بهترین عطرهای گرم مناسب پاییز و زمستان

تورهای مسافرتی لحظه آخر

معمولا افراد قبل از رفتن به قرارهای مهم کاری و دوستانه و مهمانی‌های خصوصی یا مجلل از عطر و ادکلن استفاده می‌کنند. ورود به محافل مهم با بوی خوش باعث افزایش جذابیت و جلب توجه دیگران می­شود؛ بنابراین اگر خانم یا آقایی می‌خواهد در مهمانی‌ها و مراسم خاص مورد توجه و تحسین قرار گیرد، بهتر است به خرید ادکلن زنانه و یا مردانه توجه داشته باشد.

به گزارش کاماپرس، بارزترین مزیت خرید ادکلن زنانه یا مردانه و استفاده از آن‌ها ایجاد بوی خوش و مطبوع در بدن و طراوت و تازگی برای استفاده کننده آن است. این بوی خوش­ در محیط منعکس می‌شود و توجه دیگران را جلب می‌کند. خوش­بویی به اندازه‌ای مهم است که حتی خلق و خوی استفاده کنندگان از این قبیل محصولات را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد.  در این گزارش، نکات کلیدی پیش از خرید عطر و ادکلن­های معروف بازار معرفی شده است.

نکات مهم قبل از استفاده عطر

عطرهای گرم-کاماپرس

اگر به استفاده از عطر در مکان‌های مختلف اهمیت می‌دهید، بهتر است قبل از خرید چند نکته را مدنظر داشته باشید که در ادامه به آنها پرداخته شده است.

1- زمان مناسبی را برای عطر زدن انتخاب کنید. معمولا عطر باید در زمانی استفاده شود که منافذ پوست باز باشد؛ لذا بعد از استحمام بهترین زمان برای استفاده از عطر و ادکلن است.

راز آسمان پایتخت

2- به هیچ وجه عطر را در محل‌های مستعد تعریق استفاده نکنید. خیلی از افراد تصور می‌کنند عطر زدن در این محل‌ها باعث کاهش تعریق یا ایجاد بوی خوش می‌شود، در صورتی که تلفیق این دو بو بسیار بد است. ضمن اینکه استفاده از عطر در محل تعریق باعث ایجاد مشکلات پوستی زیادی هم می‌شود.

3- عطر و ادکلن نباید در مقابل نور خورشید قرار داده شود. همواره این محصولات را باید در مکان‌های تاریک و خنک نگهداری کرد تا پخش بوی بهتری داشته باشند.

4- نکته آخر اینکه دما اثر زیادی روی پخش بو دارد. معمولا رایحه عطر در دماهای بالاتر بیشتر منتشر می‌شود؛ بنابراین بهتر است در فصول و مکان‌های گرم از عطر ملایم‌تر و در مکان‌های سرد از عطرهای قوی‌تر با پخش بوی بیشتر استفاده کنید. به بیانی دیگر بهتر است عطرهای خنک در فصل بهار و تابستان و عطرهای گرم در فصل پاییز و زمستان استفاده شود.

چهار مدل از عطرهای معروف بازار برای پاییز و زمستان!

در ادامه بهترین عطرهای با طبع گرم و مناسب برای فصول پاییز و زمستان معرفی شده است.

1) عطر گود گرل زنانه (Good Girl): عطر گود گرل یکی از محبوب ترین و جذاب‌ترین عطرهای زنانه جهان است که به واسطه ظاهر منحصر به فرد و رایحه فوق العاده خوش­بویی که دارد، توانسته است بانوان زیادی را از سراسر جهان به خود جلب کند. اگر قصد خرید ادکلن زنانه اورجینال و با طبع گرم برای استفاده در فصول سرد سال همچون پاییز و زمستان دارید، پیشنهاد می‌کنیم حتما عطر گودگرل را در اولویت بالا قرار دهید.

2)  ادکلن اجمل شادو مردانه (Ajmal Shadow for Him): ادکلن شادو از برند اماراتی اجمل در سال 2008 طراحی و روانه بازار عطرهای مردانه شد. خیلی از افراد ممکن است با شنیدن اماراتی بودن این برند، ناخواسته به یاد برندهای با کیفیت پایین و به اصطلاح بنجل بیفتند، اما برند اجمل به هیچ وجه جزو آن دسته از برندها نیست. قیمت مناسب عطر اجمل شادو و در عین حال کیفیت مطلوب آن باعث شده است که جزو بهترین عطرهای مناسب برای فصل پاییز و زمستان باشد.

عطرهای گرم-کاماپرس

3) عطر امپر فاسیو زنانه (Emper Fasio): ادکلن فاسیو زنانه از دیگر عطرهای پرطرفدار بازار ایران در فصول خنک و معتدل بوده که با استقبال روبه­‌رو ‌شده است. خرید ادکلن زنانه با عطر امپر فاسیو برای آن دسته از بانوانی که تمایل دارند یک عطر ملایم را برای مصارف روزمره همراه داشته باشند، پیشنهاد خوبی است.

عطرهای گرم-کاماپرس

4) ادکلن دیور ساواج مردانه (Dior Sauvage): ادکلن ساواج دیور مردانه سال 2015 به بازار عرضه شد و نظر بسیاری از آقایان را در سراسر جهان به خود جلب کرد. این عطر یکی از برترین ساخته‌های کمپانی دیور است که هر مرد باسلیقه و جنتلمنی به آن جذب می‌شود. این ادکلن در چهار مدل ادوتویلت، ادوپرفیوم، پارفیوم و الکسیر تولید شده است. طبع این ادکلن معتدل بوده و برای استفاده در تمامی فصول سال مناسب به نظر می‌رسد.

خرید عطر و ادکلن اصل از ” درین عطر”

با توجه به افزایش فروش عطرهای تقلبی و فیک در برخی از فروشگاه‌ها، خرید ادکلن زنانه و مردانه از یک فروشگاه مطمئن و معتبر ضروری است. فروشگاه درین عطر، یکی از بهترین مجموعه فروشگاه‌های اینترنتی در سطح کشور است که برای اولین بار در ایران تمامی محصولات خود از جمله عطرهای معرفی شده در این گزارش را همراه با گارانتی مادام العمر اصالت به فروش می‌رساند.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید می‌توانند به وب سایت درین عطر به نشانی www.dorinatr.com  مراجعه کنند یا با شماره تلفن 22868978-021 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : درین عطر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “بهترین عطرهای گرم مناسب پاییز و زمستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز