معرفی پرفروش ترین کرم های ضد آفتاب ایرانی

خرید کرم ضد آفتاب به دلیل سر و کار داشتن با پوست دارای حساسیت‌های زیادی است. با توجه به تنوع برندهای موجود در بازار و انتخاب کرم متناسب با نوع پوست و نیاز افراد، خرید کرم ضد آفتاب کار دشواری است. فروشگاه‌های اینترنتی با بررسی ویژگی‌های هر کرم ضد آفتاب و امکان مقایسه محصولات مختلف، به افراد کمک می‌کنند تا بتوانند بهترین انتخاب را با توجه به نوع نیاز خود داشته باشند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

کاماپرس در ادامه با بررسی فروشگاه‌های اینترنتی به معرفی پرفروش‌ترین کرم‌های ضد آفتاب ایرانی موجود در بازار می‌پردازد:

کرم ضد آفتاب رنگی مای

این کرم دارای SPF60 است و پوست را 60 برابر بیشتر از حالت عادی در برابر نور خورشید مقاوم می‌کند. بسیاری از افراد به دلیل چرب شدن صورت در برابر استفاده از کرم ضد آفتاب مقاومت می‌کنند؛ در حالی که این محصول دارای رنگ ملایم و طبیعی است و ظاهری مات به پوست می‌بخشد.

کرم ضد آفتاب مای برای پوست‌های چرب و مخطط مناسب است و از ایجاد چربی اضافی به روی پوست جلوگیری می‌کند. این کرم علاوه بر حفاظت از پوست در برابر اشعه ماورا بنفش، از ایجاد چین و چروک، پیری زودرس و لکه‌های پوستی جلوگیری می‌کند. ویتامین E و B5 فرمولاسیون شده در این کرم به تغذیه و لطافت پوست کمک می‌کند.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

کرم ضد آفتاب رنگی فاقد چربی سی گل

این کرم دارایSPF 60  است و به خوبی از پوست در برابر اشعه آفتاب محافظت می‌کند. این محصول از کرم‌های ضد آفتاب رنگی است و روی پوست به رنگ بژ دیده می‌شود. در فرمولاسیون این کرم از آلوئه ورا، جوانه گندم و ویتامین E  استفاده شده است. همچنین با دور کردن رادیکال‌های آزاد از پوست باعث افزایش قدرت دفاعی پوست می‌شود.

آنتی اکسیدان‌های موجود در این کرم از ایجاد ضایعات پوستی جلوگیری می‌کنند. کرم ضد آفتاب سی گل به دلیل بافت سبک خود می‌تواند به عنوان پرایمر آرایش نیز استفاده شود. این محصول برای استفاده روزانه مناسب است و می‌توان از آن برای پوست‌های معمولی تا چرب استفاده کرد.

کرم ضدآفتاب و ضد لک بی رنگ لافارر مدل SPF 50

این کرم برای افراد با پوست خشک و معمولی طراحی شده است. در فرمولاسیون این کرم ضد آفتاب از پاپایا، آلوئه ورا و شیرین بیان استفاده شده است که با رطوبت‌رسانی عمیق و طولانی مدت از ایجاد آکنه و لک‌های پوستی جلوگیری می‎کند و در برابر اشعه‌های UV-A  و UV-B از پوست حفاظت می‌کند. این محصول بی‌رنگ است و برای خانم‌ها و آقایان قابل استفاده است.

فرمولاسیون سبک این محصول را به انتخاب مناسبی برای افراد با پوست بسیار حساس و روشن تبدیل کرده است. این کرم قابلیت استفاده روزانه دارد و لازم است هر دو الی چهار ساعت روی پوست تجدید شود تا تاثیر مطلوب روی پوست داشته باشد.

کرم ضد آفتاب پرایم مدل Acnex Tinted

کرم ضد آفتاب پریم پس از مصرف روی پوست به رنگ بژ روشن دیده می‌شود و برای پوست‌های چرب مناسب است. این کرم فاقد چربی است و کنترل‌کننده ترشح سبوم است است. SPH   این محصول 60 است و از پوست در برابر اشعه UV-B ، UV-A و   IR حفاظت می‌کند. خاصیت ضد آکنه و ضد باکتری مولد آکنه، این کرم را به انتخاب مناسبی برای افراد با پوست چرب، مختلط یا آکنه‌دار تبدیل کرده است.

کرم ضد آفتاب پریم پوشش‌دهی مناسبی دارد و آکنه‌ها و لکه‌های پوستی موجود از قبل را می‌پوشاند. این محصول علاوه بر خاصیت آبرسانی و مرطوب‌کنندگی، از ایجاد علائم پیری در پوست جلوگیری می‌کند. فرمولاسیون ویژه به کار رفته در این محصول به طوری است که حساسیت ایجاد نمی‌کند و افراد با پوست حساس و روشن می‌توانند به راحتی از آن استفاده کنند.

کرم ضد آفتاب سینره 50 SPF

کرم ضد آفتاب سینره دارای SPF 50 است و می‌تواند به خوبی از پوست در برابر اشعه‌های UVA و UVB محافظت کند. این کرم ‌بی‌رنگ است و برای پوست‌های چرب و جوش‌دار مناسب است. ساختار آن سبک است و فورا جذب پوست می‌شود و جلوه‌ای مات روی صورت ایجاد می‌کند.

در فرمولاسیون این کرم از چربی و پارابن استفاده نشده است. این کرم می‌تواند از ایجاد لکه‌های پوستی و پیری زودرس جلوگیری کند. در تولید این محصول از تست حیوانی استفاده نشده است. برای تاثیر مطلوب کرم لازم است هر سه الی چهار ساعت روی پوست تجدید شود.

نویسنده: شیرین غفاری

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز