محبوب ترین جاروبرقی پاناسونیک در بازار + قیمت

خرید جاروبرقی-کاماپرس

بیشتر خریداران هنگام خرید جاروبرقی به امکاناتی همچون صدای کم، قدرت مکش بالا و خاصیت از بین برندگی آلاینده­‌ها و باکتری­ها توجه می‌­کنند. انواع مدل‌های جاروبرقی پاناسونیک نیز علاوه بر تکنولوژی‌های اشاره شده، دارای طراحی به‌روز و زیبا هستند. برند پاناسونیک که سابقه طولانی در تولید لوازم خانگی دارد، توانسته است سهم قابل قبولی از بازار لوازم خانگی ایران را به خود اختصاص دهد.

کاماپرس در این گزارش با جست­وجو در سایت “لوازم خونگی”، پرفروش‌ترین مدل‌های جاروبرقی پاناسونیک را به همراه قابلیت‌­ها و قیمت هر محصول بررسی و معرفی کرده است.

جاروبرقی پاناسونیک مدل MC-CG713

جاروبرقی پاناسونیک مدل MC-CG713  یکی از مدل­های محبوب جاروبرقی در بازار ایران است. شاید بتوان اصلی‌ترین ویژگی این جاروبرقی را تکنولوژی دمندگی آن عنوان کرد که می‌­تواند گرد و غبار را از دورترین نقاط جمع‌­آوری کند. همچنین داشتن فیلتر آنتی باکتریال سبب می‌شود که هوای خروجی در این جاروبرقی خالی از هر نوع آلایندگی و باکتری باشد.

داشتن قابلیت تنظیم مکش، نشانگر پر شدن مخزن و لوله تلسکوپی جادویی از دیگر امکاناتی است که پاناسونیک در مدل MC-CG713   ارائه کرده است. پاکت استفاده شده در این جاروبرقی دائمی و قابل شست­وشو است که باعث می­‌شود استفاده از آن صرفه اقتصادی داشته باشد. مخزن این مدل جاروبرقی پاناسونیک شش لیتر حجم دارد و به این سادگی‌­ها پر نمی‌شود.

جاروبرقی پاناسونیک مدل MC-CG713 در چهار رنگ سفید، مشکی، آبی و قرمز تولید شده است و به قیمتی حدود شش میلیون و 799 هزار تومان در بازار به فروش می­‌رسد.

راز آسمان پایتخت

جاروبرقی پاناسونیک مدل MC-CG713 -کاماپرس

جاروبرقی پاناسونیک مدل MC-CG715

این مدل از جاروبرقی پاناسونیک همانند مدل معرفی شده قبلی، دارای امکانات ایده‌­آلی برای نظافت منزل است. قدرت 2100 واتی این جاروبرقی سبب افزایش توان مکش آن شده است. این جاروبرقی تنها صدایی به میزان 65 دسی‌بل تولید می‌­کند و از این نظر، یکی از جاروبرقی‌های کم صدا در بازار محسوب می‌شود.

پاناسونیک در این مدل جاروبرقی نیز به بهداشت محیطی اهمیت ویژه‌ای داده است. فیلتر بهداشتی HEPA در این جاروبرقی باعث می‌شود که تا 99 درصد ذرات آلرژی‌زا و باکتری‌ها در محیط منزل از بین بروند و به این ترتیب، هوای خروجی از جاروبرقی کاملا تصفیه می‌شود.

جاروبرقی‌های پاناسونیک دارای تکنولوژی ویژه دیگری به نام Blower هستند که باعث می‌شود از دمندگی باد برای از بین بردن گرد و خاک محیط استفاده شود. همچنین می‌توان از این امکان برای باد کردن آسان اشیائی مانند بادکنک نیز استفاده کرد.

جاروبرقی پاناسونیک مدل MC-CG715  دارای کیسه قابل شست­وشو بوده و به قیمتی حدود هفت میلیون و 199 هزار تومان به فروش می‌رسد.

جاروبرقی پاناسونیک مدل MC-CG715 -کاماپرس

جاروبرقی پاناسونیک مدل MC-CJ913

اگر به دنبال یک جاروبرقی باکیفیت هستید که دوام بالایی داشته و از زیبایی ظاهری خوبی نیز برخوردار باشد، جاروبرقی پاناسونیک مدل MC-CJ913  محصولی است که دقیقا به دنبال آن هستید. اگرچه این جاروبرقی نیز دارای قدرت 2000 وات و ظرفیت کیسه شش لیتری است، اما در نگاه اول، از دیگر جاروبرقی‌های مشابه خود متمایز است. دلیل این موضوع را باید در طراحی ارگونومیک و کلیدهای بزرگ و زیبای آن جست­وجو کرد. قابلیت قرارگیری لوازم جانبی روی دسته نیز بر کارایی این دستگاه افزوده است.

این جاروبرقی دارای کیسه دائمی و قابل شست­وشو بوده و صدای خیلی کم و در حد 65 دسی بل تولید می‌کند. این محصول نیز همانند سایر مدل‌های جاروبرقی پاناسونیک در چهار رنگ آبی، قرمز، سفید و مشکی به بازار عرضه شده است. جاروبرقی پاناسونیک مدل MC-CJ913  به قیمتی حدود 10 میلیون و 599 هزار تومان به فروش می‌­رسد.

جاروبرقی پاناسونیک مدل MC-CJ913 -کاماپرس

جاروبرقی پاناسونیک مدلMC-CJ915

جاروبرقی پاناسونیک مدلMC-CJ915  را می­توان کم صداترین جاروبرقی پاناسونیک نامید؛ چراکه این مدل جاروبرقی دو دسی بل کمتر از سایر مدل‌های ارائه شده پاناسونیک صدا تولید می‌کند و میزان صدای آن 63 دسی بل است. همچنین طراحی زیبا و به­روز این جاروبرقی، آن را از دیگر مدل‌ها متمایز می‌کند.

قدرت بالاتر MC-CJ915 یکی دیگر از وجه تمایزهای این جاروبرقی است. این جاروبرقی دارای 2100 وات توان بوده و توان آن متناسب با سطوح مختلف قابل تنظیم است. کیسه شش لیتری این جاروبرقی علاوه بر اینکه زود پر نمی‌شود، قابل شست­وشو است.

در فیلتر این جاروبرقی از فلز مس استفاده شده است تا با پیوند شیمیایی بتواند ذرات بو را از بین برده و فیلتر را تمیز نگه دارد. جاروبرقی پاناسونیک مدل MC-CJ915 به قیمتی حدود 11 میلیون تومان در بازار عرضه شده است.

جاروبرقی پاناسونیک مدلMC-CJ915 -کاماپرس

خرید بهترین جاروبرقی پاناسونیک از سایت لوازم خونگی

فروشگاه اینترنتی لوازم خونگی را می‌توان بزرگترین و کاملترین فروشگاه آنلاین برای خرید لوازم خانگی عنوان کرد. سابقه این مجموعه فروشگاهی به سال 1365 می­‌رسد، اما از سال 1395 فعالیت آنلاین خود را آغاز کرده است. تخفیف­‌های دائمی، امکان خرید اقساطی، کامل بودن مجموعه محصولات برندهای مطرح بازار و ارسال با کمترین هزینه تنها بخشی از خدمات سایت لوازم خونگی به آدرس lavazemkhonegi.com برای مشتریان است. علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن های 66706005-021 و 09196356005 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : لوازم خونگی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز