محبوب ترین کرم دور چشم برای رفع تیرگی + قیمت

کرم دور چشم
تورهای مسافرتی لحظه آخر

تیرگی دور چشم ممکن است به دلایل مختلفی مانند کمبود ویتامین، کم‌خونی، کم‌خوابی و خستگی مفرط ایجاد شود. در عین حال عواملی همچون ژنتیک، کم کاری تیروئید، استعمال دخانیات، مصرف الکل و حتی آب و هوا نیز می‌تواند بر سیاهی و یا تیرگی دور چشم اثرگذار باشد. تمامی این موارد راه حل خود را دارد ولی در این میان استفاده از کرم دور چشم مناسب یکی از موثرترین راهکارها برای از بین بردن سیاهی و کبودی دور چشم به شمار می‌رود.

کاماپرس در این گزارش محبوب‌ترین کرم دور چشم برای رفع تیرگی را معرفی می‌کند.

کرم دور چشم طبیعی

در کرم دور چشم طبیعی از مواد طبیعی و گیاهی فاقد مواد شیمیایی مضر، استفاده شده و لذا بهترین انتخاب برای افراد دارای پوست‌های حساس است. علاوه بر آن کرم‌های دور چشم طبیعی می‌توانند به کاهش چین و چروک، تیرگی و پف دور چشم نیز کمک کنند. از دیگر کاربرد‌های کرم دور چشم طبیعی آبرسانی و تغذیه پوست اطراف چشم است. برای تهیه این نوع از کرم‌های دور چشم از موادی مانند آلوئه ورا، روغن نارگیل، روغن زیتون، روغن جوجوبا، روغن شی باتر و ویتامین E استفاده می‌شود.

انواع کرم دور چشم برای رفع تیرگی

1-کرم دور چشم سینره

کرم دور چشم سینره با ترکیبات خاص و ویژه‌، باعث کلاژن سازی و افزایش خاصیت الاستیسیته اطراف چشم می‌شود. هم‌چنین با خاصیت آبرسانی بالا، سیاهی و کبودی اطراف چشم را از بین برده و به مرور پوست زیر چشم را روشن و شفاف می‌کند. قیمت این کرم در بازار حدود 150 هزار تومان است.

کرم دور چشم سینره

راز آسمان پایتخت

2-کرم دور چشم پریم

کرم پریم نیز با خاصیت ضد تیرگی، باعث شفافیت و روشن شدن زیر چشم می‌شود. همچنین با اثر بر لایه‌های زیرین پوست چشم، تیرگی‌ها را به مرور از بین برده و با آبرسانی، کبودی این ناحیه را برطرف می‌کند. قیمت این کرم حدود 360 هزار تومان آگهی شده است.

کرم دور چشم پریم

3-کرم دور چشم لانکوم

کرم درو چشم لانکوم حاوی عصاره گندم و انواع ویتامین‌ها بوده و همین موضوع خاصیت ضدتیرگی این کرم را چندین برابر می‌کند. این کرم با حالت ژله‌ای بر لایه‌های تیره پوست اطراف چشم اثر ‌گذاشته و در مدت کوتاهی تیرگی‌ها را از بین می‌برد. آبرسانی به نواحی تیره و استفاده از فرمولاسیون ویژه در این کرم، محبوبیت آن را دوچندان کرده است. این کرم با قیمت حدودی 370 هزار تومان عرضه شده است.

بیشتر بخوانید:

کرم دور چشم لانکوم

4-کرم دور چشم بایو مارین

کرم دور چشم بایو مارین به علت وجود کلاژن فراوان، در از بین بردن کبودی دور چشم بسیار موثر است. همچنین در فرمولاسیون آن از مواد دریایی ویژه‌ای استفاده شده که با اثر قوی بر روی تیرگی‌ها، خطوط اطراف چشم را خیلی زود محو می‌کند. علاوه بر آن این کرم دارای خاصیت آبرسانی و قدرت مرطوب‌کنندگی فوق‌العاده بوده که در رفع خطوط اطراف چشم بسیار کاربرد دارد. قیمت این کرم نیز در بازار حدود 550 هزار تومان است.

کرم دور چشم بایو مارین

5-کرم دور چشم مای

در کرم دور چشم مای از مواد مغذی مختلف، عصاره‌های دریایی و همچنین ویتامین  E استفاده شده است. این کرم مناسب انواع مختلف پوست‌ بوده و برای افراد بالای 35 سال، گزینه مناسبی محسوب می‌شود. این کرم با فرمولاسیون قوی‌ باعث ترمیم پوست اطراف چشم شده و از پیری زودرس جلوگیری می‌کند. قیمت این کرم 80 هزار تومان است.

کرم دور چشم مای

6-کرم دور چشم لورآل

کرم دور چشم لورآل با ترکیبات خاص و ویژه‌ای که در فرمولاسیون آن استفاده شده باعث آبرسانی و رفع تیرگی اطراف چشم می‌شود. این کرم هم‌چنین با اثر بر لایه‌های عمقی پوست اطراف چشم، در مدت زمان کوتاه تیرگی‌ها را از بین می‌برد. علاوه بر آن کرم دور چشم لورآل در طولانی مدت بر خط و خطوط زیر دور چشم نیز اثر ‌گذاشته و به مرور آن‌ها را محو می‌کند. این کرم با قیمت حدودی 650 هزار تومان به فروش می‌رسد.

کرم دور چشم لورآل

انتهای پیام

 

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز