پرطرفدارترین شامپوهای ایرانی برای خانم ها

لست سکند

اولین قدم برای سلامت و زیبایی موی خانم‌‌ها، انتخاب شامپوی متناسب با پوست سر و جنس مو است. با توجه به تنوع زیاد شامپو و مارک‌های مختلف ایرانی و خارجی، افراد در خرید شامپو سردرگم می‌شوند. در سال‌ها اخیر برندهای آرایشی بهداشتی ایرانی توانسته‌اند محصولات با کیفیتی تولید کنند که می‎‌توانند با نمونه‌های خارجی رقابت کنند و با این حال از نظر اقتصادی مقرون به صرفه باشند. کاماپرس در ادامه با جستجوی فروشگاه های اینترنتی به معرفی پرطرفدارترین شامپوهای ایرانی مناسب موی خانم‌ها می‌‌پردازد:

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

شامپو تقویت‌کننده مو فولیکا مدل کراتین E

این شامپو برای افرادی که موهای خشک و شکننده دارند و یا در مناطق با آب‌وهوای خشک زندگی می‌کنند، مناسب است و باعث حفظ رطوبت مو می‌شود. همچنین این شامپو به دلیل بدون سولفات بودن، انتخاب مناسبی برای موهای کراتینه شده است. در ترکیبات این محصول، کراتین و روغن آرگان وجود دارد که موها را به خوبی تغذیه می‌کند و باعث درخشندگی و استحکام موها می‌شود. این شامپو از ایجاد گره و موخوره جلوگیری می‌کند و موها را خوش‌حالت می‌کند.

شامپوی موهای چرب کیپ فرش مای

شامپو کیپ فرش مای، برای افرادی که پوست سر و موی چرب دارند، مناسب است. این شامپو علاوه بر این که حالت طبیعی مو را حفظ می‎کند، چربی پوست سر را نیز تنظیم می‌کند. در این محصول از شوینده‌های ملایم استفاده شده است که ph سر را تنظیم می‌کند. عصاره آلوئه ورا و لیمو استفاده شده در این محصول، ساقه‌های مو را تغذیه و آبرسانی می‌کند و به موها حجم می‌دهد و از چرب شدن پوست سر جلوگیری می‌کند. این محصول در حجم 400 میلی لیتر عرضه می‌شود.

راز آسمان پایتخت

شامپو کراتین و جنسینگ شون

رنگ کردن مکرر مو، باعث آسیب و شکنندگی ساقه موها می‌شود. موی خشک و شکننده به مشکلاتی مثل ریزش، موخوره و کدر شدن دچار می‌شود. این شامپو برای ترمیم موهای خشک و آسیب‌دیده مناسب است. عصاره جینسینگ و کراتین به کار رفته در این محصول باعث بازسازی و ترمیم ساقه مو می‌شود و موهای وز و آسیب‌دیده را بازسازی می‌کند. این شامپو در حجم 400 میلی لیتر تولید می‌شود و برای استفاده روزانه مو نیز مناسب است.

شامپو تقویت‌کننده و ضد ریزش مو A+ پریم

شامپو ضد ریزش پریم حاوی روغن دانه بائوباب است و منبعی غنی برای تامین ویتامین D3 است. این شامپو حاوی بیوتین است و ریزش مو را مهار می‌کند و موهای کم‌حجم و ضعیف را پرپشت می‌کند. این محصول باعث مرطوب شدن و کلاژن‎‌سازی پوست سر می‌شود و موها را تقویت و بازسازی می‌کند. این محصول برای استفاده روزانه مناسب نیست و توصیه می‌شود به صورت یک در میان استفاده شود. شامپو ضد ریزش پریم در حجم 250 میلی‌لیتر تولید می‌شود.

 شامپو سینره پروتئینه جوانه گندم

PH شامپو جوانه گندم سینره طوری تنظیم شده است که قدرت خوبی برای تمیز کردن چربی مو دارد ولی موها را خشک نمی‌کند. این شامپو دارای ویتامین B5 است که منجر به حفظ رطوبت و افزایش مقاومت مو می‌شود. جوانه گندم موجود در این شامپو باعث تقویت مو می‌شود. این محصول برای انواع مو مناسب است و می‌توان بدون آسیب دیدن موها، از آن به صورت روزانه استفاده کرد. این شامپو در حجم 250 میلی لیتر عرضه می‌شود.

نویسنده: شیرین غفاری

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز