ارزانترین کرم آبرسان برای رفع خشکی پوست + قیمت

ارزانترین کرم آبرسان برای رفع خشکی پوست
تور لحظه آخری-کاماپرس

برای داشتن پوستی شفاف و زیبا استفاده از کرم آبرسان با هدف تامین رطوبت و هیدراته کردن پوست بسیار مهم و ضروری است. به طور کلی استفاده از کرم آبرسان به عنوان یک سد دفاعی در مقابل پیری و ایجاد چین و چروک عمل کرده و پوست را سالم و شاداب نگه می‌دارد. با توجه به نوع آب و هوا و انواع آلودگی‌ها در شهرهای مختلف، خشکی پوست و دهیدراته شدن آن امری بدیهی است، لذا توصیه می‌شود علاوه بر نوشیدن آب فراوان، از کرم آبرسان نیز استفاده شود. با توجه به برندهای مختلف در بازار قیمت‌های مختلفی هم برای کرم آبرسان وجود دارد.

کاماپرس در این گزارش، ارزان‌ترین کرم آبرسان برای رفع خشکی پوست را معرفی می‌کند.

1-کرم آبرسان کامان

این کرم یکی از محبوب‌ترین و خوش‌قیمت‌ترین کرم‌های آبرسان ایرانی است که برای انواع پوست‌ مناسب است. یکی از مهمترین ویژگی‌های این کرم نسبت به بقیه کرم‌ها، خاصیت کلاژن‌سازی آن بوده که پوست شما را سفت کرده و به آن خاصیت ارتجاعی می‌دهد. در صورت استفاده مداوم از این کرم بعد از گذشت مدتی تاثیر شگفت‌انگیز آن را بر چین و چروک‌های ریز صورت مشاهده خواهید کرد. همچنین این کرم مانع پیری زودرس پوست شده و ویتامین‌های A،B1،B3،B5 و نیز عصاره آناناس مجود در آن، علاوه بر رایحه ملایم کار رطوبت‌رسانی به پوست را به خوبی انجام می‌دهد.

1-کرم آبرسان کامان

2-کرم آبرسان سوپکس

این کرم که یکی از بهترین کرم‌های ارزان‌قیمت است حاوی ترکیباتی نظیر گلیسیرین، عصاره آووکادو و هلو بوده که سرشار از ویتامین‌های گروه آ، ب، ای، سی و آنتی‌اکسیدان‌ است و باعث می‌شود خاصیت ارتجاعی پوست بهبود یافته و جوانی و طراوت پوست حفظ شود. این کرم علاوه بر آبرسانی فوق‌العاده بخاطر وجود ویتامین سی باعث شادابی پوست نیز می‌گردد و به رفع خشکی پوست کمک می‌کند.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

2-کرم آبرسان سوپکس

3-کرم آبرسان شون

برند شون از جمله برندهای شناخته شده در ایران بوده که کرم آبرسان آن برای پوست‌های معمولی مناسب است و به دلیل داشتن هیالورونیک اسید باعث ترمیم پوست می‌شود. هیالورونیک اسید بطور طبیعی در پوست هر شخص وجود دارد و باعث حفظ رطوبت، خاصیت کشسانی، ترمیم بافت‌های آسیب دیده، کلاژن‌سازی و حفظ الاستین پوست می‌گردد. متاسفانه در اثر بالا رفتن سن، پوست اسید هیالورونیک را از دست می‌دهد که با استفاده از کرم‌های آبرسان از جمله شون می‌توان این کمبود را جبران کرد.

3-کرم آبرسان شون

4-کرم آبرسان موتاک

کرم آبرسان موتاک یک گزینه عالی برای کسانی است که به دنبال خرید یک کرم ارزان‌قیمت ایرانی هستند. این کرم که اکثر محصولاتش گیاهی است از ترکیباتی مثل آلوورا در ساخت آن استفاده شده که خواص بی‌شماری نیز دارد. استفاده از کرم آبرسان موتاک نه تنها همه ۱۲ نوع ویتامین موجود در گیاه آلوئه‌ورا را با هم دارد، بلکه به سهولت هم قابل استفاده است. علاوه بر آن این محصول حاوی موم زنبور عسل، عصاره بابونه و روغن‌هایی مثل روغن بادام و نارگیل است و به همین دلیل خاصیت ترمیمی و ضد التهابی برای پوست دارد. این کرم که برای انواع پوست‌ها مناسب بوده هم در روز و هم در شب قابل استفاده است.

4-کرم آبرسان موتاک

5-کرم آبرسان اسپانول

این کرم آبرسان اسپانول نیز یکی دیگر از کرم‌های آبرسان خوش‌قیمت است که حاوی عصاره آلوئه‌ورا بوده و لایه‌های عمیق پوست را بطور موثری آبرسانی کرده و طراوت و تازگی را به پوست هدیه می‌دهد. علاوه بر آن این کرم با فرمولاسیون خاصی که دارد باعث می‌شود خشکی و کشیدگی پوست بطور کامل رفع گردد. همچنین از جمله ویژگی منحصر به فرد این کرم ساختار آن بوده که فاقد هر گونه مواد شیمیایی مثل پارابن، سیلیکون، فتالات و رنگ‌های مصنوعی است.

5-کرم آبرسان اسپانول

انتهای پیام

مرتبط با : الانزاخانومیمانلی شاپ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز