آشنایی با چند مورد از ارزان ترین پرایمر آرایشی و کرم پودر با پوشانندگی بالا

افرادی که به زیبایی و سلامت پوست خود اهمیت می‌دهند و هر روز آرایش می­کنند، باید مراحل آرایش اصولی را بدانند. قبل از شروع آرایش با لوازم آرایشی باید زیرسازی‌های لازم انجام شود؛ یعنی ابتدا باید از پرایم (کرم) آرایشی، کانسلیر (تصحیح کننده رنگ) و امثال آن استفاده شود و سپس از کرم پودر با پوشانندگی بالا، رژ گونه، آرایش چشم و لب استفاده کنند.

به گزارش کاماپرس، معمولا خانم‌ها به دنبال یک آرایش اصولی و مناسب هستند تا ضمن زیباتر شدن، سلامت پوست خود را نیز حفظ کنند. در صورتی که مایل به حفظ سلامت پوست خود و داشتن آرایش مناسب و فیکس هستید، بهتر است اول از مرطوب کننده مناسب استفاده کنید و سپس از پرایمر آرایشی استفاده کنید. پرایمر آرایشی، یک محصول مناسب است که به شما کمک می‌کند تا آرایشی بادوام و طولانی داشته باشید.

در این گزارش، چند پرایمر آرایشی و کرم پودر با پوشانندگی بالای ارزان معرفی شده است.

دو پرایمر ارزان قیمت بازار

1- ژنو بایوتیک: ارزان‌ترین پرایمر آرایشی معتبر بازار، ژنو بایوتیک مخصوص پوست خشک و معمولی است. این پرایمر باعث آبرسانی و تامین رطوبت پوست‌های خشک و نرمال می‌شود. این محصول، گذشته از خاصیت آرایشی و آبرسانی، ویتامین ای پوست را نیز تامین می‌کند. در صورتی که پوست خشک دارید و می­خواهید یک میکاپ (آرایش) مناسب انجام دهید، بهتر است از این پرایمر آرایشی استفاده کنید. این پرایمر در حجم 30 میلی‌لیتری در بازار موجود است و قیمت آن با 25 درصد تخفیف در سایت “سفیر” 194 هزار و 300 تومان اعلام شده است.

پرایمر-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

2- مات کننده اکسپرتیج آردن: در صورتی که به دنبال پرایمر آرایشی مناسب ایرانی هستید، مات کننده اکسپرتیج آردن نیز گزینه خوبی است. این محصول بافت سبک و ابریشمی داشته و به پوست جلوه‌ای مات می‌دهد. پرایم آرایشی آردن رطوبت بالایی داشته و باعث پوشش خطوط ریز پوست می‌شود. گذشته از آن، پرایمر مذکور منافذ باز پوست را نیز پر می‌کند. این پرایمر در حجم 30 میلی‌لیتری به بازار عرضه شده و قیمت آن در سایت سفیر با 10 درصد تخفیف،  236 هزار و 700 تومان است.

پرایمر-کاماپرس

کدام کرم پودرها در بازار قیمت کمتری دارند؟

این‌ها تنها دو مورد از پرایم آرایشی ارزان قیمت بازار بود که بهتر است قبل از شروع آرایش مورد استفاده قرار گیرد. حال با استفاده از کرم مرطوب و پرایم، امکان زدن کرم پودر با پوشانندگی بالا وجود دارد. در ادامه چند کرم پودر ایرانی با کیفیت و قیمت مناسب معرفی شده است.

کرم پودر آکنه لاین مای

یکی از کرم پودرهای ایرانی پرمخاطب بازار، آکنه لاین مای نام دارد. این کرم پودر فاقد چربی بوده و باعث ایجاد جوش نمی‌شود. استفاده از این کرم پودر برای افرادی که پوست چرب و مستعد آکنه دارند، گزینه مناسبی است. این کرم پودر گذشته از پوشانندگی مناسب به دلیل داشتن فیلتر محافظتی اس پی اف 8 تا حدودی از پوست شما در مقابل آثار تخریب کننده نور خورشید حفاظت می‌کند. این کرم پودر با تخفیف 15 درصدی در سایت سفیر عرضه شده و قیمت آن 153 هزار تومان است.

کرم پودر-کاماپرس

کرم پودر مات کننده این لی

دیگر برند ایرانی که کرم پودر آن مشتریان زیادی در بازار دارد، این لی نام دارد. یکی از کرم پودرهای پرفروش این برند، مات کننده بوده که پوشانندگی مناسبی دارد. این محصول بافت نرم و مخملی داشته و به خوبی روی پوست صورت فیکس می‌شود. استفاده از این کرم پودر، صورت را مات می‌کند و باعث براق شدن آن نمی‌شود. این کرم پودر برای افرادی که پوست چرب و مختلط دارند، مناسب به نظر می‌رسد. استفاده از این کرم پودر حس سنگینی روی پوست ایجاد نمی‌کند؛ ضمن اینکه این محصول در برابر گرما و عرق زدن نیز مقاوم است. کرم پودر مات کننده این لی در سایت سفیر با تخفیف 15 درصدی عرضه شده و نرخ آن 195 هزار و 500 تومان است.

کرم پودر-کاماپرس

خرید پرایم آرایشی و کرم پودر با پوشانندگی بالا از سفیر

افرادی که می‌خواهند تعداد بیشتری از انواع پرایمر آرایشی و کرم پودر با پوشانندگی بالا را بشناسند، بهتر است به وبسایت سفیر به آدرسsafirstores.com مراجعه کرده و محصولات بیشتری را در این سایت جست‌و‌جو کنند.

این سایت بالغ بر صدها محصول از پرایمر آرایشی و کرم پودر با پوشانندگی بالا را به مشتریان معرفی می‌کند و افراد با بررسی چند مورد از آن‌ها و قیمت‌شان به راحتی امکان انتخاب و خرید خواهند داشت. تمامی محصولات سایت سفیر معتبر بوده و با گارانتی به مشتریان عرضه می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : فروشگاه سفیر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز