بهترین کرم دور چشم برای جوانسازی + قیمت

بهترین کرم دور چشم برای جوانسازی
تورهای مسافرتی لحظه آخر

با افزایش سن داشتن کرمی که بتواند چروک‌های اطراف چشم را کم کرده و از ایجاد دوباره آن‌ها پیشگیری کند، بسیار ضروری است. با توجه به حضور  برندهای مختلف ایرانی و خارجی در بازار لوازم آرایشی و بهداشتی، انتخاب کرم دور چشم مناسب برای جوانسازی کار دشواری است. علاوه بر آن قیمت کرمی که انتخاب می‌کنید نیز بسیار اهمیت دارد.

کاماپرس در این گزارش، بهترین کرم دور چشم برای جوانسازی را معرفی می‌کند.

1-کرم دور چشم ویرا استتیک

کرم دور چشم ویرا استتیک یکی از انواع کرم‌های محبوب و معروف است که برای درمان تیرگی، پف و چروک دور چشم مناسب است. این کرم تحت لیسانس ایتالیا بوده و باعث افزایش خون‌رسانی به پوست اطراف چشم و رفع افتادگی پوست اطراف چشم می‌شود. این کرم جذب سریع و بافت نرمی دارد و اگر به صورت مداوم و روزانه استفاده شود می‌تواند نتیجه شگفت‌انگیزی ایجاد کند. قیمت این کرم در بازار 270 هزار تومان است.  کرم ضد چروک دور چشم ویرا استتیک

2-کرم دور چشم ضد چروک درماتیپیک

این کرم به دلیل استفاده از ترکیبات قوی و فرمولاسیون فوق‌العاده در مدت کوتاهی چروک و افتادگی اطراف چشم را از بین می‌برد و از ایجاد چروک جدید جلوگیری می‌کند. از جمله ترکیبات مهم و قوی این کرم می‌توان به کلاژن، شی باتر و روغن جوانه گندم اشاره کرد که تاثیر شگفت‌انگیزی روی پوست اطراف چشم دارد. علاوه بر آن این کرم برای ضد‌افتادگی پلک نیز مورد استفاده است و اثرات لیفتینگ نیز دارد. همچنین خاصیت آبرسانی این کرم آنقدر قوی است که باعث بهبود خشکی پوست اطراف چشم می‌شود. قیمت این کرم 299 هزار تومان است.

2-کرم دور چشم ضد چروک درماتیپیک

راز آسمان پایتخت

3-کرم دور چشم ضد چروک ساین اسکین

این کرم که یکی از بهترین کرم‌های دور چشم ایرانی به شمار می‌رود برای از بین بردن خطوط پنجه‌کلاغی و چروک اطراف چشم معجزه می‌کند. علاوه بر آن این کرم برای برطرف کردن تیرگی پوست اطراف چشم نیر موثر است و خاصیت مرطوب‌کنندگی فوق‌العاده‌ای دارد. در این کرم انواع ویتامین‌ها مانند ویتامین‌های A و E، کوآنزیم کیوتن، روغن جوجوبا و میوه نسترن وحشی استفاده شده است. استفاده مداوم از این کرم باعث می‌شود چین و چروک‌های اطراف چشم کاهش یابد و به جوان‌سازی و شادابی پوست اطراف چشم نیز کمک می‌کند. قیمت این کرم 100 هزار تومان است.

3-کرم دور چشم ضد چروک ساین اسکین

4-کرم دور چشم اسکین وان

این کرم بیشتر برای چروک‌های سطحی اطراف چشم مناسب است. همچنین این کرم رطوبت‌رسانی فوق‌العاده‌ای نیز برای پوست اطراف چشم دارد و علاوه بر آن غیر کومدون‌زا است. در این کرم اسید هیالورونیک وجود دارد که با تاثیرات خود باعث جوان‌سازی پوست نیز می‌شود. همچنین این کرم برای رفع پف و تیرگی زیر چشم نیز مناسب بوده و با تاثیر سریع خود خطوط ریز دور چشم را نیز به خوبی پُر می‌کند. از جمله دیگر ترکیبات موجود در این کرم رتینول است که اثرگذاری فوق‌العاده‌ای در جوانسازی پوست دارد. قیمت این محصول 300 هزار تومان است.

کرم صورت مناسب چروک سطحی پوست اسکین

5-کرم ضد چروک دور چشم ورونیک

این کرم یکی از موثرترین کرم‌های دور چشم به شمار می‌رود که برای تیرگی، پف و چروک اطراف چشم مناسب است. این کرم با اثر مرطوب‌کنندگی خود محافظ پوست اطراف چشم بوده و اثر انرژی‌بخش نیز دارد. از جمله ترکیباتی که باعث از بین بردن پف و چروک اطراف چشم در این کرم می‌شود، عصاره بابونه، ماکادامیا، روغن آرگان و کافئین است. با استفاده مداوم از این کرم می‌توان باعث افزایش آبرسانی و لیفتینگ پوست اطراف چشم شد. قیمت این کرم در بازار 600 هزار تومان است.

5-کرم ضد چروک دور چشم ورونیک

انتهای پیام

مرتبط با : خانومیدیجی کالا
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز