پر فروش ترین عطر های مردانه موجود در بازار + قیمت اردیبهشت

لست سکند

انتخاب عطر ظرافت‌های خاصی دارد و  یکی از مهم‌ترین بخش‌های استایل شخصی هر فردی محسوب می‌شود. هر عطری احساس خاصی را در ما ایجاد می‌کند و رایحه‌‌ها با خاطرات ما پیوند می‌خورند. بسیاری از افراد ممکن است در خرید عطر مورد نظر خود دچار مشکل شوند و نتوانند سلیقه خود را تشخیص دهند. در چنین شرایطی فروشگاه‌های اینترنتی با فراهم کردن امکان بررسی پرفروش‌ترین عطرها، گزینه‌هایی که مطابق سلیقه بیشتر افراد است معرفی می‌کنند.

کاماپرس در ادامه به معرفی پرفروش‌ترین عطرهای مردانه می‌پردازد:

ادو تویلت مردانه عود نواق روبرتو ویزاری

این عطر از سری محصولات جدید برند روبرتو ویزاری فرانسه است و در سال 2021 وارد بازار شده است. نام عود نواق باعث می‌شود که منتظر بوی عود باشیم، ولی منظور از آن بیشتر چرم و چوب است. این عطر با نت‌های شیرین و تلخ و ترکیب کهربا و رایحه‌های گلی آغاز می‌شود. بعد از گذشت زمانی، نت‌های میانی در قالب چرم، یاس و زنبق پدیدار می‌شوند. در آخر نت‌های پایانی با رایحه نعناع هندی، کهربا و خس خس ماندگار می‌شوند. این عطر به قیمت یک میلیون و 429 هزار تومان به فروش می‌رسد.

ادو پرفیوم مردانه دلچه ویتا آنتونیو روسینی

این ادوپرفیوم در گروه بویایی چوبی گیاهی دسته‌بندی می‌شود و در سال 2016 وارد بازار شده است. نت‌های ابتدایی این عطر دارای رایحه‌های چوبی، ترنج، سیب سبز، اسطوخودوس و میخک است. بعد از گذشت مدت زمانی، نت‌های میانی با رایحه غنچه و آویشن جای نت‌های ابتدایی را می‌گیرند. در آخر نت‌های پایانی با رایحه چوب خشک، گایاک، پچولی، خزه و کهربا ماندگار می‌شوند. این عطر خنک و تلخ و ترش برای استفاده در فصل بهار و پاییز مناسب است. این محصول به قیمت یک ملیون و 920 هزار تومان قابل تهیه است.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

ادو پرفیوم مردانه اسنشن بلاتوس

این ادوپرفیوم ساخت کشور ایران است و در سال 2020 وارد بازار شده است. این عطر در گروه بویایی چوبی دسته‎‌بندی می‌شود. نت‌های ابتدایی این عطر با زنبق و یاس آغاز می‌شود. روایح چوبی معطر و گل بنفشه در نت‌های میانی و قلب این عطر خودنمایی می‌کنند. در نهایت نت‌های پایانی با کهربا و مشک ماندگار می‌شوند. این ادوپرفیوم در حجم 100 میلی‌لیتر به قیمت 883 هزار تومان به فروش می‌رسد.

ادو تویلت مردانه تهران لیلا حاتمی

این ادو تویلت در گروه بویایی شرقی سرخسی طبقه‌بندی می‌شود و رایحه تلخ و گرم آن را برای استفاده روزمره در پاییز و زمستان مناسب کرده است. این عطر با نت‌های نارنج، فلفل سیاه و هل آغاز می‌شود. نت‌های میانی در قلب عطر در قالب توت سیاه، سیب سبز و نعناع نمایان می‌شوند. در آخر نت‌های پایانی با خزه، وتیور و عنبر ماندگار می‌شوند. این عطر به شما احساس جسارت و نشاط می‌دهد. این ادو تویلت به قیمت 670 هزار تومان به فروش می‌رسد.

ادو پرفیوم مردانه فور هیم نوید محمدزاده

این ادوپرفیوم با رایحه خنک و تلخ در گروه بویایی ادویه‌ای قرار می‌گیرد. نت‌های ابتدایی این عطر شامل ترنج، ریحان و برگ بنفشه است. در قلب این عطر رایحه جوز هندی و فلفل صورتی احساس می‌شود. در نهایت نت‌های پایانی با رایحه وتیور و نعناع هندی ماندگار می‌شوند. این عطر احساس آرامش و نشاط را به شما منتقل می‌کند و برای استفاده روزمره در بهار، تابستان و پاییز مناسب است. این محصول به قیمت 982 هزار تومان به فروش می‌رسد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز