پر فروش ترین کرم های روزانه موجود در بازار + قیمت

لست سکند

کرم روز یک کرم مرطوب‌کننده است که باید هر روز استفاده شود و هدف استفاده از آن،مرطوب‌سازی و آبرسانی برای از بین رفتن خشکی‌های پوستی است. از بزرگ‌ترین مزیت‌های این کرم‌ها، سبکی آن‌ها است که باعث مسدود شدن روزنه‌های پوستی نمی‌شود. تنوع برندهای موجود در بازار باعث می‌شود افراد در انتخاب کرم متناسب با پوست خود دچار سردرگمی شوند. فروشگاه‌های اینترنتی با فراهم کردن امکان مقایسه محصولات و ویژگی‌های هر کرم، کاربران را در انتخاب بهترین محصول راهنمایی می‌کنند.

کاماپرس در ادامه به معرفی پنج کرم روز پرفروش موجود در بازار می‌پردازد:

کرم صورت ویتامین سی اسکین وان

این کرم حاوی آنتی اکسیدان است و از پوست در برابر آلودگی‌ها و عوامل محیطی آسیب‌رسان حفاظت می‌کند. این محصول باعث کاهش چروک‌ها و خطوط ریز روی پوسن می‌شود و خاصیت روشن‌کنندگی و رفع لک پوستی دارد. این کرم به سرعت روی پوست جذب می‌شود و با منجر به افزایش الاستیسیته و سفتی پوست می‌شود. این کرم می‌تواند باعث کاهش و رفع التهاب و قرمزی پوست شود و برای انواع پوست قابل استفاده است. این محصول به قیمت 199 هزار تومان به فروش می‌رسد.

کرم ویتامین C صورت درماتیپیک

کرم ویتامین سی درماتیپیک با فرمولاسیون فرانسه و ساخت ایران در بازار عرضه می‌شود. این کرم باعث شفافیت پوست می‌شود و خطوط ریز صورت را پر می‌کند. این محصول لایه‌ای محافط در پوست در برابر رادیکال‌های آزاد ایجاد می‌کند و با داشتن ویتامین سی منجر به روشن شدن پوست، کاهش لک‌های پوستی و از بین رفتن تیرگی صورت می‌شود. این محصول حاوی جوجوبا، روغن آرگان، کلاژن، آلانتویین، شی باتر و عصاره آلوئه‌ورا است. این کرم در حجم 30 میلی‌لیتر به قیمت 314 هزار تومان قابل تهیه است.

بیشتر بخوانید: 

راز آسمان پایتخت

کرم لیفتینگ روز مناسب انواع پوست ورونیک

کرم لیفتینگ ورونیک با فرمولاسیون فرانسه در ایران تولید می‌شود و دارای خاصیت ضد چروک، لیفتینگ، آنتی اکسیدان و مرطوب‌کنندگی است. این کرم برای انوع پوست قابل استفاده است. محصولات لیفیتنگ ورونیک با ترکیبات خود باعث از بین چروک‌های عمقی پوست می‌شود و به رفع افتادگی و بازگرداندن حجم پوست نیز کمک می‌کنند. این کرم به قیمت 656 هزار تومان به فروش می‌رسد.

کرم روز روشن کننده SPF15-C کاسه ای سی فکتور آردن

این کرم روزانه برای انواع پوست قابل استفاده است و دارای خاصیت مرطوب‌کنندگی است. این محصول پوست را تغذیه می‌کند و اس پی اف 15 دارد. در ترکیبات این کرم ویتامین سی، هیالورونیک اسید، کلاژن هیدرولیزشده و مرکبات استفاده شده است و می‌توان از آن به پوست صورت و گردن استفاده کرد. این محصول قابلیت استفاده برای خانم‌ها و آقایان را دارد. کرم سی فکتور آردن در حجم 150 میلی‌لیتر به قیمت 185 هزار تومان به فروش می‌رسد.

کرم صورت ویتامین ث سی بی

کرم ویتامین سی یکدست‌کننده رنگ چهره است و از پیری زودرس پوست جلوگیری می‌کند. این محصول به کاهش چروک‌ها و افزایش سفتی پوست کمک می‌کند. این کرم خاصیت مرطوب‌کنندگی و شاداب‌کنندگی دارد و از پوست در برابر آلودگی‌ها، اشعه‌ یو وی و رادیکال‌های آزاد حفاظت می‌کند. ویتامین سی با مهار رادیکال‌های آزاد، علاوه بر رفع علائم خستگی پوست به پیشگیری از سرطان نیز کمک می‌کند. این کرم به قیمت 379 هزار تومان به فروش می‌رسد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز