جذاب ترین عطر های زنانه در فصل بهار

فرا رسیدن فصل بهار و نو شدن طبیعت، فرصت مناسبی را برای استفاده از عطرهای گلی فراهم می‌کند.گروه بویایی گلی، گسترده‌ترین و محبوب‌ترین گروه در دنیا عطرسازی محسوب می‌شود. با گرم‌تر شدن هوا، استفاده از عطرهای گلی خنک و معتدل، احساس شادابی و طراوت را القا می‌کند. کالاهای تقلبی موجود در بازار و سردرگمی در تشخیص رایحه عطرها، باعث ایجاد مشکلاتی در خرید عطر مناسب می‌شود. فروشگاه‌های اینترنتی با فراهم کردن امکان بررسی ترکیبات عطرهای مختلف و ضمانت اصالت کالا، این مشکل را حل کرده‌اند.

کاماپرس در ادامه به بررسی پنج تا از بهترین عطرهای زنانه مناسب فصل بهار می‌پردازد:

ادوتویلت میس دیور بلومینگ بوکت

این ادوتویلت در سال 2014 توسط برند دیور وارد بازار شد. این ادوتویلت با رایحه خنک و گلی، احساس نخسیتن‌روزهای بارانی بهاری را تداعی می‌کند و یکی از بهترین گزینه‌ها برای استفاده در فصل بهار است. نت‌های ابتدایی این عطر با رایحه پرتقال ماندارین آغاز می‌شود و در ادامه جای خود را به رایحه گل‌ رز، گل صدتومانی، زردآلو و هلو می‌دهد. در نت‌های پایانی بو خفیف مشک احساس می‌شود. در این عطر تعادل خوبی بین رایحه‌های میوه‌ای و عطر گل رز برقرار شده است.

 

آریاک سفر

بیشتر بخوانید:

ادکلن گوچی بلوم

عطر ادکلن گوچی بلوم با رایحه شیرین و معتدل در سال 2017 وارد بازار شد. نام این عطر به معنی شکوفه دادن است و فرمولاسیون بی‌نظیر آن، باعث تداعی شکوفه‌های بهاری و باغی پر از گل می‌شود. نت‌های ابتدایی این عطر با رایحه ریشه زنبق، یاس، گل مریم و پیچ امین‌الدوله آغاز می‌شود. در نت پایانی گوچی بلاوم، رایحه نیلوفر رنگون احساس می‌شود. نیلوفر رنگون گل کمیابی است که در جنوب هند رشد می‌کند و برای اولین بار در صنعت عطرسازی در عطر گوجی استفاده شده است. عطر گوجی بلوم انتخاب مناسبی برای روزهای بهاری است.

ادوتویلت زنانه رز اسنشیال بولگاری

ادوتویلت زنانه رز اسنشیال در سال 2006 با رایحه گلی و خنک وارد بازار شد. برند بولگاری عالی‌ترین خواص از مجموعه گل‌ رزهای جهان را در فرمولاسیون این عطر استفاده کرده است. این عطر لطافت و ملایمت زنانه را القا می‌کند و پخش بو و ماندگاری بالایی دارد. نت‌های ابتدایی این عطر رایحه گل رز، گل بنفشه و انگور سیاه احساس می‌شود. بعد از گذشت مدت زمانی، نت‌های میانی گل یاس، گل رز و درخت ابریشم جایگزین می‌شوند. نت‌های انتهایی در ترکیبی هنرمدانه از رایحه مشک، چوب صندل، نعناع هندی و چوب کایاگ به پایان می‌‌رسند.

ادکلن جیورجیو آرمانی ایر دی جیوا

عطر ادکلن جورجیو آرمانی دی جیوا در سال 2016 وارد بازار شد. این عطر با رایحه خنک و ملایم و ماندگاری بالا، می‌تواند مثل نسیم خنک بهاری شادی و طراوت را در فصل بهار ایجاد کند. این عطر در گروه بویایی گلی مدیترانه‌ای دسته‌بندی می‌شود. در نت‌های ابتدایی جورجیو آرمانی رایحه بهار نارنج و نارنگی ماندارین احساس می‌شود. نت‌های میانی با رایحه گل صدتومانی، گل یلانگ و شکوفه پرتقال شکوفایی و لطافت بهار را تداعی می‌کنند. نت‌های پایانی در آخر با رایحه خنک سرو، خزه درخت بلوط، چوب کشمیر و نعناع ماندگار می‌شوند.

ادکلن ویکتوریا سکرت بامب شل فوراور

عطر بامب شل فوراور در سا ل2013 توسط برند ویکتوریا سکرت وارد بازار شد. این عطر خاص با رایحه خنک و تلخ در گروه بویایی گلی میوه‌ای قرار می‌گیرد. نت‌های ابتدایی با رایحه ترش و شیرین توت وحشی آغاز می‌شود و اسطوخدوس تلخی کمی به آن می‌دهد. با گذر زمان اسطوخدوس کمی قوی‌تر شده و رایحه ملامی از چوب‌ها در نت‌های پایانی پدیدار می‌شود. این عطر انتخاب مناسبی برای فصل بهار است و طراوت و خنکی ایده‌آلی ایجاد می‌کند.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز