راهنمای کاربردی خرید کرم پودر مناسب برای هر پوست

بسیاری از افراد همواره به دنبال بهترین مارک کرم پودر هستند؛ چرا که کرم پودرها تاثیر چشمگیری در آرایش چهره دارد. به علاوه، پیدا کردن یک کرم پودر هماهنگ با رنگ و بافت پوست کار چندان ساده‌ای نیست. این نوع محصولات، راهکار بسیار خوبی برای پوشاندن مشکلات پوستی نیز محسوب می‌شوند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لوازم آرایشی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، خرید کرم پودر مناسب یکی از مراحل سخت خرید لوازم آرایشی است. این نوع لوازم آرایشی در واقع پایه اصلی برای شروع آرایش صورت بوده و پوشش یک‌دستی را بر روی پوست ایجاد می‌کند. استفاده از کرم پودر بی‌کیفیت و نامناسب علاوه بر خراب کردن آرایش چهره، باعث مشکلات پوستی نیز می‌شود. در ادامه، نکات مهم در هنگام خرید کرم پودر معرفی خواهد شد.

کرم پودر مخصوص رنگ پوست من چیست؟

اولین مرحله برای تشخیص رنگ پوست این است که گرم یا سرد بودن تناژ پوست مشخص شود. برای این کار باید به سایه‌های خنثی دقت کرد تا فهمید کدام رنگ چهره را زیباتر می‌کند. اگر پوست و چشم با استفاده از رنگ‌های بسیار روشن یا بسیار تیره، زیباتر به نظر می‌رسد به این معناست که تناژ طبیعی پوست به رنگ سرد متمایل است.

اما در صورتی که چهره در کنار رنگ‌های کرم، قهوه‌ای و شیری جلوه زیباتری دارد، به این معناست که تناژ طبیعی پوست گرم است. معمولاً افرادی که چشم‌های آبی، طوسی یا سبز دارند، تناژ پوست‌شان سرد است. در مقابل، افرادی که چشمان مشکی، قهوه‌ای و فندقی دارند کسانی هستند که تناژ پوست‌شان به رنگ گرم متمایل است.

آریاک سفر

کرم پودر مناسب برای جنس پوست

فرمولاسیون کرم پودرها با یکدیگر متفاوت است و به همین دلیل نمی‌توان از هر کرم پودری برای انواع مختلف پوست استفاده کرد.

کسانی که پوست خشک و حساسی دارند، معمولاً پس از حمام احساس کشیدگی و خارش می‌کنند. این افراد باید کرم پودری را خریدار نمایند که بر پایه روغن و براق هستند. استفاده از کرم پودرهای مخصوص پوست‌های چرب و یا پنکیک‌های خشک باعث خشک‌تر شدن پوست خواهد شد.

در مقابل، برخی افراد پس از شست و شوی صورت احساس می‌کنند که بلافاصله پوست‌شان چرب می‌شود. این افراد بیشتر در معرض جوش و آکنه هستند و به همین دلیل باید چربی پوست خود را کنترل کنند. خرید کرم پودر مات یا بدون چربی (Oil free / Matt) برای پوست‌های چرب بسیار مناسب است. استفاده از پنکیک‌های خشک کمک می‌کند تا پوست چرب، کمی مات به نظر برسد.

افراد با پوست نرمال می‌توانند از هر نوع کرم‌ پودری استفاده کنند. اما کسانی که پوست مختلط دارند بهتر است یک کرم پودر مناسب پوست خشک و یک کرم پودر مناسب پوست چرب بخرند. کرم پودرهای بر پایه آب بهترین گزینه برای پوست مختلط است.

علاقمندان به خرید کرم پودر می‌توانند با مراجعه به وبسایت فروشگاه سفیر، محصول مورد نظر خود را بر اساس نوع پوست، میزان اس‌پی‌اف، مقدار پوشش‌دهی، قیمت و… انتخاب کنند. همچنین، کارشناسان این مجموعه همواره آماده ارائه مشاوره‌های تخصصی در زمینه خرید لوازم آرایشی به مراجعه‌کنندگان حضوری هستند. در ادامه، چند کرم پودر پرطرفدار معرفی خواهد شد؛

کرم پودر مچ پرفکشن ریمل لاندن

این کرم پودر یک محصول کشور انگلیس بوده و دارای بافت سبک و نرم است. کرم پودر مچ پرفکشن در پنج شماره به بازار عرضه می‌شود و رطوبت رسانی بسیار بالایی دارد. این کرم پودر دارای SPF20 بوده و نواحی تیره پوست را نیز کاملاً می‌پوشاند. کرم پودر مچ پرفکشن 30 میلی‌لیتر حجم داشته و برای پوست‌های خشک مناسب است.

کرم پودر جوان کننده رجوونیت نوت

این کرم پودر محصول برند ترکیه‌ای نوت بوده و خاصیت جوان‌کنندگی دارد. کرم پودر رجوونیت دارای پروتئین برنج، روغن آرگان و ویتامین E است. بافت ابریشمی این محصول تمام تواقص صورت را پوشانده و چین و چروک‌ها را از بین می‌برد. این محصول برای انواع مختلف پوست مناسب است.

کرم پودر اکتیو لایت پوپا

این محصول ساخت کشور ایتالیا بوده و بافت بسیار سبکی دارد. استفاده از کرم پودر اکتیو لایت باعث می‌شود تا پوست، ظاهر یکدست و صافی داشته باشد. افرادی که پوست چرب یا مختلط دارند می‌توانند از این کرم پودر استفاده کنند. اکتیو لایت دارای SPF 10 و خاصیت آبرسانی به پوست است.

انتهای پیام

مرتبط با : فروشگاه سفیر
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “راهنمای کاربردی خرید کرم پودر مناسب برای هر پوست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز