معرفی 7 عطر چرمی مردانه که خانم ها را مسحور می کند

تور لحظه آخری-کاماپرس

عطرهای گروه بویایی چرمی به دلیل رایحه تند و تلخی که دارند، عموما مردانه هستند. رایحه گروه چرمی عموما از منابع طبیعی و حیوانی و گاهی صنعتی به دست می‌آید. رایحه ناخوشایند چرم در ترکیب با نت‌های میوه ‎ای، گلی و مشک رایحه‌ای غنی و جذابی ایجاد می‌کنند. این عطرها معمولا برای استفاده در قرارهای ملاقات و محیط‌های اداری مناسب هستند و می‌توانند باعث ایجاد احساس قدرت و اقتدار شوند.

کاماپرس در ادامه به معرفی هفت عطر چرمی مردانه می‌پردازد که می‌تواند خانم‌ها را مسحور کند:

تام فورد توسکان لدر مردانه

تام فورد توسکان لدر در سال 2007 وارد بازار شد و یکی از رمزآلودترین و کامل‌ترین عطرهای مردانه است. این عطر استثنایی پخش بو و ماندگاری بالایی دارد. نت‌های ابتدایی این عطر شامل آویشن، تمشک و زعفران است. نت‌هایث میانی بعد از مدت زمانی با رایحه یاس و صمغ کندر پدیدار می‌شوند. در آخر نت‌های پایانی با رایحه مشک، چرم، رایحه‌های چوبی و جیر ماندگار می‌شوند.

جورجیو آرمانی کد

این عطر اولین ادکلن شرقی جرجیو آرمانی است و آمیزه‌ای از رایحه مرکبات با شکوفه درخت زیتون است. روایح چوب گایاک و دانه تونکا گرمای دلچسبی به این عطر می‌دهد. نت‌های ابتدایی این عطر با رایحه ترنج و لیموترش آغاز می‌شوند. بعد از مدتی نت‌های میانی در قالب چوب گایاک، بادیان ختایی و گل زیتون پدیدار می‌شوند. در آخر نت‌های چرمی، تنباکو و تونکا ماندگار می‌شوند. این عطر گرم و تلخ برای استفاده در فصول سرد سال مناسب است.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید: 

بولگاوری اونخ

این عطر خوشبو از برند بولگاری در سال 2016 وارد بازار شد و در گروه بویایی چرمی دسته‌بندی می‌شود. این عطر طبع گرم و تلخی دارد و برای استفاده در فصل سرد سال مناسب است. اونخ یکی از پرطرفدارترین و لوکس‌ترین عطرهای بولگاری است. در اسانس این عطر از چرم، لابدانیوم و ادویه‌جات معطر استفاده شده است. این عطر تاریک، مرموز، جذاب و بسیار گران است و برای استفاده در مهمانی‌ها و موقعیت‌های ویژه مناسب است.

گوچی اینتنس عود

عصاره‌های شرقی استفاده شده در این عطر باعث شده که بسیار قدرتمند و اغواگر باشد. این عطر با عصاره غلیظ و طبیعی عود ساخته شده است. اسانس اولیه این عطر شامل کهربا، چرم، روایح چوبی، روایح دودی، عود و صمغ کندر است. نت‌های گلابی، تمشک و زعفران به زیبایی در این عطر احساس می‌شوند. این عطر ماندگاری بسیار طولانی دارد و برای استفاده در فصول سرد سال مناسب است.

 

کارولینا هررا امرالد ماسک

این عطر در سال 2019 وارد بازار شده است و یکی از بهترین عطرهای چرمی موجود در بازار است. نت‌های میانی این عطر شامل فلفل صورتی است. بعد از مدتی نت‌های میانی با رایحه رز، چرم و پونه کوهی پدیدار می‌شوند. در آخر نت‌های پایانی با رایحه مشک، کهربا و وانیل ماندگار می‌شوند. این عطر برای استفاده در شب و مجالس رسمی مناسب است.

پرفیوم مارلی گودولفین

مارلی گودلفین در سال 2012 وارد بازار شد و یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارین عطرها است. این محصول بر پایه چرم تولید شده است و رایحه تام فورد توسکان لدر را تا حد زیادی تداعی می‌‌کند. این عطر ملایم  است و می‌توان آن را جزو عطرهای چهار فصل طبقه‌بندی کرد. نت‌های ابتدایی این عطر با زعفران، آویشن و سرو آغاز می‌شود. در نت‌های میانی رز، ریشه زنبق و یاس پدیدار می‌شود. در نت‌های پایانی مشک، کهربا، وانیل، خس خس و چرم احساس می‌شود.

ادوتویلت تروساردی بلک اکستریم

این ادوتویلت دارای رایحه‌ای مرکب از نت‌های بویایی متفاوت از آب دریا، چرم و چوب است. این عطر در سال 2014 وارد بازار شده است و طبع معتدلی که دارد، آن را به گزینه مناسبی برای استفاده در تمام فصول سال تبدیل کرده است. نت‌های ابتدایی این عطر شامل رایجه آب دریا و لیمو ترش است. نت‌های میانی در قالب زنبق و آلو پدیدار می‌شوند. در نت‌های انتهایی نعناع هندی، خس خس، چرم و روایح چوبی احساس می‌شود.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز