معرفی هفت عطر با رایحه تنباکو برای خانم ها

آکوردهای تنباکویی یکی از محبوب‌ترین رایحه‌ها در دنیا عطرسازی هستند و بیشتر در عطرهای مردانه استفاده می‌شوند. در این میان بعضی از عطرهای زنانه نیز وجود دارند که در فرمولاسیون آن‌ها تنباکو استفاده شده است. تنباکو رایحه آرام‌بخش و عمیق و تا حدودی شیرین دارد و به خوبی با رایحه‌های چوبی، خاکی، صندل، ترنج و وانیل ترکیب می‌شود. طبع گرم عطرهای تنباکو آن‌ها را به گزینه مناسبی برای استفاده در فصول سرد سال تبدیل می‌کند.

کاماپرس در ادامه به معرفی هفت عطر زنانه با رایحه تنباکو می‌پردازد:

کازاماتی زرجف زرژاف

عطر کازاماتی زرجف زرژاف با رایحه گرم و تند در سال 2010 وارد بازار شد. از دلایل محبوبیت این عطر رایحه گرم و وانیلی شرقی آن است که برای استفاده در فصول سرد سال مناسب است. نت‎‌های ابتدایی این عطر با رایحه دارچین و جوزهندی پدیدار می‌شود. در ادامه نت‌های میانی با رایحه چوب گایاک، سدر، چوب صندل و پاپیروس جای نت‌های ابتدایی را می‌گیرند. نت‌های پایانی با رایحه شکوفه تنباکو، کومارین، وانیل و مشک ماندگار می‌شوند. این عطر رد بو فوق‌العاده‌ای دارد و باعث برانگیختن کنجکاوی دیگران می‎شوند.

تام فورد امبر لدر

تام فرود لدر با رایحه گل‌فام و چرمی در سال 2018 وارد بازار شد. این عطر دارای رایحه شیرین و تلخ است که با کهربا و حس دودی ضعیفی همراه است. در نت‌های میانی گل یاس و چرم نمایان می‌شوند و در آخر نعناع هندی و کهربا و خس خس احساس می‌شوند. این عطر پخش بو و ماندگاری بالایی دارد و برای استفاده روزانه نیز مناسب است.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید: 

ایو سن لورن بلک د اوپیوم

ایو سن لورن در سال 2013 عطر زنانه بلک اوپیوم را با رایحه وانیل و قهوه وارد بازار کرد. این عطر دارای نت‌های تلخی از قهوه و نت‌های شیرینی از یاس و گلابی است و وانیل گرمی خاصی به آن داده است. این عطر زنانه شیک برای استفاده در روزهای سرد سال مناسب است.

ممو پاریس لالیبلا

این عطر زنانه خوشبو در سال 2007 در فرانسه تولید شد و در دسته عطرهای چاپیر گلی قرار می‌گیرد. در ترکیبات این عطر از رز، میخک صدپر، نارگیل، ارکیده، نعناع هندی، یاس و تنباکو استفاده شده است.

آمواج جورنی زنانه

این عطر طنانه در سال 2014 وارد بازار شد و در نت‌های ابتدایی دارای رایحه زردآلو، شکوفه اوسمانتوس، جوز هندی و هل است. در نت‌های میانی رایحه‌های گلی یاس رازقی و ابریشم پدیدار می‌شوند که به واسطه عسل و سدر غنی‌تر شده‌اندو در آخر نت‌های پایانی با رایحه مشک، وانیل، تنباکو و گایه ناگارموتا ماندگار می‌شوند. این عطر برای استفاده در بهار و پاییز مناسب است.

تیزیانا ترنزی آراکیس

این عطر دارای رایحه تند و شیرین و پخش بو بالا است و در سال 2019 وارد بازار شد. این عطر به دلیل داشتن طبع گرم برای استفاده در فصول پاییز و زمستان مناسب است. نت‌های آغازین این عطر با رایحه ادویه‌جات معطر، گل اوسمانتوس، مرکبات و زعفران شروع می‌شوند. بعد از گذشت مدت زمانی نت‌های میانی در قالب تنباکو، خس خس، چوب گایاک و نعناع هندی احساس می‌شوند. در آخر نت‌های پایانی با رایحه تونکا، مشک و کهربا پدیدار می‌شوند.

گوچی انوی می

عطر گوچی انوی می خنک و شیرین عطر خنک و شیرین زنانه و شیک است که درسال 2004 وارد بازار شد. نت‌های ابتدایی این عطر با بو ترش و شیرین و آبدار میوه‌های آناناس، انبه و لیچی آغاز می‌شود. با گذر زمان نت‌های میانی با رایحه انار، رز، گل صد تومانی، یاس، چای و مشک پدیدار می‌شوند و رایحه کمی شیرین‌تر و گلی‌تر می‌شود. در آخر نت‌های پایانی با رایحه دانه تونکا، تنباکو، چوب صندل سفید، درخت ساخ و مشک ماندگار می‌شوند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز