پرفروش‌ ترین کرم شب مناسب فصل زمستان + قیمت

پرفروش‌ترین کرم شب
تورهای مسافرتی لحظه آخر

با فرا‌رسیدن زمستان، جستجوی کرم‌ شب مؤثر برای مبارزه با چالش‌های فصلی پوست افزایش می‌یابد. این کرم‌ها با ترکیباتی غنی برای رفع اختلالات پوستی هوای سرد همچون خشکی، کدری و کم‌آبی بدن طراحی شده‌اند. برخی از محصولات حاوی ترکیبات نوآورانه با تاکید بر مرطوب‌سازی عمیق پوست بوده و برخی بر ترمیم و افزایش طراوت پوست متمرکز هستند. در کل کرم‌ شب به عنوان بخشی ضروری از روتین پوستی به تغذیه و احیای پوست در طول شب و جوان‌سازی آن برای داشتن ظاهری درخشان در صبح کمک می‌کند.

کاماپرس در این گزارش، پرفروش‌ترین کرم شب مناسب فصول سرد سال را معرفی می‌کند.

1-کرم شب واندر بلوبري BIOAQUA

کرم شب بلوبری واندر BIOAQUA یک مرطوب‌کننده قوی پوست غنی شده با جوهر زغال‌اخته است. این کرم به دلیل خواص آنتی‌اکسیدانی قوی خود به طور مؤثر منافذ باز را به حداقل می‌رساند و باعث ایجاد پوستی صاف‌تر می‌شود. بلوبری سرشار از آنتی‌اکسیدان‌هاست و به‌ عنوان یک سپر محافظ در برابر رادیکال‌های آزاد عمل می‌کند. هم‌چنین به طور مؤثر از چین‌ و چروک جلوگیری کرده و با خشکی پوست مبارزه می‌‌کند. این محصول همچنین از آسیب‌های محیطی نیز جلوگیری می‌کند. قیمت این محصول حدود 212 هزار تومان است.

کرم شب واندر بلوبري BIOAQUA

2-کرم شب شیر گاو ایمیجز IMAGES

کرم شیر گاو با فرمولاسیون سبک‌ و ویتامین‌های غنی‌کننده پوست، به‌ویژه ویتامین A و مقدار زیادی ویتامین B، ترکیب شده است. این کرم برای تغذیه و روشن‌کردن پوست ساخته شده و به طور مؤثر با علائم پیری و خشکی مبارزه می‌کند و باعث تقویت پوست می‌شود. کرم شیر گاو IMAGES که از جمله برترین مرطوب‌کننده‌ها شناخته می‌شود، دارای خواص قابل‌توجه تقویت‌کننده و شفابخش پوست است و به‌سرعت بهبودهای قابل‌توجهی را ارائه می‌کند. با استفاده از عصاره شیر گاو، پوست را عمیقاً مرطوب و درخشان می‌کند و به طور مؤثر خشکی، سوزش و اختلالات رایج پوست مانند قرمزی و زبری را از بین می‌برد. عصاره شیر گاو غنی شده با ویتامین‌های A، E و B، جوانی و انعطاف‌پذیری پوست را تقویت می‌کند و برای استفاده درشب مناسب است. قیمت این محصول 88 هزار تومان است.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

کرم شب شیر گاو ایمیجز IMAGES

3-کرم شب نوتروژینا مدل Hydro Boost

کرم شب Hydro Boost Neutrogena با حجم 50 میلی‌لیتر، انتخابی مناسب برای مراقبت از پوست در طول شب است. این محصول تغذیه و رطوبت مورد نیاز  برای پوست شما را فراهم می‌کند. همچنین برای مبارزه با خشکی پوست، ایجاد آبرسانی عمیق، احیا و بازسازی پوست در کوتاه‌مدت ساخته شده است. قیمت این محصول 330 هزار تومان است.

4-کرم شب شیر گاو ای باگ EBUG

کرم شب شیر گاو EBUG نیز دارای فرمولاسون بسیار سبکی است که در هنگام استفاده حس سنگینی یا بسته شدن منافذ تنفسی پوست را ایجاد نمی‌کند. این کرم شب حاوی ویتامین‌های ضروری، به‌ویژه ویتامین A مشتق شده از شیر گاو و مقدار زیادی ویتامین B است. هم‌چنین این کرم در تغذیه عمیق و درخشان‌ کردن پوست بسیار موثر عمل می‌کند. کرم شب شیر گاو ای باگ، با علائم پیری و خشکی پوست مبارزه می‌کند و در نتیجه چهره‌ای روشن و جوان به شما هدیه می‌دهد. قیمت این محصول 90 هزار تومان است.

کرم شب شیر گاو ای باگ EBUG

 

5-کرم شب جانسون اصلی Johnsons

کرم شب اورجینال جانسون دارای فرمولی است که به‌سرعت جذب می‌شود و هیچ‌گونه چربی باقی نمی‌گذارد. همچنین رطوبت مناسبی را برای پوست شما فراهم می‌کند. این کرم پس از استفاده خشکی و زبری را به‌وضوح کاهش می‌دهد و پوست شما را به طرز محسوسی نرم‌تر می‌کند. کرم جانسون که توسط متخصصین پوست آزمایش شده، یکی از محبوب‌ترین کرم‌های شب در بین کاربران به شمار می‌رود. قیمت این محصول 142 هزار تومان است.

کرم شب جانسون اصلی Johnsons

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز