۵ شامپو پرفروش برای حجم دهی و ضد ریزش مو

تورهای مسافرتی لحظه آخر

بهترین شامپو برای آقایان و خانم‌ها، شامپویی است که هم کف سر را از چربی‌ها پاک کند و هم باعث خشک شدن زیادی ساقه مو نشود. به این صورت مو تقویت شده و از ریزش آن به دلیل چربی و خشکی جلوگیری می‌شود. بسیاری از شامپوهایی که از ریزش مو پیشگیری کرده و باعث حجم‌دهی آن می‌شوند، به‌طور موضعی فعالیت هورمون دی‌هیدروتستوسترون را کاهش داده و یا فاز آناژن یا رشد فولیکول مو را طولانی‌تر می‌کنند.

کاماپرس در این گزارش، ۵ شامپوی پرفروش برای حجم‌دهی و ضد‌ریزش مو را معرفی می‌کند.

1-شامپو پرژک مدل سیر

این شامپو یکی از موثرترین شامپوهای تولید ایران برای جلوگیری از ریزش مو است که به‌دلیل داشتن عصاره‌ی سیر خاصیت ضدباکتری و ضدقارچی دارد و با محافظت از سلامت پوست سر، باعث تقویت پیاز مو نیز می‌‌شود. این شامپو همچنین برای انواع موها به‌خصوص موهای شکننده و آسیب‌دیده، بسیار مناسب است و باعث حجم‌دهی به آن‌ها نیز می‌شود. برای گرفتن بهترین نتیجه، توصیه می‌شود 2 تا 3 بار در هفته از این شامپو استفاده کنید. قیمت این محصول در بازار 38 هزار تومان است.

1-شامپو پرژک مدل سیر 

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

2-شامپو تقویت‌کننده و ضدریزش مو فولیکا

فولیکا یکی از برندهای تخصصی در حوزه مو و پوست است که اکثر تولیدات خود را با فرمولاسیون پیشرفته روانه‌ی بازار می‌کند. این شامپو ضدریزش مو فولیکا حاوی ترکیبات مختلفی مثل کافئین، عصاره‌ی آرنیکا، زینک سولفات و ویتامین B6 است که با افزایش جریان خون در کف سر و تقویت پیاز مو باعث افزایش حجم و ضخامت ساقه‌ی مو شده و باعث کاهش ریزش مو در زنان و مردان می‌گردد. به این ترتیب با کاهش ریزش مو باعث افزایش حجم موها نیز می‌گردد. قیمت این محصول در بازار 89 هزار تومان است.

2-شامپو تقویت‌کننده و ضدریزش مو فولیکا

3-شامپو تقویت‌کننده و ضدریزش سریتا

شامپو ضد‌ریزش موی سریتا از آن دسته شامپوهایی است که با کافئین موجود در آن باعث تقویت ریشه‌ی مو و تتظیم چربی پوست کف سر شده و از ریزش مو جلوگیری می‌کند. علاوه بر آن، در این شامپو از ماده‌ای به نام سابال استفاده شده که به‌عنوان مکمل کافئین عمل می‌نماید و باعث افزایش تاثیر آن در جلوگیری از ریزش مو می‌شود. از دیگر ترکیبات به کار رفته در این شامپو، رزماری است که گردش خون را در پوست کف سر افزایش می‌دهد و ریشه‌ی مو را تقویت می‌کند. قیمت این شامپو در بازار 125 هزار تومان است.

3-شامپو تقویت‌کننده و ضدریزش سریتا

4-شامپو پرژک مدل رزماری

شامپورزماری پرژک به دلیل استفاده از عصاره‌ی رزماری که یک آنتی‌اکسیدان طبیعی است و خاصیت ضدقارچی دارد، به عنوان یکی از موثرترین شامپوهای ضد‌ریزش مو عمل می‌کند. علاوه بر آن این شامپو با جلوگیری از رشد مخمرها به رفع شوره‌ی سر نیز کمک شایانی می‌نماید. این شامپو همچنین به دلیل فرمولاسیون قوی که دارد علاوه بر اینکه از ریزش موی شدید جلوگیری می‌کند، احتمال طاسی زودرس را نیز کاهش می‌دهد. این شامپو برای انواع موها، به‌خصوص موهای نازک و شوره‌دار، گزینه‌ی مناسبی است. قیمت این محصول 47 هزار تومان است.

4-شامپو پرژک مدل رزماری

5-شامپو ضدریزش مو نئودرم مدل نوتریسل

این شامپو که یکی از شناخته‌شده‌ترین شامپوهای ضدریزش مو به شمار می‌رود، از ترکیبات مختلفی مثل کافئین، گلیسیرین و PQ10 تشکیل شده است. درواقع کافئین موجود در این شامپو با نفوذ به پوست سر و خنثی‌ کردن رادیکال‌های آزاد باعث افزایش گردش خون در کف سر شده و فولیکول‌های مو را تغذیه می‌نماید. از سوی دیگر، این شامپو با استفاده از ترکیبات دیگری مثل گلیسیرین و PQ10 که در آن وجود دارد باعث جلوگیری از ریزش و حفظ رطوبت مو‌ها شده و الکتریسیته‌ی آن‌ها را کم می‌کند. قیمت این محصول در بازار 100 هزار تومان است.

5-شامپو ضدریزش مو نئودرم مدل نوتریسل

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز