بهترین کرم های آبرسان مرطوب کننده موجود در بازار

لست سکند

اولین و اصلی‌ترین محصول یک روتین پوستی خوب،استفاده ازکرم های آبرسان و مرطوب‌کننده صورت است. این تفکر که پوست‌های چرب نیازی به مرطوب‌کننده و آبرسان ندارند، از اشتباه‌ترین تفکرات رایج میان عامه‌ مردم است.

به گزارش کاماپرس، نوع پوست شما چه خشک باشد و چه چرب، نیاز به یک کرم آبرسان پوست صورت و یک کرم مرطوب کننده دارد. برخی از کرم‌ها فقط آبرسان و برخی دیگر فقط مرطوب‌کننده است، اما دسته سومی نیز وجود دارد و آن‌هم کرم‌هایی است که دارای هر دو خاصیت هستند؛ یعنی هم مرطوب‌کننده هستند و هم کار آبرسانی به پوست را انجام می‌دهند.

در این گزارش ضمن بررسی مزیت‌های استفاده از کرم‌های آبرسان مرطوب کننده، پرفروش‌ترین برندهای این محصول معرفی شده است.

کرم آبرسان-کاماپرس

بهترین کرم‌های‌ آبرسان مرطوب کننده

1ـ کرم رطوبت‌رسان و مات‌کننده بایومارین: این محصول برای پوست‌های چرب مناسب است. بافت سبک و فلوئیدی این محصول، کار آبرسانی و محافظت از پوست را انجام می‌دهد. علاوه بر آن باعث جلوگیری از برق افتادن پوست می‌شود و حالتی مات و مخملی به پوست می‌دهد. این محصول جمع‌کننده منافذ باز پوست بوده و از ایجاد جوش و آکنه جلوگیری می‌کند. قیمت این کرم 50 میلی‌لیتری در لحظه تهیه این گزارش 289 هزار تومان است.

2ـ کرم آبرسان آدرا: این کرم بر پایه آب بوده و برای انواع پوست مناسب است. کرم آبرسان آدرا حاوی هیالورونیک اسید بوده و به راحتی در زمانی کوتاه جذب پوست می‌شود. هیالورنیک اسید، ماده‌ای است که در جوان­سازی، شفاف شدن و افزایش انعطاف‌‌پذیری پوست تأثیر زیادی دارد. ویژگی آنتی‌اکسیدانی این محصول از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد نیز محافظت می‌کند. قیمت این کرم 300 میلی‌لیتری 195 هزار تومان است.

راز آسمان پایتخت

3ـ کرم آبرسان مرطوب کننده صورت ژوت: این کرم حاوی آلوورا، شی‌باتر و روغن زیتون بوده و برای انواع پوست مناسب است. این محصول، پوست را به صورت عمیق آبرسانی کرده و از التهاب آن جلوگیری می‌کند. ویژگی فاقد پارابن و چربی بودن این محصول، آن را برای پوست‌های حساس نیز مناسب کرده است. قیمت این کرم 120 میلی‌لیتری 161 هزار تومان است.

4ـ کرم آبرسان اسکن‌اسکین: این کرم مخصوص پوست نرمال تا مختلط بوده و حاوی هیالورونیک اسید، نیاسین اسید و انواع ویتامین‌ها است که در کنار آبرسانی عمیق پوست و شفافیت‌بخشی آن، خاصیت ضدالتهابی هم دارد. همچنین این کرم حاوی روغن‌های رزهیپ، جوجوبا، بادام و هسته انگور است که علاوه بر اینکه یک مرطوب‌کننده قوی به حساب می‌آید، سد دفاعی پوست را نیز تقویت می‌کند. قیمت این کرم 50 میلی‌لیتری 271 هزار تومان است.

 

کرم‌های‌ آبرسان مرطوب کننده-کاماپرس

اهمیت استفاده از کرم آبرسان مرطوب کننده به صورت روزانه

پوست بر اثر آلودگی‌های محیطی، گذر زمان و کم نوشیدن آب دچار خشکی، چین و چروک، ایجاد کدری و حتی انواع جوش و لک می‌شود؛ بنابراین اولین قدم برای داشتن یک پوست سالم و شفاف، استفاده از کرم‌های آبرسان و مرطوب‌کننده است که باعث آبرسانی به پوست و انعطاف پذیری و نرم و شفاف شدن پوست می­شود.

 

کرم‌های‌ آبرسان مرطوب کننده-کاماپرس

انتخاب درست کرم آبرسان مرطوب کننده براساس نوع پوست

برای انتخاب بهترین کرم‌ آبرسان مرطوب کننده، در وهله اول باید به نوع پوست و میزان خشکی، چربی یا دهیتراته بودن آن توجه کرد. برخی از کرم‌ها به صورت تخصصی برای نوع پوست شما طراحی شده‌اند و حاوی چربی بیشتر یا کم‌تری هستند و مواد جوش‌زا در ساختار آن‌ها استفاده نشده است، اما برخی دیگر از این کرم‌ها سازگار با انواع پوست و با چربی کنترل شده، ساخته شده‌اند.

باید مواردی که ممکن است برای پوست شما حساسیت‌زا باشد را شناسایی کنید. برای مثال اگرچه وجود ویتامین سی در کرم‌های مرطوب‌کننده و آبرسان باعث ایجاد شفافیت پوست می‌شود، اما همین ویژگی ممکن است برای عده‌ای ایجاد حساسیت کرده و باعث ایجاد جوش در سطح پوست‌شان شود.

نحوه استفاده از کرم‌های آبرسان مرطوب کننده

از این کرم‌ها باید صبح‌ها بعد از شست­وشوی صورت استفاده کرد و در طی روز اگر پوست بسیار خشکی دارید، یک یا دو بار آن را تمدید کنید. شب قبل از خواب نیز پس از شست­‌وشوی مجدد پوست، مقداری از آن را روی پوست خود ماساژ دهید. توجه کنید که کرم‌های آبرسان مرطوب کننده را تا زمان جذب کامل آن توسط پوست، با سطح انگشتان ماساژ دهید.

 

کرم‌های‌ آبرسان مرطوب کننده-کاماپرس

خرید کرم‌ آبرسان مرطوب کننده از فروشگاه “سفیر”

سفیر، یکی از قدیمی‌ترین فعالان شرکت‌های عرضه‌کننده محصولات آرایشی و بهداشتی در ایران است. این مجموعه شرایطی را برای خرید حضوری و اینترنتی برای مشتریان خود فراهم کرده است تا آنان بتوانند با گرفتن خدمات مشاوره و صحبت با مشاوران این مجموعه، محصول موردنیاز خود را با اطمینان و آسودگی خاطر تهیه کنند. قیمت­‌های بالا نیز از وبسایت این مجموعه استخراج شده است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت این مجموعه به آدرس www.safirstores.com مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : فروشگاه سفیر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز