جارو شارژی بلک اند دکر SVB520JW-B5 و جارو شارژی بوش با مدل BCHF2MX20 با جست و جو در سایت دیجی کالا می‌پردازد.

شکل ظاهری جارو شارژی بوش و بلک اند دکر

از نظر شکل ظاهری مدل بلک اند دکر به شکل عصایی بوده و جارو شارژی بوش به شکل دستی به کار می‌رود، این جارو دسته تاشو نیز دارد. اندازه جارو شارژی مدل بوش 165 در 265 در 1160 بوده و جارو شارژی مدل بلک اند دکر در ابعاد 600 در 150 در 300 عرضه شده است.

بیشتر بخوانید:

جارو شارژی بلک اند دکر مدل SVB520JW-B5-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

امکانات دو محصول

هر دو جارو شارژی دارای سری قابل تعویض بوده و فیلترشان امکان شسته شدن دارد. این محصولات بیش از 20 دقیقه امکان شارژدهی را فراهم کرده و دارای نشانگر شارژ باتری کم هستند. باتری به کار رفته در نوع بلک اند دکر باتری لیتیومی بوده و باتری‌های بوش NiMH هستند که قابلیت تعویض نیز دارند. قدرت و طول عمر باتری در محصول بوش بیشتر بوده و کارایی بالایی دارد.

وزن محصول بوش 2.5 کیلوگرم عنوان شده و با این حساب جارو شارژی بلک اند دکر با 2 کیلوگرم وزن، سبک‌تر است. علاوه بر این، امکان نصب روی دیوار در مدل بلک اند دکر وجود دارد.

موتور به کار رفته در هر دو جارو شارژی قوی بوده و عملکرد مناسبی دارد. طول عمر این محصولات نیز بالا است و به همین جهت در بین کاربران محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند. استفاده از فن خنک کننده در بلک اند دکر قابل توجه بوده و در مدل بوش قابلیت تنظیم توان موتور را می‌توان تجربه کرد.

جارو شارژی بوش با مدل BCHF2MX20-کاماپرس

نظرات کاربران

در مجموع کاربران از جارو شارژی بوش رضایت بالاتری دارند. این جارو از جهت قدرت مکش مورد تایید بوده و افراد مختلف  آن را پیشنهاد داده‌اند. البته در برخی موارد که بسیار کمتر دیده می‌شود، برخی از کاربران اعلام نارضایتی کرده و آن را محصولی سنگین دانسته‌اند.

در مورد جارو شارژی برند بلک اند دکر کاربران در فضای مجازی آن را تایید کرده و در مورد میزان نگه داری شارژ آن رضایت داشته‌اند. البته این مدل نسبت به مدل بوش نظرات منفی بیشتری دریافت کرده است. کیفیت ساخت پایین و قدرت مکش کم از جمله مسائلی هستند که کاربران در فضای مجازی به آن‌ها اشاره می‌کنند. البته نظرات متناقضی وجود دارد و در بسیاری از موارد نیز کاربران قدرت مکش محصول را بالا ارزیابی کرده و قدرت موتور و باتری آن را مناسب دانسته‌اند.

انتهای پیام

 

مرتبط با : بوشدیجی کالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز