معرفی بهترین شامپو های بدون سولفات ایرانی + قیمت

لست سکند

شامپوهای حاوی سولفات بهتر کف می‌کنند و به تمیز شدن کف سر کمک می‌کنند، ولی می‌تواند باعث از بین رفتن همه چربی طبیعی مو شود. در چنین شرایطی موها خشک و شکننده می‌شوند. برای افرادی که موهای رنگ‌شده یا دهیدراته دارند و یا خدمات بوتاکس و کراتینه انجام داده‌اند، شامپوهای بدون سولفات گزینه‌های مناسبی هستند. فروشگاه‌های اینترنتی با فراهم کردن طیف وسیعی از شامپوهای بدون سولفات، ضمن صرفه‌جویی در زمان به افراد در انتخاب بهترین شامپو کمک می‌کنند.

کاماپرس در ادامه به معرفی پنج شامپو بدون سولفات باکیفیت ایرانی می‌پردازد:

شامپو ترمیم کننده فولیکا حاوی کراتین ای

این شامپو محصولی از برند ایرانی فولیکا است که برای استفاده افرادی که موهای شکننده و خشک دارند، مناسب است. ترکیبات موثر موجود در این شامپو ویتامین ای و روغن آرگان وجود دارد که علاوه بر تغذیه و تقویت مو، از ایجاد موخوره جلوگیری می‌کند. این شامپو رطوبت مو را حفظ می‌کند و باعث درخشندگی و شانه‌پذیری مو می‌شود. این شامپو در حجم 400 میلی‌لیتر عرضه می‌شود و به قیمت به قیمت 128 هزار تومان به فروش می‎رسد.

شامپو مو پریم مدل کراتین

این شامپو یک شوینده ملایم است که برای افرادی که موهای خود را کراتین کرده‌اند و یا موهای شکننده دارند، مناسب است. این محصول حاوی کراتین هیدرولیز شده است که با نفوذ به لایه خارجی مو منجر به صاف شدن مو و حفظ رطوبت مو می‌شود. همچنین این شامپو حاوی روغن‌های جوانه گندم، آرگان و ماکادمیا است که به خوبی مو را تغذیه می‌کند و از گره خوردن آن جلوگیری می‌کند. این محصول در حجم 250 میلی‌لیتر به قیمت 132 هزار تومان به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

شامپو بدون سولفات مو وچه مدل مو های کراتین شده

این شامپو دارای فرمولاسیونی است که برای حفظ رنگ و کاهش اثرات مخرب دکلره استفاده می‌شود. کراتین موجود در این محصول ساقه مو را آبرسانی می‌کند و باعث بازسازی آن می‌شود. این شامپو به کمک فیلتر یو وی و عصاره انار، مضرات نور خورشید را کاهش می‌دهد و باعث تثبیت رنگ مو می‌شود. در فرمولاسیون این محصول مواد مضر مانند سولفات، پارابن، سیلیکون و گلوتن وجود ندارد. این شامپو کف کمتر و شویندگی بیشتری دارد و در حجم 250 میلی‌لیتر به قیمت 188 هزار تومان به فروش می‎رسد.

شامپو بدون سولفات مو سریتا مدل جوانه گندم

این شامپو برای جلوگیری از ریزش مو و کنترل آن بسیار مفید است و با مصرف منظم این شامپو ساقه موها تقویت شده و طول عمر موها افزایش می‌یابد. عصاره گندم و سایر عصاره‌های گیاهی استفاده شده در این شامپو، باعث افزایش استحکام و درخشندگی تارهای مو می‌شود. این شامپو برای افرادی که موهای خود را رنگ یا کراتین کرده‌اند، مناسب است. این محصول چربی‌های مو را از بین می‌برد و باعث افزایش حجم مو می‌شود و در نتیجه به دلیل ملایم بودن، برای شست‌وشو روزانه مناسب است. این محصول به قیمت 87 هزار تومان به فروش می‌رسد.

شامپو مو بدون سولفات باربارا مدل اولترا سافت

این شامپو با شست‌وشو موها باعث می‌شود که بدون ایجاد شکنندگی و ایجاد موخوره، رطوبت طبیعی مو حفظ شود و موها براق‌تر شود. این شامپو به دلیل نداشتن سولفات از تحریک، التهاب، خارش و خشکی پوست سر جلوگیری می‌کند. یکی دیگر از مزیت‌های این شامپو افزایش ماندگاری رنگ است و حاوی کلاژن هیدرولیز شده است که با حفاظت شش‌گانه، از ریزش مو جلوگیری می‌کند و باعث نرم‌کندگی، ترمیم‌کنندگی و آبرسانی به ساقه مو می‌شود. این شامپو در حجم 400 میلی‌لیتر به قیمت 85 هزار تومان به فروش می‌رسد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز