پرفروش ترین عطر‌های مردانه در دیجی‌کالا

لست سکند

انتخاب یک عطر مردانه خوب می‌تواند یک رایحه ماندگار از شما در ذهن افراد به‌جا بگذارد. امروزه با توجه به تنوع زیاد عطر‌ها در بازار خرید یک عطر خوب برای افراد دشوار شده است. به همین بهانه کاماپرس به معرفی پرفروش‌ترین عطرهای مردانه در دیجی‌کالا می‌پردازد:

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

ادو پرفیوم نیفتی مدل ساواج دیور

بوی تند و خنک این عطر آن را قابل استفاده در تمام فصول سال کرده است. ترکیب سه رایحه فلفل، نارنج و کهربا باعث می‌شود عطر بوی تند و شیرینی داشته باشد. این عطر می‌تواند برای افرادی که در محل‌های شلوغ کار یا زندگی می‌کنند مناسب باشد. شما می‌توانید این مدل را با قیمت حدودا 247 هزار تومان تهیه کنید.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

ادو پرفیوم مردانه نیفتی مدل بلو شنل

این مدل عطر از سه نت آغازین، میانی و پایانی تشکیل شده است. نت آغازین آن شامل ترکیب سه رایحه گیاه درمنه، نعناع، ترنج و پوست لیمو است. نت میانی آن شامل آناناس، نت های سبز،  شعمدانی و اسطوخودوس است. نت پایانی آن شامل سدر،چوب صندل سفید، ایزو سوپر،لوبیا تونکا و چوب عنبر است. در مجموع این عطر غلظت بالایی دارد بنابراین میزان ماندگاری بیشتری هم دارد. اگر به دنبال یک عطر کلاسیک هستید این مدل می‌تواند انتخاب مناسبی برایتان باشد. قیمت این عطر حدودا 297 تومان است.

ادو تویلت مردانه فراگرنس پرشیا 116 مدل کاپیتان بلک

این مدل رایحه تند و گرمی دارد که برای تمامی فصول سال به ویژه فصول سرد مناسب است. نت آغازین آن از توتون ویژه کاپیتان بلک است و نت میانی و پایانی آن از گیاهان جنگلی. قیمت این محصول حدودا 375 تومان است.

 

ادوپرفیوم مردانه فراگرنس پرشیا 116 مدل ساواج دیور

این عطر رایحه تند و خنکی دارد. نت آغازین آن نارنج و نت میانی آن شامل اسطوخودوس، جز هندی، گل شمعدانی، صمغ لامی، علف تیور و گیاه پاتچولی است. نت پایانی آن هم عنبر و وانیل است. این مدل حدودا 246 تومان قیمت دارد.

ادوم پرفیوم مردانه نیفتی مدل بلک افغان

این عطر رایحه تلخ و گرمی دارد. ساختار آن از چوب، خاک و زمین و گیاهان معطر است.  این مدل حدودا 257 هزار تومان قیمت دارد. مبدا برند اسانس این محصول کشور فرانسه است.

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز