پنج عطر جذاب برای مردهای سیگاری

تورهای مسافرتی لحظه آخر

بسیاری از مردهای سیگاری در انتخاب عطر مناسب مشکل دارند. عده‌ای به دنبال عطرهایی هستند که بوی سیگار را پنهان می‌کنند و عده‌ای ترجیح می‌دهند رایحه‌ای را انتخاب کنند که ترکیب جذابی با بو سیگار ایجاد کند. از طرفی اگر عطر اشتباهی با بو سیگار ترکیب شود، ممکن است باعث ایجاد رایحه ناخوشیاندی شود. عطرهای شیرین به خوبی می‌توانند بو سیگار را پنهان کنند ولی ممکن است باعث ایجاد سردرد شوند.

کاماپرس در ادامه به معرفی بهترین‌ عطرهای مردانه که ترکیب جذابی با بو سیگار ایجاد می‌کنند، می‌پردازد:

 

عطر بلک افغان ناسوماتو

این عطر محبوب در سال 2016 وارد بازار شد و یکی از دلایل معروف بودن این عطر استفاده از حشیش در فرمولاسیون رایحه آن است.  رایحه گرم و تلخ این عطر ترکیب جذابی با رایحه سیگار ایجاد می‌کند. بعد از اسپری کردن عطر روی نبض خود متوجه رایحه شاهدانه و و نت‌های سبز می‌شوید. نت‌های میانی با رایحه صمغ، نت‌های چوبی، قهوه و تنباکو نمایان می‌شوند. در آخر نت‌های پایانی با رایحه عود ماندگار می‌شوند. بلک افغان در حجم 30 میلی‌لیتر در بازار عرضه می‌شود.

راز آسمان پایتخت

عطر تام فورد توباکو عود

عطر تام فورد با رایحه گرم و تند در سال 2013 وارد بازار شد. در این ادکلن رایحه گرم و تند عود و تنباکو بیشتر از سایر ترکیبات احساس می‌شود و به همین دلیل یکی از گزینه‌های مناسب برای افراد سیگاری است. ترکیب این رایحه با بو سیگار باعث به وجود آمدن رایحه‌ای دلنشین می‌شود. این عطر در گروه بویایی چوبی ادویه‌ای دسته‌بندی می‌شود. در کنار عود و تنباکو رایحه ادویه‌جات، چوب صندل و نعناع هندی نیز احساس می‌شود. با این حال اطلاعات کاملی از ترکیبات دقیق این عطر وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: 

عطر ادکلن رالف لورن پولو بلو

این عطر با رایحه تند و خنک در سال 2003 وارد بازار شد و در گروه بویایی معطرگونه‌های سرخسی دسته‌بندی می‌شود. نت‌های چوبی این عطر در ترکیب با رایحه سیگار بسیار دل‌انگیز و جذاب می‌شود. نت‌های آغازین این عطر شامل خیار، خربزه و پرتقال ماندارین است. بعد از گذشت زمان نت‌های میانی با رایحه گل شمعدانی، مریم گلی و ریحان پدیدار می‌شوند. در نهایت نت‌های پایاینی با رایحه مشک، روایح چوبی و جیر ماندگار می‌شود. رالف لورن پولو بلو تداعی‌گر آسمان آبی و استشمام هوا تازه است. این عطر استثنایی بسیار پرطرفدار است و یکی از بهترین انتخاب‌ها برای افراد سیگاری است.

عطر تیری موگلر ای من پیور هاوانه

این عطر برای اولین بار در سال 2011 وارد بازار شد و رایحه گرم و شیرین دارد. محوریت عود و تنباکو در این عطر باعث می‌شود که این عطر انتخاب مناسبی برای افراد سیگاری باشد و ترکیب جذابی با رایحه سیگار ایجاد می‌کند. نت‌های ابتدایی این عطر با بو ترش و شیرین آلبالو مانندی آغاز می‌شود و بعد از گذشت مدت زمانی شبیه به رایحه وانیل می‌شود. در نهایت نت‌های پایانی با رایحه نعناع هندی و کهربا احساس‌شوند.

عطر باربری لندن مردانه

عطر باربری لندن مردانه درسال 2006 وارد بازار شد و در گروه بویایی کهربایی چوبی دسته‌بندی می‌شود. این عطر مردانه باکلاس با رایحه تند و خنک یکی از انتخاب‌های مناسب برای افراد سیگاری است. نت‌های ابتدایی این عطر با رایحه ادویه‌های تند، برگ‌ها و مرکبات آغاز می‌شود و در نت‌های میانی جای خود را به چرم و اقاقیا می‌دهد. در آخر نت‌های انتهایی با رایحه برگ توتون، چوب گایاک، دانه بلوط و تنباکو ماندگار می‌شوند.

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “پنج عطر جذاب برای مردهای سیگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز