پرفروش ترین عطر های زنانه مناسب فصل بهار کدامند؟

لست سکند

نو شدن طبیعت و آفتاب گرم روزهای بهاری بهترین فرصت برای استفاده از عطرهای خنک و معتدل برای خانم‌ها است. رایحه‌های سبز طراوت و شادابی را منتقل می‌کنند و عطرهای گلی میوه‌ای انتخاب مناسبی برای این فصل هستند. انتخاب عطر مناسب اهمیت زیادی دارد، زیرا بر خلق‌وخو افراد تاثیر می‌گذارد. بسیاری از افراد ممکن است در انتخاب عطر متناسب با سلیقه خود دچار مشکل شوند. در چنین شرایطی فروشگاه‌های اینترنتی با فراهم کردن امکان بررسی ترکیبات عطرها به افراد در داشتن انتخاب مناسب کمک می‌کنند.

کاماپرس در ادامه به معرفی پرفروش‌ترین عطرهای زنانه مناسب فصل بهار می‌پردازد:

ادوپر فیوم زنانه کاترین الیزابت کوتوق

این ادو پرفیوم ایرانی در گروه بویایی گلی میوه‌ای دسته‌بندی می‌شود و برای استفاده در فصل بهار مناسب است. این عطر در یک بسته‌بندی شیک عرضه می‌شود و رایحه آن مطابق طیف وسیعی از سلیقه‌ها است. نت‌های ابتدایی این عطر با رایحه انگور سیاه و انار آغاز می‌شود. در ادامه نت‌های میانی با رایحه یاس و گل صد تومانی جایگزین نت‌های ابتدایی می‌شود. در آخر نت‌های پایانی با رایحه شیرین وانیل و مشک ماندگار می‌شوند. این عطر در حجم 100 میلی‌لیتر به قیمت 579 هزار تومان به فروش می‌رسد.

ادو پرفیوم زنانه باسیل بلاتوس

ادو پرفیوم باسیل از برند ایرانی بلاتوس در سال 2020 وارد بازار شد و نام آن از کلیسا سنت باسیل مسکو گرفته شده است. این عطر در گروه بویایی گلی چوبی مشکی دسته‌بندی می‌شود و رایحه گرم و شیرین دارد. نت‌های ابتدایی این عطر با رایحه گل صد تومانی، لیتچی و لیمو آغاز می‌شوند. نت‌های میانی در قالب فریزیا، یاس، رز و فلفل صورتی احساس می‌شوند. در نهایت نت‌های پایانی با رایحه وتیور، نعناع هندی و چوب سرو ماندگار می‌شوند. این عطر به قیمت 883 هزار تومان به فروش می‌رسد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید: 

ادو پرفیوم زنانه زیگورات مستر پیس

این ادو پرفیوم ایرانی در گروه بویایی گلی چاپیر دسته‌بندی می‌شود و از پرفروش‌ترین عطرهای زنانه مناسب فصل بهار است. طراوت نت‌های چوبی گلی با رایحه‌ای بی‌پروا و ماجراجویانه ترکیب شده است. با اسپری کردن این عطر در نت‌های ابتدایی رایحه آلو میرابل احساس می‌شود. بعد از مدت زمانی نت‌های میانی با رایحه گل فریزیا پدیدار می‌شوند. در آخر نت‌های چایانی با رایحه خزه بلوط ماندگار می‌شوند. این عطر در حجم 90 میلی‌لیتر به قیمت یک میلیون و 79 هزار تومان به فروش می‌رسد.

ادو پرفیوم زنانه مون استون پیراسی

این ادو پرفیوم ایرانی در گروه بویایی گلی میوه‌ای دسته‌بندی می‌شود و رایحه تلخ و ترش دارد. این عطر برای استفاده روزمره مناسب است. نت‌های ابتدایی با رایحه توت سیاه و شاه‌توت آغاز می‌شوند. در ادامه نت‌های میانی در قلب عطر با رایحه یاس و رز خودنمایی می‌کنند. در آخر نت‌های پایانی با رایحه وانیل، سرو و مشک سفید ماندگار می‌شوند. این عطر در حجم 100 میلی‌لیتر به قیمت 741 هزار تومان به فروش می‌رسد.

ادو تویلت زنانه آیم یونیک هالووین

این ادو پرفیوم محصول کشور اسپانیا است و برای اولین بار در سال 2020 وارد بازار شد. این عطر در گروه بویایی گلی میوه‌ای دسته‌بندی می‌شود و رایحه آن یادآور گرما دلنشین آفتاب بهاری است. نت‌های ابتدایی این عطر با فلغل چینی سیچوان، ترنج، نارنگی و بادام آغاز می‌شود. در ادامه نت‌های میانی با رایحه گل رز و شیر نارگیل احساس می‌شوند. در آخر نت‌های پایانی با رایحه مشک و گل آفتاب‌پرست ماندگار می‌شوند. این عطر در حجم 100 میلی‌لیتر به قیمت یک میلیون و 540 هزار تومان به فروش می‌رسد.

انتهای پیام

مرتبط با : روژاشاپ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز