۵ کرم لیفت و سفت کننده پرفروش + قیمت

کرم پرفروش لیفت و سفت کننده صورت
تورهای مسافرتی لحظه آخر

در جستجوی زیبایی بی‌انتها و ظاهری جوان، حوزه مراقبت از پوست مجموعه‌ای از کرم‌های لیفت‌کننده و سفت‌کننده صورت را معرفی می‌کند. در این میان، یک عنصر محوری و تعیین کننده یعنی لایه‌برداری نیز وجود دارد؛ درواقع لایه‌برداری فرایندی جدایی‌ناپذیر از کرم‌های سفت و لیفت‌کننده به شمار می‌رود. ترکیب مواد لایه‌بردار در کرم‌های لیفتینگ و سفت‌کننده، رویکردی چندوجهی را ارائه می‌دهد. در این حالت بافت پوست تقویت می‌شود، تولید کلاژن تحریک می‌گردد و درخشندگی به پوست شما هدیه داده می‌شود.

کاماپرس در این گزارش، ۵ کرم پرفروش لیفت و سفت کننده صورت به همراه قیمت را ارائه کرده است.

1-کرم لیفت و سفت‌ کننده صورت اسپانول حاوی کلاژن

کرم سفت کننده صورت و بدن اسپانول دارای کلاژن هیدرولیز شده است که به‌سرعت توسط پوست جذب می‌شود و بافتی سفت و انعطاف‌پذیر، در عین حفظ رطوبت طبیعی ایجاد می‌کند. این کرم به لطف عصاره حلزون قوی خود، خطوط ریز، چین‌وچروک و افتادگی را به‌طور جدی هدف قرار می‌دهد و منافذ را برای ظاهر براق‌تر پوست، تمیز می‌کند. با فرمولاسیون بازسازی‌کننده پوست، باعث شادابی آن شده و پوستی باطراوت به شما هدیه می‌دهد. نکته قابل‌توجه این است که کرم اسپانول با پرهیز از مواد شیمیایی مضر مانند پارابن، فتالات، سیلیکون و رنگ‌های مصنوعی، سلامت پوست را تضمین می‌کند و یک تجربه مراقبت از پوست منحصر‌به‌فرد ایجاد می‌نماید. این کرم مظهر برتری مراقبت از پوست اسپانیا است و راه‌حلی طبیعی و متحول‌کننده برای ظاهری جوان به پوست ارائه می‌دهد. قیمت این محصول 92 هزار تومان است.

کرم لیفت و سفت‌کننده صورت اسپانول حاوی کلاژن

2-کرم سفت کننده صورت بالای 40 سال سینره

کرم سفت کننده صورت سینره برای افراد بالای 40 سال به عنوان یک انتخاب برتر در بین کرم‌های لیفتینگ صورت ظاهر می‌شود. این کرم یک لایه الاستیک ظریف و در عین حال انعطاف‌پذیر ارائه می‌کند که به‌سرعت با افتادگی پوست مبارزه کرده و در عین حال چین‌ و چروک‌ها را به تدریج محو می‌کند. هم‌چنین این کرم غنی‌شده با کلاژناز، پروتئین های پوست را تقویت کرده و تولید پروتئین‌های فیبری را افزایش می‌دهد. استفاده مداوم از این کرم خاصیت ارتجاعی و یکپارچگی پوست را افزایش می‌دهد. قیمت این محصول 230 هزار تومان است.

راز آسمان پایتخت

بیشتر  بخوانید:

کرم سفت کننده صورت بالای 40 سال سینره

3-کرم لیفت و سفت کننده صورت الارو مدل Liftante Anti Age

Elaro Liftante Anti Age، کرم لیفتینگ و ضدچروک ممتاز فرانسه، به‌عنوان یک نقطه اوج در مبارزه با چین‌ و چروک‌های عمیق صورت و پیری زودرس است. این کرم برای سفت شدن و تقویت پوست و حفظ رطوبت طبیعی آن طراحی شده است. کرم الارو مناسب پوست‌های معمولی تا خشک بوده و برای افراد زیر 35 سال توصیه می‌شود. فرمولاسیون بدون پارابن آن سلامت پوست را در اولویت قرار می‌دهد. قیمت این محصول در بازار 475 هزار تومان است.

کرم لیفت و سفت کننده صورت الارو مدل Liftante Anti Age

4-کرم لیفت و سفت کننده صورت درمالیفت مدل Firmalift

کرم سفت کننده پوست فرمالیفت از برند درمالیفت دارای فرمولی قوی است که قوام و استحکام پوست را افزایش می‌دهد. قدرت آن در تحریک تولید کلاژن و الاستین است و با ایجاد رطوبت در لایه‌های بالایی، از پوست محافظت می‌کند. علاوه بر آن، این کرم  هم به‌عنوان سپری در برابر اشعه ماورای‌ بنفش عمل می‌کند و هم متابولیسم سلول‌های پوست را بالا می‌برد و هم پوستی شاداب و جوان به شما هدیه می‌دهد. این کرم یک راه‌حل جامع برای حفظ شادابی و انعطاف‌پذیری پوست است و آن را به انتخابی ایده‌آل برای کسانی که به دنبال حفظ ظاهری جوان هستند تبدیل می‌کند. قیمت این محصول 112 هزار تومان است.

لیفت و سفت کننده صورت درمالیفت مدل Firmalift

5-کرم لیفت و سفت کننده صورت درمالین مدل Soylift

کرم لیفتینگ درمالین سویلیفت به‌عنوان یک محلول لیفتینگ صورت در سطح بالایی قرار دارد که به دلیل عملکرد لیفتینگ فوری خود از شل‌شدن و افتادگی پوست جلوگیری می‌کند. این کرم هم‌چنین از طریق تحریک فیبرهای کلاژن و الاستین به طور مؤثر خطوط ریز و چین‌ و چروک‌های سطحی را کاهش می‌دهد و ظاهر پوست را احیا می‌نماید. قابل‌ ذکر است که این کرم پوست را چندین درجه روشن می‌کند و علائم پیری را کاهش می‌دهد. هم‌چنین حجم گونه‌ها را افزایش می‌دهد و یک تجربه مراقبت جامع از پوست را ارائه می‌دهد. قیمت این محصول 175 هزار تومان است.

کرم لیفت و سفت کننده صورت درمال این مدل Soylift

انتهای پیام

مرتبط با : خانومیدیجی کالاریحا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “۵ کرم لیفت و سفت کننده پرفروش + قیمت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز