بهترین کرم آبرسان صورت مخصوص منافذ باز + قیمت

تورهای مسافرتی لحظه آخر

منافذ باز پوست از شایع‌ترین مشکلات پوستی محسوب شده که تغییرات هورمونی، ژنتیک و تجمع چربی و آلودگی از مهمترین دلایل بروز آن است. را‌ه‌های متعددی برای درمان منافذ باز پوست پیشنهاد شده که استفاده از کرم  آبرسان صورت یکی از موثرترین و متداول‌ترین روش‌ها به شمار می‌رود.

کاماپرس در این مطلب، بهترین کرم آبرسان صورت مخصوص منافذ باز در بازار را معرفی می‌کند.

1-کرم کاهش ‌دهنده منافذ باز پوست لکسیون

کرم لکسیون برای پوست‌های چرب و مختلط مناسب است. در این کرم برای صافی و پاکسازی منافذ پوست از عصاره آناناس، پشن فروت و کشمش استفاده شده و در واقع این کرم با محتویات و ترکیبات خاص باعث از بین رفتن چربی پوست و مات شدن آن می‌شود. این کرم آبرسان مخصوص منافذ باز، بیشتر مناسب افراد دارای پوست چرب است. قیمت این کرم 493 هزار تومان تعیین شده است.

کرم کاهش ‌دهنده منافذ باز پوست لکسیون

2-کنستانتره جمع کننده منافذ باز پور ریفاینر استادرم

محصولاتی که این برند عرضه می‌کند به اثرگذاری سریع معروف هستند. کنستانتره پور ریفاینر استادرم با تعدیل چربی پوست و بستن منافذ، برای افراد دارای پوست چرب و مختلط مناسب است. همچنین می‌توان از این کرم به عنوان پرایمر و زیرساخت آرایش استفاده کرد، چراکه با پاکسازی و کوچک کردن منافذ باز و همچنین کنترل چربی، پوست را مات و مخملی می‌کند. این محصول 700 هزار تومان قیمت دارد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

کرم کاهش ‌دهنده منافذ باز پوست لکسیون

3-ژل درمانی سبولوژیک لیراک

اگر به دنبال یک ژل درمانی با خاصیت کوچک کردن منافذ باز و درمان جوش هستید، ژل درمانی سبولوژیک لیراک بهترین انتخاب است. با استفاده از این ژل منافذ باز پوست به تدریج بسته شده و جوش‌های زیر پوستی که به دلیل انباشت چربی ایجاد شده، از بین می‌روند. از این ژل می‌توانید در هنگام صبح یا شب استفاده کنید. ژل سبولوژیک لیراک با قیمت 1میلیون و 200 هزار تومان عرضه شده است.

ژل درمانی سبولوژیک لیراک

4-ژل جمع کننده منافذ پور مینی مایزر گرلن

به دلیل استفاده از فرمولاسیون ویژه در ژل پور مینی مایزر گرلن، منافذ پوست به سرعت بسته می‌شوند. این ژل برای انواع پوست‌ مناسب بوده و به دلیل استفاده از روی و خاک رس به پوست اجازه تنفس می‌دهد. این ژل جمع‌کننده، هم باعث بسته شدن منافذ پوست شده و هم با باز کردن راه تنفس پوست، به جوانسازی پوست کمک می کند. قیمت این محصول 226 هزار تومان است.

ژل جمع کننده منافذ پور مینی مایزر گرلن

5-لوسیون کنترل کننده چربی زنیاک نوروا

لوسیون نوروا برای افرادی که پوست چرب و مختلط دارند مناسب است. این لوسیون تمام چربی‌ها و جوش‌های صورت را از بین برده و ظاهری صاف و براق ایجاد می‌کند. یکی از ویژگی‌های خاص این محصول کمک به پاکسازی و کوچک شدن منافذ باز پوست است. لوسیون نوروا علاوه بر مواردی که گفته شد، اثر لایه برداری نیز داشته و جای جوش و لک را از بین می‌برد. از لوسیون نوروا با اثر پاکسازی چربی، می‌توان برای سایر نقاط دارای جوش بدن نیز استفاده کرد. این محصول با قیمت 254 هزار تومان عرضه می‌شود.

لوسیون کنترل کننده چربی زنیاک نوروا

انتهای پیام

مرتبط با : خانومیدیجی کالا
ایده سبز
دادپویان
اوج آرام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز