۵ کرم‌ ترک پا موثر برای ترمیم و تقویت پوست + قیمت

۵ مورد از مؤثرترین کرم‌های ترک پا

ترک پا می‌تواند یک وضعیت دردناک و ناراحت‌کننده باشد که اغلب به دلیل خشکی و کمبود رطوبت در پوست پا ایجاد می‌شود. خوشبختانه، کرم‌ ترک پا در انواع مختلف در بازار وجود دارد که برای درمان و بهبود مؤثر ترک‌های پا، تسکین و بازیابی صافی طبیعی پوست تولید شده‌اند. هر کدام از این محصولات فرمولاسیون و فواید منحصربه‌فرد خود را برای رفع این نگرانی رایج ارائه می‌دهند.

کاماپرس در این گزارش، ۵ مورد از مؤثرترین کرم‌های ترک پا را معرفی می‌کند.

1-کرم ترک پا درمولیو

کرم ترک پا درمولیو یک کرم فرموله شده ویژه است که برای مقابله با خشکی و آسیب شدید از جمله میخچه و پینه که معمولاً روی پاها یافت می‌شود، طراحی شده است. این کرم با بافتی سبک و جذب سریع، برای خشکی مداوم که منجر به ایجاد پینه شده، ایده‌آل است.

ترکیبات اصلی آن، از جمله موم زنبورعسل، روغن آرگان و روغن گل مغربی، برای مرطوب کردن، التیام و ترمیم پاهای ترک‌خورده کاربرد دارند. بااین‌حال، ذکر این نکته ضروری است که این کرم برای استفاده توسط مادران شیرده یا زنان باردار مناسب نیست. قیمت این محصول ۹۰ هزار تومان است.

1-کرم ترک پا درمولیو

راز آسمان پایتخت

2-کرم ترک پا سی گل

کرم ترک پا سی گل برای درمان انواع کف پاهای خشک و آسیب‌دیده طراحی شده است. این کرم خاصیت آبرسانی، التیام‌بخش و نرم‌کنندگی دارد و برای رفع خشکی، ترک و زبری پا مؤثر است. فرموله شده با موادی مانند روغن کدوتنبل، روغن گردو و ویتامین E، به بازیابی و حفظ تعادل رطوبت پوست کمک کرده و درعین‌حال ترمیم پوست را تقویت می‌کند. علاوه بر این، وجود روغن کاج با خواص ضدعفونی‌کننده خود در بهبود پوست آسیب‌دیده و ترک‌خورده موثر است.  این محصول ۵۴ هزار تومان قیمت دارد.

بیشتر بخوانید:

2-کرم ترک پا سی گل

3-کرم ترک پا دکتر ژیلا

برای کسانی که با ترک‌های دردناک ناشی از خشکی بیش از حد سروکار دارند، کرم ترک دست‌وپا دکتر ژیلا تسکین و درمان مؤثری را ارائه می‌دهد. این کرم حاوی اوره، روغن آووکادو و پروتئین گندم است و به پیشگیری و ترمیم خشکی و ترک‌های دست، پا، آرنج و زانو کمک می‌کند. فرمول مغذی و آب‌رسان آن به‌تدریج پوست را بازسازی کرده و باعث تسکین طولانی‌مدت و محافظت در برابر آسیب‌های بیشتر می‌شود. قیمت این محصول ۴۸ هزار تومان است.

3-کرم ترک دست و پا دکتر ژیلا

4-کرم ترک پا سینره

کرم ترک پا سینره برای التیام سریع ترک‌خوردگی و خشکی کف پا و ایجاد تسکین و راحتی فرموله شده است. ترکیباتی مانند شمعدانی، آلان توئین و روغن گل رز وحشی برای التیام و تسکین ترک پاها کاربرد دارد. AHA موجود در این محصول به‌عنوان یک‌لایه بردار پوست عمل کرده و سلول‌های مرده را از بین می‌برد. این کرم به طور مؤثر ترک‌های پا را برطرف کرده و پوستی صاف ایجاد می‌کند. قیمت این محصول ۹۴ هزار تومان است.

4-کرم ترک پا سینره

5-کرم ترک پا ترمیم کننده و آبرسان ژبن پلاس

کرم ترمیم‌کننده و آب‌رسان پا حاوی کره کاکائو ژبن پلاس یک محصول ضروری برای درمان ترک و پینه پا است که آبرسانی و تغذیه عمیق را ارائه می‌دهد. این کرم غنی شده با مواد مغذی و اسیدهای چرب برای احیای پوست مرده و تغذیه کامل و آبرسانی به نواحی ترک‌خورده کاربرد دارد. این کرم همچنین با ترکیباتی مانند کره کاکائو، ژل آلوئه‌ورا، گلیسیرین گیاهی و روغن گیاه نعناع، به طور مؤثر پوست ملتهب و آسیب‌دیده را نرم کرده و ترک و التهاب را تسکین می‌دهد. قیمت این محصول ۴۸۰ هزار تومان است.

5-کرم ترمیم کننده و آبرسان پا حاوی کره کاکائو ژبن پلاس

انتهای پیام

مرتبط با : خانومیمثبت سبز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز