معرفی بهترین شوینده برای تقویت و بازسازی مو + قیمت شامپو اینسایت ضد ریزش

یکی از شوینده‌هایی که در تمامی خانه‌ها وجود دارد، شامپوی سر است. شامپو با توجه به انواع مو نوع‌‌های مختلفی دارد و به همین دلیل هنگام شست و شوی سر باید به نوع موها توجه داشت. شامپو اینسایت ضد ریزش یکی از انواع شامپوهای پرطرفدار بازار است که به تقویت پایه‌های مو کمک می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لوازم آرایشی و بهداشتی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، خرید شامپو مناسب موی سر از یک برند معتبر کار بسیار سختی است. چون این روزها انواع شامپوهای تقلبی در بازار وجود دارند که باعث مشکلات زیادی مثل ریزش سکه‌ای، حساسیت پوست سر و … می‌شوند. پس هنگام خرید شامپو مناسب سر باید به نوع و برند آن توجه داشت.

تقریبا همه به این موضوع آگاه هستند که یک شامپوی خوب شامپویی است که به خوبی چربی و آلودگی‌های سر را پاک کرده و به راحتی روی موها حرکت می‌کند. ضمنا شامپوهای خوب درخشندگی، حالت پذیری و انعطاف موهای شما را افزایش می‌دهند. به طور کلی یک شامپوی خوب شامپویی است که ترکیبات شوینده در آن به درستی به کار رفته باشد و در عین حال باعث زیبایی مو نیز شود. البته افراد باید به این نکته توجه داشته باشند که شامپوی خوب با توجه به جنس موی آن‌ها تعریف مختلفی دارد و ممکن است شامپوی مورد استفاده دیگران برای آن‌ها مناسب نباشد.

بعضی افراد برای مدتی به دلیل استفاده از شامپوی نامناسب یا تقلبی دچار ریزش مو می‌شوند. در چنین شرایطی باید از شامپوهایی استفاده کرد که پایه مو را قوی کرده و از ریزش جلوگیری می‌کنند. شامپو ضدریزش از برند اینسایت یکی از این نوع شامپوها است. این شامپو ساخت کمپانی اینسایت ایتالیا بوده که در زمینه تولید ماسک‌های مراقبتی مو، رنگ‌ها، شامپوها و … فعالیت دارد. در ادامه انواع شامپوهای اصل این برند بیشتر معرفی خواهند شد؛

آریاک سفر

قطع ریزش مو با شامپو اینسایت + قیمت آن

بازه قیمتی: 320 هزار تا 440 هزار تومان

شامپو اینسایت ضد ریزش باعث تقویت بافت مو شده و بدون پارابن، سیلیکون و تست حیوانی است. این شامپو حاوی عصاره گیاهی موثر در تقویت فولیکول موها و شاه بلوط اسبی هستند. قیمت این محصول با تخفیف 25 درصدی سایت تیسا پرفیوم به 420 هزار تومان می‌رسد.

موهای رنگ شده می‌توانند از شامپوی مخصوص اینسایت استفاده کنند که قیمت آن با ارائه تخفیف 420 هزار تومان است. شامپو انرژی دهنده روزانه اینسایت برای افرادی است که هر روز به فکر تمیزی موی خود هستند و موهایی شاداب می‌خواهند، قیمت این محصول هم با تخفیف 16 درصدی به 320 هزار تومان می‌رسد. شامپو ضدشوره اینسایت با قیمت تخفیفی 420 هزار تومان و کنترل کننده چربی مو آن با نرخ 440 هزار تومان موجود است. موهای آسیب دیده و وز نیز شامپو مخصوص از برند اینسایت دارند که به ترتیب قیمت آن با تخفیف به 420 هزار و 390 هزار تومان می‌رسد. قیمت شامپو موهای خشک با ارائه تخفیف 25 درصدی 420 هزار و ترمیم کننده آنتی اکسیدان اینسایت با همین میزان تخفیف 420 هزار تومان است.

بهترین شامپوها در سایت تیسا پرفیوم

افرادی که خواهان خرید شامپوهای اصل برند اینسایت هستند بهتر است به سایت تیسا پرفیوم مراجعه کنند. این وبسایت انواع محصولات آرایشی و بهداشتی برند دنیا را با شرط اصل بودن و ارائه گارانتی به مشتریان می‌فروشد. تمامی محصولات این سایت، مجوزهای لازم را از مراجع مربوطه دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام

مرتبط با : تیسا پرفیوم
نرم افزار حسابداری
ایمالز
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز