گران ترین عطرهای تلخ مردانه که به آنها حس قدرت می دهد

لست سکند

عطرهای تلخ از ترکیب چندین رایحه تولید می‌شوند و احساس قدرتمندی در فرد القا می‌کنند. عطرهای تلخ معمولا سنگین هستند و برای استفاده در مکان‌های رسمی و جدی مناسب هستند. با این حال عطرهای تلخ قابل استفاده در همه فصل‌های سال هستند و معمولا نت‌هایی مثل قهوه، چوب سوخته، نعناع، میخک و یا دارچین در آن‌ها استفاده شده است. بعضی از عطرها به دلیل سری بودن ترکیبات و یا کم‌یاب بودن رایحه آن‌ها گران هستند و بوی منحصر به فردی دارند.

کاماپرس در ادامه به معرفی گران‎ترین عطرهای تلخ مردانه موجود در بازار می‌پردازد:

ادو پرفیوم مردانه وایکینگ کرید

ادو پرفیوم وایکینگ کرید در سال 2010 وارد بازار شد و این عطر در گروه بویایی چوبی مرکباتی دسته‌بندی می‌شود. این عطر تلخ و شیرین برای استفاده در فصول بهار، پاییز و زمستان مناسب است. نت‌های ابتدایی این عطر با رایحه ترنج کالابریا، لیمو سیسیلی و دانه فلفل صورتی آغاز می‌شود. در ادامه نت‌های میانی جایگزین نت‌های ابتدایی می‌شوند و رایحه فلفل صورتی، رز بلغاری و نعناع صحرایی احساس می‌شود. در آخر نت‌های پایانی با رایحه چوب صندل هندی، ویتور هایتی، پچولی و اسطوخودوس مانگار می‌شود. این عطر به قیمت 20 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

ادو پرفیوم فرنچ لدر ممو

ادو پرفیوم فرنچ لدر ممو در سال 2014 وارد بازار شد و در این عطر در گروه بویایی چرمی دسته‌بندی می‌شود. رایحه گرم و تلخ این عطر برای استفاده در فصول سرد مناسب است و ماندگاری و پراکندگی بو بسیار خوبی دارد.  در ساخت این عطر از رایحه‌های چرمی در این عطر ترکیبی از نت‌های مشک، رز، خس خس، سدر، سالویا اسکلاریا، لیمو ترش سبز، جیر و سرو کوهی وجود دارد. این عطر به قیمت 19 میلیون و 500 هزار تومان به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید: 

ادو پرفیوم جی تی سی مور دن وردز زرجوف

این ادو پرفیوم در گروه بویایی شرقی چوبی دسته‌بندی می‌شود و رایحه گرم و تلخ آن را برای استفاده در فصول سرد پاییز و زمستان قابل استفاده است. این عطر ایتالیایی در سا ل2012 وارد بازار شد. نت‌های ابتدایی این عطر با رایحه لادن دودی و چوب آغاز می‌شود. بعد از این رایحه شیرین نت‌های کندر هندی پدیدار می‌شوند. در آخر نت‌های مرموز و شاعرانه با ترکیباتی از عنبر و نت‌های چوبی میوه‌ای ماندگار می‌شوند. این عطر به قیمت 16 میلیون و 300 هزار تومان به فروش می‌رسد.

ادو پرفیوم مردانه اپیک آمواژ

این ادو پرفیوم تجملی و لوکس در رایحه شرقی و چوبی دسته‌بندی می‌شود و برای استفاده در مهمانی‌ها و فصول پاییز و زمستان مناسب است. نت‌های ابتدایی این عطر با رایحه فلفل صورتی، هل، زعفران و جوز هندی آغاز می‌شود. نت‌های میانی این عطر با رایحه گل شمعدانی و مر خودنمایی می‌کنند. نت‌های میانی این عطر با رایحه عود گران قیمت، نعناع هندی، چرم و کندر تشکیل می‌شود. شیشه این عطر به صورت بسیار زیبا و با رنگ یشمی طراحی شده است. این عطر به قیمت 16 میلیون و 100 هزار تومان به فروش می‌رسد.

ادو پرفیوم کارلایل پرفیوم دو مارلی

این ادو پرفیوم در سال 2015 وارد بازار شد و طراحی شیشه و درب سنگین این محصول نشان‌دهنده لوکس بودن آن است. این عطر در گروه بویایی میوه‌ای گلی دسته‌بندی می‌شود و رایحه گرم و تلخ دارد. نت‌های ابتدایی این عطر با رایحه جوز هندی و سیب سبز آغاز می‌شوند. در ادامه نت‌های میانی با رایحه دانه تونکا، اسمانتوس، داونا و رز خودنمایی می‌کنند. در نهایت نت‌های پایانی با رایحه وانیل, نعناع هندی و صمغ شیرین ماندگار می‌شوند. این عطر به قیمت 14 میلیون و 700 هزار تومان به فروش می‌رسد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز