بهترین عطر های زنانه مخصوص فصل بهار

تور لحظه آخری-کاماپرس

عطر یکی از اصلی‌ترین بخش‌های استایل است و به نوعی نمایانگر سلیقه شخصی اشخاص است. در بهار بسیاری از افراد به دنبال عطر و ادکلن‌های جدید مناسب برای این فصل می‌گردند. عطرهای بهرای معمولا خنک هستند و رایحه گلی دارند که باعث می‌شود انرژی و شادابی خاصی را به افراد ببخشد. عطرهای ملایم این فصل آرامش خاصی به افراد می‌دهد و باعث می‌شود که رایحه شما در خاطر دیگران باقی بماند.

کاماپرس در ادامه به معرفی پنج تا از عطرهای زنانه مخصوص فصل بهار می‌پردازد:

ادو پرفیوم زنانه فورچون سلبون

این عطر در گروه بویایی گلی میوه‌ای دسته‌بندی می‌شود و برای استفاده در فصل بهار توصیه می‌شود. این محصول ساخت ایران است و در حجم 100 میلی‎لیتر و به رنگ سبز ملایم عرضه می‌شود. این عطر دارای رایحه خنک و تلخ است و یادآور خاطرات عمیق و سبز است. این ادوپرفیوم از گل‌های سفید، یاس و همیشه بهار تهیه شده است. در نت‌های پایانی رایحه‌های میوه‌ای مثل سیب، لیمو، مرکبات، مشک و عنبر احساس می‌شود. این عطر برای استفاده روزمره جوانان و نوجوانان مناسب است.

ادو پرفیوم زنانه نامبر وان پولو بورلی هیلز

این ادوپرفیوم در حجم 100 میلی‌لیتر تولید می‌شود و برای استفاده در فصل بهار توصیه می‌شود. این محصول در گروه بویایی مرکباتی دسته‌بندی می‌شود و دارای رایحه خنک و ترش است. یکی دیگر از مزیت‌های این عطر ماندگاری بالا است و رایحه آن باعث ایجاد احساس شادابی می‌شود. نت‌های ابتدایی این عطر با رایحه پرتقال، ترنج، لیمو و نارنگی شروع می‌شود. بعد از گذشت مدت زمانی نت‌های پایه با رایحه وانیل، عسل و نعناع هندی پدیدار می‌شوند. رایحه خنک و تلخ این عطر برای استفاده در فصل بهار ایده‌آل است.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید: 

ادو تویلت زنانه او مای دلیس وومن سکرت

این ادوتویلت محصول برند اسپانیایی وومنز سیکرت است که در زمینه طراحی و تولید زیور آلات و لباس شنا زنانه فعالیت می‌کند. این برند از سال 1993 فعالیت می‌کند و از سال 2008 نیز در زمینه تولید عطر فعالیت می‌کند. این مجموعه از برند کلوئه محصولات خود را الهام می‌گیرد. این عطر در گروه بویایی گلی، گیاهی و دریایی دسته‌بندی می‌شود و رایحه خنک و شیرین آن برای استفاده در بهار مناسب است. رایحه این عطر بیانگر طراوت زندگی است که با سایر رایحه‌های میوه‌ای نیز ترکیب شده است. در این عطر نت‌های گریپ فروت، انار و ارکیده، مشک و روایح چوبی احساس می‌شود.

ادو پرفیوم زنانه ویش شوپارد

این ادوپرفیوم طراحی زیبا و منحصر به فردی دارد و بطری آن به شکل الماس درخشان با شیشه شفاف است. این عطر به رنگ آبی در این شیشه قرار می‎‌گیرد و زیبایی آن دو چندان می‌شود. این ادوپرفیوم دارای رایحه ملایم و شیرین است و در گروه بویایی شرقی وانیلی دسته‌بندی می‌شود. این عطر قابلیت استفاده روزمره دارد و برای جوانان و بزرگسالان مناسب است. نت‌های ابتدایی این عطر شامل رایحه پیچ امین‌الدوله، اقاقیای برزیلی، شکوفه پرتقال، اقاقیای سیاه، نارگیل، انگور سیاه، گلابی و توت فرنگی است. بعد از گذشت مدت زمانی نت‌های میانی با رایحه برگ بنفشه، شیر، عسل، یاس، مگنولیا، ارکیده و اسمانتوس پدیدار می‌شوند. در آخر نت‌های پایانی با رایحه نعناع هندی، چوب صندل سفید، دانه تونکا، عنبر، وانیل، کارامل و شکلات ماندگار می‌شوند.

ادو پرفیوم زنانه الکسیر آف یوث آلکمیستو

این ادوپرفیوم در گروه بویایی گلی طبقه‌بندی می‌شود و رایحه گرم و شیرین آن برای استفاده در بهار مناسب است. این محصول ساخت ایران است و در سال 2020 وارد بازار شده است. با اولین اسپری از این ادوپرفیوم نت‌های گلی رز و رزبری احساس می‌شود. بعد از گذشت مدت زمانی نت‌های میانی جای نت‌های ابتدایی را می‌گیرند و رایحه فلفلی صورتی، یاس و گل صد تومانی به خوبی احساس می‌شوند. در آخر نت‌های پایانی با رایحه عطر مشک، وانیل و سدر ماندگار می‌شوند. این عطر با رایحه معتدل برای استفاده در فصل بهار مناسب است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز