نقش دی کاپریو و کامرون دیاز در پرونده سو استفاده جنسی لو رفت

تور لحظه آخری-کاماپرس

سرمایه‌دار مشهور آمریکایی جفری اپستین پس از اتهامات مربوط به سو استفاده جنسی از افراد زیر سن قانونی و بر پا کردن مرکز کارگری جنسی در جزیره‌اش، در سال ۲۰۱۹ دست به خودکشی زد. اخیرا لیستی از بازدیدکنندگان احتمالی این جزیره منتشر شده که با وجود ناموثق بودن شوک زیادی را برای مردم در پی داشته است.

به گزارش کاماپرس، به نقل از ام اس ان، اپستین در طول زندگی مرفه خود با سلبریتی‌ها و چهره‌های شناخته شده زیادی دوستی نزدیک داشت و لیست منتشر شده در اصل شامل اسامی دوستان او است‌. در این اسامی نام بیل کلینتون، دونالد ترامپ، مایکل جکسون، لئوناردو دی‌کاپریو، کامرون دیاز، کیت بلانشت، کوین اسپیسی و بروس ویلیس به چشم می‌خورد.

بیشتر بخوانید:

با این‌حال داشتن رابطه دوستی نزدیک با یک مجرم جنسی مردم را نسبت به دست داشتن این سلبریتی‌ها در جرایم نفرت‌انگیز اپستین مشکوک کرده است.

راز آسمان پایتخت

یکی از شاهدان پرونده ادعا کرد اپستین اغلب از طریق تلفن با دی‌کاپریو و دیاز صحبت می‌کرد اما هرگز آن‌ها را در کنار هم ندیده است.

اپستین، میلیونر معروف برای اولین بار در سال ۲۰۰۵ به‌خاطر پرداخت پول به یک دختر ۱۴ ساله در ازای رابطه جنسی دستگیر شد و در سال ۲۰۰۸ به یکی از جرایم خود اعتراف کرد که برای وی ۱۳ ماه برنامه کار در زندان را به همراه داشت.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز