۵ عطر زنانه باکلاس مناسب نوروز

انتخاب عطر بر اساس فصل یکی از مهم‌ترین فاکتورها است که به هنگام خرید عطر باید به آن توجه کنید. عطری که در هر فصل استفاده می‌کنید، باید متناسب با شرایط آب و هوایی آن فصل باشد تا ماندگاری بهتری داشته باشد. عطر مناسب برای عید نوروز و فصل بهار، عطری است که ملایم و خنک و سبک باشد و رایحه آن ترکیبی از  شکوفه‌های یاس، نرگس و مریم باشد.

کاماپرس در ادامه به معرفی بهترین عطرهای زنانه مناسب عید نوروز می‌پردازد:

ادو پرفیوم زنانه نیفتی مدل لالیک لامور

عطر لامور،یکی از بهترین انتخاب‌ها برای عید نوروز به حساب می‌آید. این عطر با رایحه خنک و شیرین، ماندگاری بالا و پخش بو خوب و رایحه بهاری، باعث سرزندگی و لطافت می‌شود. عطر لامور در بسته‌بندی شیک و حجم 50 میلی‌لیتر عرضه می‌شود.

نت آغازین این عطر دارای رایحه گل رز، نارنج و شکوفه پرتقال است که شادابی خاصی ایجاد می‌کند. پس از گذشت مدتی، نت‌های میانی با رایحه گل مریم و گاردنیا و یاسمین پدیدار می‌شوند. نت میانی یادآور شکوفه‌های بهاری است و احساس تازگی را در فرد ایجاد می‌کند. نت پایانی ترکیبی از رایحه چوب صندل، چوب سدر و مشک است.

آریاک سفر

ادو پرفیوم زنانه شالیز مدل remy marquis

این ادو پرفیوم فرانسوی دارای با رایحه گل، چای و میوه یکی از بهترین انتخاب‌ها برای فصل بهار محسوب می‌شود. این عطر با رایحه خنک و شیرین یکی از پرفروش‌ترین عطرها با ماندگاری طولانی و پخش بو بالا است. ادو پرفیوم شالیز در حجم 50 میلی‌لیتر با قیمت مناسب عرضه می‌شود و یک انتخاب اقتصادی و گزینه‌ای مناسب برای هدیه دادن به خانم‌ها است.

بیشتر بخوانید:

رایحه آغازین این عطر شامل نت‌های میوه‌ای، اسطوخودوس و کیکلامن است. بعد از گذشت زمان نت‌های میانی احساس می‌شوند که رایحه مگنولیا و گل رز را شامل می‌شود. در نهایت رایحه پایانی شامل نعناع هندی، عنبر و مشک است. بیشترین استفاده از این عطر در خانم‌های گروه سنی 15 تا 15 سال است. این عطر به شالیز صورتی زنانه معروف است.

ادو پرفیوم زنانه آموریس مدل شنل کوکو مادمازل اینتنس

کوکو مادمازل یکی از عطرهای زنانه و خاصی است که از محبوب‌ترین ادکلن‌های جهان محسوب می‌شود. بوی خنک و شیرین این ادوپرفیوم را به انتخاب مناسبی برای فصل بهار تبدیل کرده است. نت آعازین این عطر به محض اولین اسپری روی نبض، شامل رایحه پرتقال ماندارین، شکوفه درخت پرتقال و نارنج است. این ترکیب باعث تداعی شدن شادی و سرخوشی فصل بهار می‌شود.

بعد از گذشت زمانی نت‌های میانی پدیدار می‌شوند. نت‌ میانی شامل رایحه گل ابریشم، گل یاسمین و گل رز است که به شما اعتماد به نفس و انرژی مثبت می‌دهد. تندی رایحه نت پایانی که شامل وانیل، مشک و تونکا است، برای شما و اطرافیانتان لذت‌بخش خواهد بود.

ادو تویلت زنانه ساپیل مدل چی چی پور فم

عطر چی چی در سال 2005 با رایحه خوشبو وارد بازار شد و به زن تند یخی معروف شد. عطر ساپیل چی چی دارای رایحه‌ای از جنگل‌ پر از گل‌های رنگین است. نت‌های آن تند و طبیعی است و در ترکیب با رایحه گرم و شیرین از مشک و نت‌های میوه‌ای حاصل می‌شود.

چی چی صورتی با رایحه شیرین و تلخ انتخاب مناسبی برای روزهای خنک بهاری است و ماندگاری آن بین 3 الی 6 ساعت است و پخش بو مناسبی دارد. این عطر با ظاهر شیک و زیبا و در حجم 100 میلی‌لیتر انتخاب مناسبی برای هدیه به خانم‌ها محسوب می‌شود.

ادو پرفیوم زنانه جانوین مدل لالیک آمیتیس

این ادوپرفیوم با عطر شیرین و ملایم یکی از انتخاب‌های مناسب برای فصل بهار است. اصلی‌ترین نت آمیتیس بنفش آمیزه‌ای از عصاره شاتوت و کشمش است که باعث طراحی رایحه قوی و غنی شده است. رنگ ارغوانی این عطر و طراحی شاخه‌های درخت شاتوت به صورت برجسته روی بطری عطر، ظرافت زیبایی به این بخشیده است.

این عطر را با رایحه شیرین و خنک را می‌توان در دسته رایحه گل‌ها و میوه‌ها دسته‌بندی کرد. در نت ابتدایی این عطر عصاره شاتوت حس می‌شود و بعد از گذشت زمان در نت میانی رایحه گل یلانگ، فلفل و رز احساس می‌شود. نت پایانی این محصول شامل رایحه وانیل، مشک و چوب است. این عطربرای رده سنی 30 تا 40 سال پیشنهاد می‌شود.

نویسنده: شیرین غفاری

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز