۵ کرم مرطوب کننده پرفروش برای پوست حساس + قیمت

۵ کرم مرطوب کننده پرفروش برای پوست حساس
تور لحظه آخری-کاماپرس

پوست مرطوب و سالم جزء اصلی طراوت و شادابی پوست هر فرد به شمار می‌رود. به همین دلیل انتخاب یک کرم مرطوب‌کننده مناسب به نوع و جنس پوست از اهمیت بالایی برخوردار است. هر چند که نیاز پوست به مرطوب‌کننده همیشگی است و باید هر روز از آن استفاده کرد، ولی برای پوست‌های خشک و آسیب‌دیده این نیاز چند برابر احساس می‌شود.

کاماپرس در این گزارش، ۵ کرم مرطوب‌کننده پرفروش برای پوست حساس را به همراه قیمت معرفی می‌کند.

1-کرم مرطوب کننده اوسرین و اوره ۱۰ درصد ثمین

این کرم مرطوب‌کننده با اوره و اوسرین موجود در آن انتخاب مناسبی برای پوست‌های خشک به شمار می‌رود. اوره موجود در این کرم باعث حفظ رطوبت پوست شده و به روند بهبود و بازسازی آن نیز کمک می‌کند. علاوه بر آن به لایه‌های عمیق پوست نفوذ می‌کند و خشکی و آسیب‌دیدگی آن را بهبود می‌بخشد. همچنین اوسرین یک رطوبت‌رسان قوی است و باعث نرمی و لطافت پوست دست و صورت می‌‌شود. قیمت این محصول در بازار 125 هزار تومان است.

1-کرم مرطوب کننده اوسرین و اوره ۱۰ درصد ثمین

2-کرم مرطوب کننده بایو آکوا مدل هیالورنیک اسید کلاژن

این کرم بایوآکوا یکی از معروف‌ترین کرم‌های مرطوب‌کننده به شمار می‌رود که علاوه بر تنظیم PH، پوست را به صورت عمیق مرطوب‌ می‌کند و باعث از بین رفتن جای لک‌ و جوش‌ها می‌شود. همچنین این کرم مرطوب‌کننده با ترکیباتی که دارد، خطوط و چین‌وچروک‌های ریز و سطحی روی پوست شما را کاهش می‌دهد. علاوه بر آن اسید هیالورونیک که به عنوان یک مرطوب‌کننده‌ی طبیعی، رطوبت را به لایه‌های عمیق پوست می‌رساند و آن را عمیقا آبرسانی می‌کند. همچنین کلاژن موجود در این کرم به عنوان یک پروتئین ضروری برای تقویت خاصیت ارتجاعی پوست عمل می‌کند و به بهتر شدن ساختار پوست کمک می‌نماید. قیمت این کرم در بازار 104 هزار تومان است.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

2-کرم مرطوب کننده بایو آکوا مدل هیالورنیک اسید کلاژن

3-کرم مرطوب کننده سیمپل مدل Rich

در ترکیب این محصول  که یکی از کرم‌های محبوب و معروف مرطوب‌کننده به شمار می‌رود، هیچ ماده شیمیایی استفاده نشده و همچنین بدون الکل و پاربن است. این محصول بر پایه آب ساخته شده و به راحتی جذب پوست می‌شود و احساس سنگینی و یا چربی به پوست نمی‌دهد. در این کرم ترکیباتی مثل ویتامین E و B5 وجود دارد که به تغذیه‌ی عمیق پوست خشک کمک کرده و از آن در برابر ترک‌های پوستی آزار دهنده محافظت می‌کند. قیمت این کرم در بازار 240 هزار تومان است.

3-کرم مرطوب کننده سیمپل مدل Rich

4-کرم مرطوب کننده قوی ویتامین E و هیالورونیک مای

یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین کرم‌های مرطوب‌کننده کرم مای است که با فرمولاسیون فوق‌العاده خود انتخاب بسیار مناسبی برای پوست‌های خشک به شمار می‌رود. این کرم مرطوب‌کننده به دلیل ویتامین E یک آنتی‌اکسیدان قوی است که از پوست شما در برابر آسیب‌های ناشی از رادیکال‌های آزاد و عوامل محیطی آسیب‌زا مراقبت می‌کند و در پوست شما حس جوانی و سلامت ایجاد می‌کند. هیالورونیک اسید موجود در این کرم نیز به عنوان یک عامل مهم و قوی مرطوب‌کننده‌ به شمار می‌رود و باعث حفظ رطوبت طبیعی پوست شما می‌شود. این محصول در بازار 60 هزار تومان قیمت دارد.

4-کرم مرطوب کننده قوی ویتامین E و هیالورونیک مای

5-کرم مرطوب کننده صورت و دست لافارر مدل 03

یکی دیگر از کرم‌های پرفروش و پرطرفدار برای پوست‌های خشک و آسیب‌دیده، کرم مرطوب‌کننده لافارر است. این کرم با برخورداری از ترکیبات فوق‌العاده و فرمولاسیون قوی باعث تغذیه و بازسازی پوست می‌شود. این کرم با داشتن عصاره‌های گل آویشن و کالاندولای باعث خاصیت‌ ضد التهابی و آرامش‌بخش در پوست می‌شود و جلوی تحریک و آلودگی‌های ناشی از خشکی پوست را می‌گیرد. قیمت این کرم در بازار 219 هزار تومان است.

5-کرم مرطوب کننده صورت و دست لافارر مدل 03

انتهای پیام

مرتبط با : خانومیریحا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز