بهترین کرم پودر آبرسان مخصوص پوست خشک

بهترین کرم پودر کاماپرس
لست سکند

انتخاب کرم پودر آبرسان مناسب می‌تواند برای پوست‌های خشک بسیار مهم باشد چرا که هم آبرسانی و هم ظاهری بی‌عیب‌ونقص را به پوست می‌بخشد. در میان هزاران کرم پودری که در جهان توسط برندهای گوناگون تولید می‌شوند، گرم پودر آبرسان می تواند مانع از خشکی بیش از اندازه پوست و باعث جلوگیری شود و به پوست ها خ ما بهترین کرم پودرهای آبرسان مخصوص پوست خشک را بررسی و به شما معرفی کرده‌ایم.

کاماپرس در این گزارش، بهترین کرم پودر آبرسان مخصوص پوست خشک همراه با قیمت آن‌ها را معرفی می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

1-کرم پودر CC فارماسی شماره ۰۲

کرم پودر سی‌سی فارماسی شماره ۰۲ یک محصول فوق‌العاده از این برند به شمار می‌رود که به دلیل خاصیت تقویت‌کننده پوست خود مشهور است. کرم‌های سی‌سی فرمولی سبک و ملایم با فواید پوستی بی‌شماری را به شما ارائه می‌دهند.

این کرم خاص دارای پوشش عالی است و به طور مؤثر عیوب پوست را پنهان می‌کند. هم چنین این کرم‌پودر فارماسی غنی‌شده با روغن ماکادمیا است که آبرسانی تمام روز پوست را تضمین می‌کند و با ویتامین B3 موجود در آن درخشندگی را به پوست شما هدیه می‌دهد. قیمت این محصول ۲۳۳ هزار تومان است.

راز آسمان پایتخت

کرم پودر CC فارماسی شماره ۰۲

2-کرم پودر گابرینی مدل Derma شماره ۱۰۲

کرم پودر گابرینی مدل Derma شماره ۱۰۲ با فرمول سبک پوشش عالی را برای پوست فراهم می‌کند و به طور مؤثر عیوب را پنهان کرده و درعین‌حال ظاهر طبیعی آن را حفظ می‌کند. این کرم با ترکیبات مفید، پوست را در طول روز تغذیه می‌کند و ظاهری صاف و درخشان به آن می‌بخشد. کرم پودر گابرینی مدل Derma شماره ۱۰۲ یک انتخاب مطمئن برای کسانی است که به دنبال یک کرم پودر ماندگار هستند که هم از پوست مراقبت می‌کند و آن را آبرسانی می‌کند و هم پوششی بی‌عیب‌ونقص ارائه می‌دهد. قیمت این محصول ۱۴۱ هزار تومان است.

کرم پودر گابرینی مدل Derma شماره ۱۰۲

بیشتر بخوانید:

3-کرم پودر BB میشا مدل XQM کد B

کرم پودر BB میشا مدل XQM کد B از جمله کرم پودرهای آبرسان مخصوص پوست‌های خشک به شمار می‌رود که برای بسیاری از کاربران مناسب است. این کرم بی‌بی پوششی چشمگیر را ارائه می‌دهد و به طور مؤثر لکه‌ها و عیوب را پنهان می‌کند و درعین‌حال ظاهری طبیعی به شما می‌بخشد. این محصول با ترکیبات مفیدی ساخته شده است که به آبرسانی و تغذیه پوست در طول روز کمک می‌کند. بافت سبک‌ از جمله ویژگی‌های این محصول است.  قیمت این محصول ۷۰ هزار تومان است.

کرم پودر BB میشا مدل XQM کد B

4-کرم پودر BB ساین اسکین مدل SynBeauty

کرم پودر BB ساین اسکین مدل SynBeauty یکی دیگر از گزینه‌های موجود برای محافظت از پوست‌های خشک است.  این بی‌بی کرم یک کرم آرایشی چندمنظوره با بافتی سبک به شمار می‌رود که پوششی استثنایی و ماندگار ارائه می‌دهد و برای روتین‌های آرایش روزانه عالی است. چیزی که این محصول را متمایز می‌کند ترکیبات فعال آن موجود در آن می‌باشد که دارای خواص ضدآفتاب، ضدچروک، ضدالتهاب و مرطوب‌کنندگی قوی است. برخلاف کرم‌های پودری یا ضدآفتاب معمولی، پودر بی‌بی SynBeauty طیف گسترده‌ای از نیازهای آرایشی و بهداشتی پوست را برآورده می‌کند. فرمولاسیون آن شامل رنگ‌دانه‌های مختلفی است که نه‌تنها از پوست در برابر اشعه‌های مرئی و فرابنفش محافظت می‌کند، بلکه به طور مؤثر عیوب پوست را پنهان کرده و رنگ پوست را یکدست می‌نماید. قیمت این محصول ۲۸۲ هزار تومان است.

کرم پودر BB ساین اسکین مدل SynBeauty

5-کرم پودر لاکچری کوین شماره ۵۵۱

کرم پودر لاکچری کوین شماره ۵۵۱ برای افرادی با حساسیت بالا به آرایش صورت طراحی شده است. این محصول به دلیل ویژگی‌های استثنایی خود از جمله پوشش فوق‌العاده، بافت سبک‌، آبرسانی فوق‌العاده و خوابیدن درست کرم روی پوست مشهور است. کرم پودر لوکس کوین دارای فرمول منحصربه‌فرد مبتنی بر سیلیکون بوده و دارای خواص ضدآب است که طول عمر و دوام آن را تضمین می‌کند. علاوه بر این، کرم پودر لاکچری کوین به SPF 25 برای محافظت بیشتر مجهز شده و با ویتامین E غنی شده است که تغذیه و ویتامین‌رسانی منحصر به فردی را ارائه می‌دهد. قیمت این محصول ۳۴۰ هزار تومان است.

کرم پودر کاماپرس

 

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز