گران ترین عطر های زنانه در بازار لوازم آرایشی

لست سکند

عطرها و رایحه‌ها با خاطرات و هیجانات ما پیوند می‌خورند. عطرهای مختلف دارای فرمولاسیون‌های مختلفی هستند. علت گران بودن بعضی از عطرها استفاده از مواد کمیاب و نادر در فرمولاسیون آن‌ها است. همچنین اگر خلوص مواد به کار رفته بیشتر باشد و یا رایحه دارای پیچیدگی بیشتری باشد، باعث گران‌تر شدن قیمت عطر می‌شود.‎ بسته‌بندی عطر نیز در قیمت آن تاثیرگذار است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

کاماپرس در ادامه به معرفی گران‌ترین عطرهای زنانه موجود در بازار لوازم آرایشی می‌پردازد:

ادو پرفیوم زنانه نامبر وان کلایو کریستین

این ادوپرفیوم عطری نیش از برند انگلیسی کلایو کریستین است که در سال 2001 وارد بازار شد. از دلایل گران قیمت بودن این عطر استفاده از ترکیبات کمیاب و گرانبها در فرمولاسیون آن است. در ابتدا نسخه مردانه این عطر تولید شد و سپس نسخه زنانه به بازار عرضه شد. این عطر دارای غلظت 20 درصد اسانس معطر بوده و رایحه آن از نوع گل گون و شرقی است.

نت‌های ابتدایی این عطر رایحه میوه‌ای آلو زرد، هلو سفید  و ترنج است. پس از مدتی نت‌های میانی پدیدار می‌شوند که شامل رایحه گل یاس، میخک صد پر و گل رز است. نت‌های پایانی این عطر با رایحه چوب صندل، وانیل، بنزوئین، لوبیا تونکا، مشک، کهربا و سدر ویرجینیای تکمیل می‌شود. این عطر دارای رایحه تلخ و گرم است و در گروه بویایی شرقی گلی دسته‌بندی می‌شود. این عطر پخش بو زیاد و ماندگاری بالایی دارد و برای استفاده در فضای آزاد و هوای سرد مناسب است. این عطر به قیمت 32 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

ادو پرفیوم شوتینگ استار امبر اند ماسک زرجوف

امبر استار عطری غنی و خوشبو است و از گران قیمت‌ترین عطرهای موجود در بازار محسوب می‌شود. این عطر از برند ایتالیایی منحصر به فرد استار و استار ماسک است و در سال 1013 وارد بازار شد. این عطر از عنبر از شیرین ساخته شده است. عنبر از جمله ترکیبات گران قیمت است. این عطر جزو گروه بویایی شرقی و چوبی دسته بندی می‌شود و برای فصل‌های پاییز، زمستان و بهار مناسب است.

در فرمولاسیون این عطر عنبر با رایحه‌هایی از رزین و یلانگ یلانگ ترکیب شده است. نت‌های میانی شامل مر و چوب گایاک است. نت‌های پایانی شامل بنزوئین، چوب صندل و وانیل است. استار ماسک بیش از یک عطر لوکس است و بیانیه‌ای قدرتمند است برای کسانی که به طور خستگی ناپذیری در پی کیفیت و تمایز هستند. این عطر منحصر به فرد به قیمت 36 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

ادو پرفیوم الکساندریا تو زرجوف

کمپانی ایتالیایی زرجوف در سال 2017 این عطر را با ایجاد تغیراتی در نسخه اصلی وارد بازار کرد. در این نسخه پایه رایحه بر محور عود و ترکیبی از میوه‎ها و گل‌ها است که این عطر غلیظ و پرحرارت را به یک شاهکار تبدیل کرده است. بنابراین این عطر به دلیل غلظت و ترکیبات منحصر به فرد خود جزو عطرهای گران قیمت محسوب می‌شود.

آکوردهای کهربایی، پودری و ادویه‌ای این عطر را در گروه بویایی شرقی چوبی قرار می‌دهد. نت‌های ابتدایی این عطر ترکیبی از اسطوخودوس، چوب بلسان بنفش، دارچین و نت‌های میوه‌ای است. نت‌های میانی ترکیبی از گل برف، رز و سدر است. این عطر پخش بوی زیادی دارد و عطر رسمی و مجلل محسوب می‌شود و برای استفاده در زمستان مناسب است. این عطر به قیمت 29 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

ادوپرفیوم اکسترکت زنانه آنر 43 آمواژ

این عطر  با رایحه گرم و گلی چوبی در سال 2021 وارد بازار شد. این عطر ماندگاری و پخش بوی زیادی دارد و در ترکیبات خود دارای 43 درصد اسانس‌های روغنی معطر است و به همین دلیل جزو عطرهای گران قیمت است. این عطر برای افرادی که به بوی گشنیز، گل مریم و خس خس علاقه دارند، مناسب است.

نت‌های آغازین این عطر شامل رایحه فلفل، گشنیز و برگ ریواس است. بعد از گذشت مدت زمانی نت‌های میانی با رایحه گل میخک، یاس، گل مریم و گل برف احساس می‌شوند. نت‌های پایانی این عطر شامل چوب صندل سفید، خس خس، کندر، صمغ رزینی، چرم و لابدانیوم است. این عطر به مبلغ 24 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

پرفیوم زنانه لیلی روژا پقفم 50 میلی لیتر

این عطر محصولی از کمپانی انگلیسی روژا است که در سال 2014 وارد بازار شد. این عطر دارای رایحه‌ای منحصر به فرد و با ماندگاری بالا است. از خالص‌ترین و کمیاب‌ترین مواد اولیه برای ساخت این عطر استفاده شده است و به همین دلیل جزو عطرهای گران قیمت محسوب می‌شود. این عطر جزو گروه بویایی گلی شرقی دسته‌بندی می‌شود.

نت‌های آغازین این عطر شامل رایحه لیمو و ترنج است. پس از گذشت مدت زمانی نت‌های میانی به صورت موگه، رز، یاس، پلومریا، ایلانگ ایلانگ و میخک احساس می‌شوند. در نهایت نت‌های پایانی با رایحه وانیل، رایحه چوبی و مشک ماندگار می‌شوند. این عطر به قیمت 24 میلیون تومان به فروش می‎رسد.

نویسنده: شیرین غفاری

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز