فوتبالیستی که با 10 هزار زن رابطه جنسی داشته، در انتظار حکم دادگاه

تورهای مسافرتی لحظه آخر

روزنامه بریتانیایی گاردین به بازخوانی پرونده سنگین بنجامین مندی، مدافع فرانسوی سابق تیم منچسترسیتی پرداخت.

به گزارش کاماپرس، بنجامین مندی هرچند اتهام تجاوز و تلاش برای تجاوز به تعدادی زن را رد کرده است اما همچنان در مسیر دادگاه در رفت و آمد است. این بازیکن که سابقه بازی در تیم ملی فرانسه و حضور در جام جهانی 2018 روسیه را نیز دارد، به یکی از زنانی که مورد تجاوز قرار داده، گفته بود: تو خیلی خجالتس هستی؛ نگران نباش. من پیش از تو با 10 هزار زن رابطه جنسی داشته ام.

مندی این زن را هنگامی که با دوستانش در یک بار بود، ملاقات کرد و آنها را به خانه بزرگ خود دعوت کرد. آنچنان که زن ادعا می‌کند، مدافع منچسترسیتی در ابتدا تلفن همراه را از او گرفته و او را به اتاق خوابش برده است. مندی پس از آن، در را قفل کرده و زن را مورد تجاوز قرار داده است.

مندی، اتهامات دیگری از جمله تجاوز به یک زن در سال 2020 و تلاش برای تجاوز جنسی به زن دیگری در سال 2018 نیز متهم است. قاضی پرونده، به هیئت منصفه گفت: مندی پس از محاکمه ای که در ژانویه امسال به پایان رسید، از جرایم جنسی که توسط زنان دیگر ادعا شده بود، تبرئه شد.

راز آسمان پایتخت

وی گفت: هیئت منصفه دفعه قبل نتوانست در مورد دو اتهامی که هیئت منصفه جدید در حال شنیدن آن بودند، حکم صادر کند. در نتیجه محاکمه دوباره صورت گرفت.

مدافع منچسترسیتی به پلیس گفته که در هر دو مورد، رابطه با رضایت طرف مقابل بوده و او هرگونه تجاوز را انکار می‌کند.

آنگونه که گاردین گزارش کرده، محاکمه بنجامین مندی ادامه دارد و انتظار می رود سه هفته به طول بینجامد.

پیش از این رسانه‌هایی مانند سان و میرور با انتشار تصاویری نشان دادند که بنجامین مندی، مشروط به استفاده از پابند الکترونیکی از زندان آزاد شده است.

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز