بهترین کرم لیفت و‌ سفت کننده صورت بانوان

ارزانترین کرم لیفت و‌ سفت کننده صورت بانوان

عوامل مختلفی مانند افزایش سن و گذر زمان باعث ایجاد چروک‌های ریز و درشت بر روی پوست صورت می‌شود. به طور کلی زیبایی صورت در گرو شادابی پوست بوده و افتادگی پوست و ایجاد چین و چروک روی آن باعث کاهش زیبایی افراد می‌‌شود. در این میان، یکی از راه‌های پیشگیری از بروز چین و چروک و افتادگی پوست، استفاده از کرم لیفت و سفت‌کننده است. ترکیبات این محصولات به گونه‌ای طراحی شده که برای تقویت پوست مفید بوده و ضمن ترمیم پوست صورت، افتادگی و چین و چروک‌ها را نیز از بین می‌برد.

کاماپرس در این گزارش، ارزانترین کرم لیفت و‌ سفت‌کننده صورت بانوان را معرفی می‌کند.

1-کرم لیفت و‌ سفت کننده درماتیپیک

این کرم لیفت و سفت‌کننده پوست یکی از محصولات برند درماتیپیک است که در لیست بهترین کرم‌های ضدچروک صورت قرار می‌گیرد. محصول مذکور با تقویت کلاژن‌سازی پوست، می‌تواند چروک‌های عمیق صورت را از بین برده و از شل‌شدگی و افتادگی پوست جلوگیری کند. علاوه بر این وجود، روغن‌های گیاهی مانند جوجوبا و آرگان در ترکیبات این کرم، در کنار کاهش چین و چروک به تقویت پوست نیز کمک می‌کند. عصاره آلوئه ورا و شی‌باتر موجود در این کرم نیز با خشکی پوست مبارزه کرده و آن را آبرسانی می‌کند.

1-کرم لیفت و‌ سفت کننده درماتیپیک

2-کرم لیفت و‌ سفت کننده ورونیک

کرم ورونیک به عنوان یکی از قویترین کرم‌های لیفتینگ به شمار می‌رود که می‌تواند در کنار کاهش چین و چروک‌های صورت، خاصیت ارتجاعی آن را نیز بهبود دهد. این کرم همچنین به دلیل داشتن ترکیبات ضدحساسیت و ضدالتهابی خود می‌تواند برای افرادی که پوست حساسی دارند، بسیار مناسب باشد. این کرم با فرمولاسیون خاص خود، خشکی و زبری صورت را درمان کرده و پوست را به صورت عمیق آبرسانی می‌کند. همچنین این کرم به دلیل وجود روغن‌های ماکادمیا، آرگان و هسته انگور، لطافت و نرمی پوست را افزایش داده و آثار رادیکال های آزاد را خنثی می‌کند و در درمان آفتاب‌سوختگی نقش مفیدی را ایفا می‌کند.

راز آسمان پایتخت

2-کرم لیفت و‌ سفت کننده ورونیک 

3-کرم لیفت و‌ سفت کننده نوتروژینا

این کرم که یکی از انواع کرم‌های لیفت و سفت‌کننده پوست به شمار می‌رود دارای ویژگی‌هایی مانند کاهش چین و چروک، افزایش خاصیت ارتجاعی پوست، آبرسانی و ترمیم‌کنندگی آن است. علاوه بر آن وجود ویتامین C و هگزانول در ترکیبات این محصول، لک‌های پوستی را نیز کاهش داده و از افتادگی پوست جلوگیری می‌کند، بنابراین می‌تواند به عنوان یک کرم سفت‌کننده خوب مورد استفاده قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید:

3-کرم لیفت و‌ سفت کننده نوتروژینا

4-کرم لیفت و‌ سفت کننده تاچا

کرم تاچا را به جرات می‌توان به عنوان بهترین کرم سفت‌کننده و ضدچروک صورت دانست که استفاده از آن آثار پیری از جمله چین و چروک، افتادگی، شل شدگی و … را از بین برده و جوانی و شادابی از دست رفته صورت را بر می‌گرداند. علاوه بر این وجود موادی مانند چای سبز، برنج آکیتا، جلبک موزوکو و … در ترکیبات این کرم، پوست را به طور کامل تغذیه کرده و باعث آبرسانی عمیق آن می‌گردد. به همین دلیل برای افرادی که پوستی خشک و دهیدارته دارند، استفاده مداوم از این کرم بسیار توصیه می‌شود.

4-کرم لیفت و‌ سفت کننده تاچا

5-کرم لیفت و‌ سفت کننده فریدن

این سرم لیفتینگ و سفت‌کننده صورت برای انواع پوست‌ها مناسب بوده و در حجم 30 میلی‌لیتری تولید شده است. برند فریدن به عنوان یکی از معروف‌ترین کرم‌های لیفت‌کننده پوست، ساخت کشور فرانسه بوده و دارای ترکیبات آنتی اکسیدان، کلاژن‌ساز و محرک الاستین پوست است. علاوه بر آن این سرم باعث درمان شل‌شدگی و افتادگی‌های پوست در نواحی گونه و غبغب شده و بر روی درمان چروک‌های ریز و درشت پوست نیز تاثیرات عمیقی می‌گذارد.

5-کرم لیفت و‌ سفت کننده فریدن

انتهای پیام

مرتبط با : آیمادوراداروکدهروژاشاپمثبت سبز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز