پرفروش ترین کرم آبرسان ایرانی در بازار

تورهای مسافرتی لحظه آخر

اولین بخش یک روتین پوستی موثر و بدون نقص استفاده از کرم‌ آبرسان است. این محصول به حفظ شادابی و لطافت پوست کمک شایانی می‌کند. استفاده منظم از آبرسان‌ها در روتین پوستی، علاوه بر این‌که از خشکی پوست جلوگیری می‌کند، بر کاهش چین و چروک‌های پوستی و جوان‌سازی پوست صورت نیز به‌شدت تاثیرگذار است.

کاماپرس در این گزارش پرفروش‌ترین کرم آبرسان ایرانی موجود در بازار را معرفی می‌کند:

کرم آبرسان مناسب پوست حساس لافارر

کرم آبرسان دست و صورت لافارر، با ترکیبی از عصاره‌های آلوئه‌ورا، روغن مالو و گریپ فروت، یک مرطوب‌کننده قوی برای پوست‌های خشک و کم آب به حساب می‌آید. این کرم با ماندگاری بالا، برای رفع حساسیت و قرمزی پوست و هم‌چنین برای جلوگیری از التهاب، مورد استفاده قرار می‌گیرد.
آبرسان لافارر به‌دلیل داشتن خواص ضد حساسیت، فاقد عطر و بوی رایج در کرم‌های مرطوب‌کننده است، پس اگر به دنبال یک مرطوب‌کننده خوش‌عطر هستید، احتمالا این کرم گزینه مناسبی برای شما نباشد.

مطالب داغ:

کرم آبرسان لافارر کاماپرس

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

کرم آبرسان صورت مناسب پوست های چرب الیوکس

آبرسان الیوکس با ترکیبی از عصاره بامبو و آلوئه‌ورا و گلیسیرین، می‌تواند پوست شما را از خشکی‌های مداوم و عمیق برای همیشه نجات دهد. این محصول فاقد پارابن مضر و رایج استفاده شده در محصولات آرایشی و بهداشتی است؛ محصولات بدون پارابن یا اصطلاحا پارابن فیری، برای افزایش سلامت پوست و جلوگیری از نفوذ مواد مضر به درون جریان خون، بسیار مفید و سودبخش هستند. طبق نظر کاربران، این کرم برای پوست‌های چرب مناسب نیست و برای پوست‌های معمولی و یا نسبتا خشک، فایده و کاربرد بیشتری دارد.

کرم آبرسان الیوکس کاماپرس

کرم آبرسان و جوان کننده صورت مناسب انواع پوست مورینگا

کرم آبرسان مورینگا یک کرم فوق‌العاده سبک با ترکیبات لافااویل و روغن دانه انار است؛ لافااویل خود یک روغن ترکیبی شامل روغن‌‌های گیاهی مورینگا، آرگان، هسته انگور، دانه آفتابگردان و ویتامین A و E است که به‌شدت به بازیابی جوانی و سلامت پوست کمک می‌کند.
این کرم با آبرسانی متعادل، میزان چربی و رطوبت پوست را به شکل مناسبی تنظیم می‌کند. کرم مورینگا به عنوان یک محصول ضد آلودگی محیطی، به کوچک شدن منافذ پوست کمک می‌کند. همچنین برای زیرسازی در آرایش بسیار مناسب است.

کرم آبرسان مورینگا کاماپرس

کرم آبرسان مخصوص پوست چرب و مستعد آکنه وچه

کرم آبرسان وچه، یک آبرسان قوی با ترکیبات روغن هسته انگور، عصاره گیاه بامبو، ریشه گیاه بابا آدم  و  عصاره مورینگا است. این کرم با کنترل چربی اضافه پوست و هم‌چنین تنظیم ترشح چربی در پوست، یک آبرسان عالی برای پوست‌های چرب و یا مستعد آکنه محسوب می‌شود.
آبرسان وچه بدون پارابن، سیلیکون و روغن‌های معدنی است و با این ویژگی تنفس پوستی را افزایش داده و از توقف فرآیند تجدید و نوسازی سلول‌های پوستی و آلودگی پوست جلوگیری می‌کند.

بیشتر بخوانید:

کرم آبرسان وچه کاماپرس

کرم آبرسان هیدراکتیو ژوت

کرم آبرسان ژوت با داشتن ترکیباتی از شی‌باتر، آلوئه ورا، دکسپانتنول، روغن زیتون و ویتامین E، به سرحال شدن پوست و نرم‌ شدن آن، کمک می‌کند. این کرم به‌خاطر بافت سبک و بدون چربی‌اش برای پوست‌های حساس و ملتهب، سازگار و مناسب است. آبرسان ژوت با جذب سریع، آنتی اکسیدان بالا و بوی ملایم، می‌تواند به‌عنوان یک مرطوب‌کننده روزانه در روتین پوستی‌تان، مورد استفاده قرار گیرد.

کرم آبرسان ژوت کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : خانومیدیجی کالا
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “پرفروش ترین کرم آبرسان ایرانی در بازار

  1. لی لی گفته:

    بهترین مرطوب کننده وآبرسان برای پوستهای خشک و حساس کرم پرایم هست، دکترپوست برای من تجویز کرد و چندین ساله استفاده میکنم و عالیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز