پرفروش ترین شامپو زنانه برای موی چرب + قیمت

لست سکند

اگرچه عوامل زیادی همچون نوع مو، رژیم غذایی، دمای هوا و حتی مشکلات داخلی بدن در بروز مشکل موی چرب برای بانوان دخیل هستند، اما یک راهکار ساده برای خلاصی از این معضل استفاده از شامپو زنانه مناسب موی چرب است. خوشبختانه فروشگاه‌ها و سایت‌های فروش آنلاین با در نظر گرفتن گزینه‌های متنوع و امکان مقایسه محصول؛ انتخاب را برای کاربر تسهیل کرده‌اند.

کاماپرس، در این گزارش پرفروش‌ترین شامپو زنانه مناسب موی چرب را معرفی می‌کند:

1- شامپو زنانه مخصوص موهای چرب مای

شامپوی مخصوص موهای چرب مای مدل کیپ فرش دارای عصاره لیمو و آلوورا بوده که علاوه بر قدرت پاک کنندگی بالا، به افزایش رطوبت رسانی، تنظیم چربی سر و درخشان و احیا کنندگی مو کمک می‌کند. این شامپو زنانه مخصوص موهای چرب، با قیمت ۶۵ هزار تومان در فروشگاه اینترنتی دیجی کالا به فروش می‌رسد.

شامپو برای موهای چرب-کاماپرس

2- شامپو مو چرب شون مدل چای سبز و نعنا

شامپو زنانه شون مدل گرین تی و مینت، مخصوص موهای چرب تهیه شده است. این محصول حاوی عصاره نعنا و چای سبز بوده و علاوه بر اینکه برای استفاده روزانه مناسب بوده، خاصیت نرم کنندگی، کاهش دهنده چربی و تقویت کنندگی نیز دارد. قابلیت پاکسازی چربی اضافه روی سر،  تقویت و درخشندگی ساقه مو، قابلیت بازسازی و همچنین کمک در جهت جوان‌سازی و تغذیه مو از دیگر خواص این محصول است.

راز آسمان پایتخت

شامپو زنانه مو چرب شون همچنین ترکیباتی برای پیشگیری از خارش و التهاب پوست سر داشته و به دلیل دارا بودن عصاره نعنا به افزایش جریان خون و رشد بیشتر و سریع‌تر موها کمک می‌کند. این محصول 64 هزار و 700  تومان قیمت دارد.

شامپو برای موهای چرب-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

3- شامپوی تقویت کننده موی بیتروی

ترکیبات بدون سولفات و خاصیت جذب چربی زائد پوست از ویژگی‌های بارز شامپوی تقویت کننده موی بیتروی است. نوع عصاره این شامپو کوکامید، جنسینگ، بیوتین و نارگیل بوده و به همین دلیل تقویت کننده، ضد ریزش، کنترل کننده چربی سر، محرک رشد مو، ترمیم و تغذیه کننده و سازگار با موهای آسیب دیده و چرب است.

شامپو زنانه مو چرب بیتروی که 79 هزار تومان قیمت دارد، همچنین دارای ویژگی آبرسانی و بازسازی کنندگی بوده و چون در ترکیباتش کراتین دارد، در تسریع رشد و حجیم شدن مو نیز نقش دارد. این مطلب توسط تحریریه کاماپرس تهیه شده است، لطفا نظرات خود را در قالب کامنت برای ما ارسال کنید.

شامپو برای موهای چرب-کاماپرس

4- شامپو زنانه موی مای مدل اویل مد

شامپوی موی مای مدل اویل مد با خاصیت کاهش دهندگی چربی سر، در حجم ۲۰۰ میلی لیتر عرضه می‌شود. این محصول اثر بازسازی کنندگی، حفاظتی و تقویتی ریشه و ساقه مو داشته و در کاهش و کنترل تولید هورمون مردانه DHT موثر است.

قیمت شامپو مو چرب مای مدل اویل فری که به کاهش ترشح چربی پوست و ریزش مو کمک می‌کند، 93 هزار و 100تومان است.

شامپو برای موهای چرب-کاماپرس

5- شامپوی لامینین

شامپو مو چرب لامینین به دلیل داشتن گزنه در ترکیباتش دارای خاصیت پاک کنندگی بالا بوده و بنابراین برای افراد دارای موهای چرب بسیار مناسب است. گوارا نیز از دیگر ترکیبات این محصول بوده که در نرم کنندگی و رطوبت رسانی مو کاربرد دارد. در شامپو لامینین همچنین از پروتئین هیدرولیز شده برای تقویت مو استفاده شده که کاربرد بالایی در زدودن چربی‌های اضافی از مو و پوست سر دارد. شامپوی لامینین با قیمت 76 هزار و 125 تومان در دیجی کالا به فروش می‌رسد.

شامپو برای موهای چرب-کاماپرس

6- شامپوی مو نئودرم مدل آرگان

شامپو  زنانه مو نئودرم مدل آرگان در حجم 300 میلی لیتر و همراه با ماسک مو مدل آرگان عرضه شده است. این محصول بنا بر داشتن ترکیبات خاص، تمیز کننده، تقویت کننده، مغذی و ترمیم کننده موی سر است.

شامپو مو چرب نئودرم حاوی روغن آرگان، پروبیوتیک‌ها، سرامید، آنتی اکسیدان و همچنین ویتامین‌های A ، E، C و امگا 6 و 9 بوده که همین ترکیبات به رفع وز مو و درمان موخوره کمک شایانی مى‌کند.

اثرگذاری در  بازسازی، احیا، درخشندگی، حفظ رطوبت و پروتئین مو و همچنین پیشگیری از التهاب و موخوره از دیگر خواص این محصول است. شامپو نئودرم مناسب بانوان و همچنین استفاده روزانه بوده که با قیمت 185 هزار و 200 تومان در سایت دیجی کالا در دسترس است.

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “پرفروش ترین شامپو زنانه برای موی چرب + قیمت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز