پر فروش ترین شامپوهای مردانه دیجی کالا

تورهای مسافرتی لحظه آخر

بودن در معرض گرما، آلودگی، گرد و غبار می‌تواند موجب مشکلات پوستی بسیاری شود؛ از جمله این مشکلات پوستی می‌توان به ریزش مو، قارچ، خارش اشاره کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

بهتر است هرکس شامپویی متناسب موی خود انتخاب کرده تا مشکلات پوستی خود را تسکین و بهبود ببخشد. به‌عنوان مثال معمولا غدد چربی بر روی سر آقایان بیشتر بوده و بیشتر فعالیت می‌کنند؛ به این ترتیب لازم است که آقایان شامپوی مخصوص خود را انتخاب کنند. همچنین، با توجه به خشک و ضخیم بودن موی آقایان، بهتر است شامپوی انتخابی آنها مواد مغذی لازم جهت نرم کنندگی و حالت‌دهی به مو را داشته باشد.

کاماپرس در ادامه پرفروش‌ترین شامپوهای مردانه دیجی‌کالا در مرداد ماه را معرفی می‌کند.

1- شامپو لروکس مدل ICEY MENTHOL

قیمت این شامپو در لحظه تهیه گزارش 50 هزار تومان است. شامپو لروکس با حجم 550 میلی لیتری که دارد از دسته شامپوهای مقرون به صرفه به‌شمار می‌رود. این شامپو گیاهی از عصاره رزماری و چای سبز ساخته شده و برای انواع موها مناسب است. این محصول خاصیت ضد شوره دارد. بنابراین، شامپو لروکس می‌تواند برای کسانی که دچار شوره سر هستند،بسیار مناسب باشد. همچنین، این محصول موهای شکننده و ضعیف سر را تقویت می‌کند و حالتی نرم به آنها می‌بخشد. شامپوی آقایان لروکس ضمن کنترل چربی پوست سر، حالتی فوق‌العاده به موها می‌بخشد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

2- شامپو ضد شوره مردانه Magician Midfield Diamond

قیمت این محصول 63 هزار تومان است. این شامپو 400 میلی لیتری برای افرادی که موهای چرب دارند، مناسب است. این محصول از عناصر آلوئه ورا و آواکادو تشکیل شده است که ریشه‌های مو را تقویت می‌کند و به آنها حالتی زیبا می‌بخشد. شامپو مای با خاصیت پاکسازی، چربی سر و شوره مو را کنترل می‌کند. از ویژگی‌های بارز این محصول خاصیت ضد التهابی آن است که از خارش پوست سر جلوگیری می‌کند.

 

3- شامپو ضد شوره و ضد ریزش آقایان کلییر مدل Hairfall Defense

قیمت این محصول 400 میلی لیتری 103 هزار تومان است. عناصر این شامپو از روغن دانه آفتاب‌گردان تشکیل شده است که گردش خون پوست سر را افزایش می‌دهد و موجب رشد و تقویت موی سر می‌شود. شامپو کلییر شوره و پوسته‌های سر را از بین می‌برد و ریزش موی سر را کاهش می‌دهد. این شامپو ضخامت مو را افزایش می‌دهد، به‌گونه‌ای که موهای ضعیف و شکننده جای خود را به موهای مقاوم و ضخیم می‌دهند.

 

4- شامپو ضد شوره آقایان مخصوص موهای چرب کلییر مدل Crease Control

قیمت این محصول 85 هزار تومان است. عنصر سازنده این شامپو 400 میلی لیتری را لیمو شیرین تشکیل داده است. آنتی اکسیدان موجود در ویتامین C لیمو شیرین ضمن برطرف کردن مشکلات پوستی، ریزش مو را نیز کاهش می‌دهد. این محصول ضمن کاهش چربی پوست سر، شوره سر را نیز کنترل می‌کند و به موها شادابی و طراوت می‌بخشد.

5- شامپو مو آلپسین مدل Caffeine C1

قیمت این محصول 395 هزار تومان است. این شامپو ویتامینه با حجم 250 میلی لیتر برای انواع موها مناسب است. این شامپو آلمانی از عصاره کافئین و نعنا ساخته شده است که رایحه‌ای خوشایند و خنک به موی شما می‌بخشد. از جمله ویتامین‌های موجود در این شامپو  می‌توان به روغن زینک، ویتامین B3، ویتامین B5، روغن کرچک و پروتئین گندم اشاره کرد که ریزش مو را کاهش می‌دهند. شامپو آلپسین ریزش موی سر را هنگام شست و شو کاهش ‌می‌دهد. این محصول ریشه‌های ضعیف مو را تقویت می‌کند و سبب افزایش ضخامت مو و حجم دهندگی به آنها می‌شود. بنابراین، شامپو آلپسین می‌تواند برای کسانی که دچار ریزش مو ارثی هستند، بسیار مناسب باشد.

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “پر فروش ترین شامپوهای مردانه دیجی کالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز