با اقامت در هتل بزرگ شیراز سفری متفاوت را تجربه کنید

هتل بزرگ شیراز-کاماپرس
لست سکند

شهر شیراز به عنوان مهد فرهنگ و هنر ایرانی شناخته می‌شود. اگر دوست دارید تا در سفر به شیراز به جاذبه‌های گردشگری این شهر دسترسی آسان داشته باشید و در هتلی لوکس اقامت کنید، رزرو هتل بزرگ شیراز را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این هتل پنج ستاره در مجاورت دروازه قرآن و باغ‌های زیبای شیراز واقع شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نمای کشتی‌مانند هتل بزرگ شیراز، توجه بسیاری از مسافران را در بدو ورود به شهر به خود جلب می‌کند. این اقامتگاه لوکس به تنها هتل 5 ستاره گرید آ در شیراز معروف است. در ادامه، مشخصات و امکانات هتل بزرگ شیراز بیشتر مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

معرفی هتل بزرگ شیراز

ساخت این هتل در اوایل دهه 70 آغاز شد؛ اما بنا بر دلایلی، روند کند ساخت آن موجب شد تا هتل بزرگ شیراز در سال 1392 تاسیس شود. این هتل 20 هزار متر مربع زیربنا دارد و بر فراز کوه‌های شمال شرقی شیراز ساخته شده است. این اقامتگاه دارای 14 طبقه است که 158 اتاق موجود در آن در طبقات هفتم تا دوازدهم واقع شده است.

مشخصات اتاق‌ها و سوئیت‌ها

واحدهای اقامتی این هتل شامل اتاق یک تخته، دو تخته توئین، دو تخته دبل و سوئیت کانکت چهار نفره می‌شود. این اتاق‌ها به امکاناتی نظیر یخچال، صبحانه رایگان، روم سرویس، مینی بار با هزینه، سرویس بهداشتی فرنگی، لوازم بهداشتی رایگان، حمام، اینترنت رایگان، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع و صندوق امانات مجهز هستند. در برخی از اتاق‌ها چای‌ساز، دراور، بالکن، مبلمان، آباژور، میز تحریر، کمد لباس، وان و میز تحریر نیز وجود دارد.

راز آسمان پایتخت

امکانات رفاهی هتل بزرگ شیراز

امکانات رفاهی ویژه این هتل شامل سالن بدنسازی، غرفه و فروشگاه، استخر، سالن کنفرانس، سالن آمفی تئاتر، اسپا، ماساژ، سونا و جکوزی می‌شود. این هتل به یک رستوران فست فود، یک رستوران روف گاردن و یک رستوران با موسیقی زنده مجهز است. مهمانان هتل بزرگ شیراز می‌توانند از بازی‌هایی چون بیلیارد و فوتبال دستی لذت ببرند و کودکان نیز ساعات خوشی را در پارک و اتاق مخصوص بازی سپری کنند. لاندری، ویلچر، آرایشگاه مردانه و زنانه، پارکینگ رایگان، اتاق عقد و تراس عمومی از دیگر امکانات این هتل به شمار می‌رود.

لازم به ذکر است که استقبال از مهمان با خودروی اختصاصی روی باند فرودگاه، تحویل گرفتن بار توسط پرسنل جایگاه تشریفات، پذیرایی در سالن اختصاصی و همراهی مهمان تا هتل با ترانسفر ویژه توسط پرسنل هتل بزرگ شیراز صورت می‌گیرد. هزینه این خدمات برای هر نفر مهمان پرواز داخلی 750 هزار تومان و برای مهمانان پرواز خارجی یک میلیون و 550 هزار تومان است. خدمات CIP برای کودکان زیر 2 سال رایگان است.

هتل بزرگ شیراز-کاماپرس

دسترسی هتل به مراکز گردشگری

این هتل دسترسی بسیار خوبی به جاذبه‌های گردشگری شهر دارد؛ بنابراین، گردشگران می‌توانند با اقامت در هتل بزرگ شیراز در زمان و هزینه‌های حمل و نقل خود صرفه‌جویی کند. دروازه قرآن، حافظیه، سعدیه، باغ ملی، ارگ کریم خان زند، موزه پارس، بوستان کوهستانی نور، موزه سنگ هفت تنان و… از جمله جاذبه‌های گردشگری مهم شیراز هستند که در نزدیکی این هتل قرار دارند. به علاوه، هتل بزرگ شیراز تا فرودگاه حدود 13 کیلومتر فاصله دارد. لازم به ذکر است که این هتل توانسته امتیاز 4.6 را از کاربران سایت ایران هتل آنلاین دریافت کند.

هتل بزرگ شیراز را با تخفیف ویژه رزرو کنید

اگر قصد سفر به شیراز را دارید، می‌توانید هتل بزرگ شیراز را با یک تخفیف 16 درصدی از سایت ایران هتل آنلاین رزرو کنید. ایران هتل آنلاین، اولین و معتبرترین مرجع رسمی رزرواسیون هتل‌ها و اقامتگاه‌های سراسر کشور است. تمامی افراد می‌توانند هتل مورد نظر خود را با تضمین کمترین قیمت و کارمزد صفر کنسلی از این وبسایت رزرو کنند. پشتیبانی 24 ساعته و امکان استفاده از تخفیف‌های ویژه از دیگر مزایای ایران هتل آنلاین محسوب می‌شود.

انتهای پیام

 

مرتبط با : ایران هتل‌ آنلاین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “با اقامت در هتل بزرگ شیراز سفری متفاوت را تجربه کنید

  1. رامتین ابراهیمی گفته:

    پارسال این موقع ها دسته جمعی رفته بودیم به شیراز
    خیلی به یادماندنی بود به خصوص شب های دروازه قران

  2. محمد صفایی استخری گفته:

    میگم کاکو هتل بزرگ شیراز جای بزرگان جای از ما بهتران ما باید سوییتی مدرسه ای چادری بزنیم چه شوخی هایی می کنی عامو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز