امکان گسترش بیش از پیش بازار کریپتو تنها با یک تایید!

لست سکند

براساس آخرین گزارش شرکت کریپتو کوانت، در صورتی که خبر تصویب صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت کوین صحت داشته باشد و کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا به آن مهر تایید بزند، ارزش بازاری این ارز دیجیتال به سمت مرز 900 میلیارد دلاری سوق پیدا خواهد داشت و کل بازار کریپتو حدودا صعود قابل توجهی را تجربه خواهد کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید

به گزارش کاماپرس، به نقل از کریپتو کوانت، موج رشد قابل توجه بعدی احتمالا از سوی موسسات مالی که دسترسی بیت کوین را از طریق ای تی اف‌ها برای مشتریان خود فراهم می‌کند، شکل خواهد گرفت. پیش از این چند موسسه مالی بزرگ در آمریکا برای مجوز قانونی به منظور راه اندازی ای تی اف‌ بیت کوین به سازمان کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا درخواست داده‌اند. پیش بینی می‌شود این تاییدیه‌ها حداکثر تا ماه مارس 2024 صادر شود. به دنبال این اتفاق، احتمالا شرایط کل کریپتو دگرگون خواهد شد.

طبق گزارش کریپتو کوانت، اگر صادرکنندگان ای تی اف‌ بیت کوین تنها یک درصد از دارایی‌های تحت مدیریت خود را به این بخش اختصاص بدهند، میانگین 155 میلیون دلار به بازار بیت کوین وارد خواهد شد. این مقدار تقریبا یک سوم از ارزش کنونی بازار بیت کوین است. با فرض این مورد، قیمت بیت کوین پتانسیل رشد تا مرز 73 هزار دلاری را خواهد داشت.

به لحاظ تاریخی، در هر چرخه صعودی، ارزش بازاری بیت کوین بین سه تا پنج برابر ارزش واقعی رشد داشته است. در واقع می‌توان گفت به ازای هر یک دلار سرمایه گذاری جدیدی که وارد بازار بیت کوین می‌شود، قیمت آن بین سه تا پنج دلار بالا می‌رود.

راز آسمان پایتخت

اشتیاق ناشی از راه‌اندازی ای‌تی‌اف‌ها چه اثری روی بازار رمزارزها گذاشته است؟

شور و شوقی که اکنون بازار بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال را در اثر تایید احتمالی ای تی اف‌ها فرا گرفته، باعث شده تا نرخ بیت کوین برای مدت کوتاهی مرز 30 هزار دلاری را به دست آورد.

هم اکنون تحت تاثیر این خوش بینی ارزش بازار ارزهای دیجیتال از مرز 1 تریلیون دلاری عبور کرده و در محدوده 1.13 تریلیون دلاری قرار دارد.

خرید و فروش رمزارزها در مطمئن‌ترین درگاه داخلی

در صورتی که شما نیز با این جریان همراه شده‌اید و با به دست آوردن اطلاعات مناسب معتقد به تداوم روند صعودی بازار رمزارزها هستید، بهتر است از طریق درگاه معتبری مانند صرافی، بیت کوین یا ارزهای دیجیتال دیگری را ذخیره کنید.

این درگاه ایرانی همواره قیمت و اخبار مربوط به بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال را به روزرسانی کرده و در اختیار کاربران قرار می‌دهد. افرادی که مایل به خرید و فروش انواع ارز دیجیتال هستند، باید در سایت صرافی ثبت نام کرده و فرآیند احراز هویت را تکمیل کنند. در صورت نبود مشکل، امکان معامله رمزارزهای مختلف از این درگاه وجود دارد. صرافی تلاش کرده تا همگام با پروتکل‌های ایمنی روز دنیا، سیستم امنیتی معاملات رمزارزی خود را ارتقا بدهد و امکان معامله ارزهای دیجیتال در بستری امن را فراهم کند.

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز