بهترین شامپو و نرم ‌کننده موجود در بازار

بهترین شامپو-کاماپرس
لست سکند

استفاده از شامپو و نرم کننده مناسب بخش مهمی از روتین مراقبت از موی ما را شامل می‌شود اما در میان انبوه برندهای شامپو و نرم کننده مو، خرید محصول متناسب با نیاز هر فرد شاید کار ساده‌ای نباشد.

کاماپرس در این گزارش به تفاوت شامپو و نرم کننده مو، شامپو برای انواع مو و نرم کننده‌های جدید می‌پردازد.

تفاوت شامپو و نرم کننده مو چیست؟

برای رفع چربی، آلودگی و پاکسازی موی سر علاوه بر آب، نیازمند پاک کننده قوی هستیم که شامپو به عنوان یک عامل پاک کننده نقش موثری در پاکسازی و شادابی موها دارد. این محصول با ترکیبات شیمیایی مختلف مانند سورفکتانت ها و مواد شوینده، باعث از بین رفتن چربی‌ و آلودگی از موها می شود. در عین حال از بروز التهابات فولیکولی جلوگیری می‌کند. اما در مقابل معمولا پس از شستشو با شامپو موها دچار گره می شوند. برای رفع این مشکل شامپوی نرم کننده یکی از محصولات پرطرفدار به ویژه افراد دارای موهای مجعد است. نرم کننده ها به نرم شدن ساقه موها و همچنین صاف و یکنواخت شدن کوتیکول مو کمک می کنند. از طرفی دیگر شامپوهای نرم کننده با آبرسانی به ترمیم ساقه مو نیز کمک می‌کنند.

شامپو و نرم کننده-کاماپرس

چرا انتخاب شامپو و نرم کننده مناسب دارای اهمیت است؟

انتخاب شامپو و نرم کننده مناسب برای نوع موی خود به بهبود و بهداشت موها کمک می‌کند. همچنین از خشکی، چربی، ساییدگی رنگ و آسیب به موها جلوگیری نیز می‌کند. استفاده از شامپوی نرم کننده مناسب تاثیر مستقیمی بر سلامت موهای شما دارد. بدین جهت باید از محصولات مناسب برای نوع موی خود استفاده کنید.

راز آسمان پایتخت

انواع شامپو

در ساخت شامپوهای مو علاوه بر جنس مو که شامل چرب، خشک و معمولی می‌شود، بر دیگر نیازهای تخصصی مانند خاصیت ضد ریزش، ضخیم کننده تارهای مو، مناسب برای موهای شوره‌دار، استفاده روزانه و بدون سولفات نیز تمرکز می‌شود که کاربران با توجه‌ به جنس مو و نیاز تغذیه‌ای موهای خود باید نسبت به خرید بهترین شامپو مناسب برای موهای خود اقدام کنند.

شامپو و نرم کننده-کاماپرس

پرفروش‌ترین شامپوها

1ـ  شامپو ضد ریزش هلس دراپ مخصوص انواع مو: این محصول تقویت کننده مو و مکمل درمانی برای انواع ریزش مو است. شامپو ضدریزش هلس دراپ با حمایت از فولیکول مو، روند ریزش را کاهش داده و باعث رشد مجدد موها می‌شود. این محصول همچنین باعث افزایش ضخامت تارهای مو نیز می‌شود و برای انواع مو بانوان و آقایان مناسب است. قیمت این شامپو 250 میلی‌لیتری در لحظه تهیه گزارش 289 هزار تومان است.

2ـ شامپو فاقد سولفات مورینگا امو مخصوص انواع مو: این محصول حاوی روغن‌های آرگان، مورینگا، هسته انگور و دانه آفتاب‌گردان است. علاوه بر آن، وجود کافئین، کراتین و انواع ویتامین‌ها در این شامپو به تقویت فولیکول‌های مو و ترمیم تارهای آن کمک کرده و در نهایت از ریزش موها جلوگیری می‌کند. این محصول برای افرادی مناسب است که موهای خود را بوتاکس کرده‌ یا از اگزما و خارش کف سر رنج می‌برند. قیمت این شامپو 400 میلی‌لیتری در لحظه تهیه گزارش 175 هزار تومان است.

3ـ شامپو ترمیم‌کننده ای‌آی‌ان مخصوص موهای آسیب‌دیده: این شامپو حاوی کراتین و پروتئین گندم بوده که درمان‌کننده عمیق تارهای آسیب‌دیده و نازک مو است. این محصول شویندگی ملایمی دارد و موها را آبرسانی و تغذیه می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این شامپو می‌توان به فاقد پاربن بودن آن اشاره کرد. این شامپو برای موهای فر، خشک شده و آسیب دیده مناسب است. قیمت این محصول 354 میلی لیتری 98 هزار تومان است.

شامپو و نرم کننده-کاماپرس

انواع نرم‌کننده مو

استفاده از یک نرم‌کننده پس از شامپو کردن مو به حفظ آب فولیکول‌های مو، آبرسانی عمیق‌تر به ساقه موها و نرم کردن آن‌ها کمک می‌کند. نرم‌کننده‌ها اکثرا در حمام استفاده می‌شود، اما شامل مدل‌های گوناگون خارج از حمام و به‌صورت محصولاتی که روغن کمی دارند نیز می‌شود. یک نرم‌کننده مو خوب باید به رفع گره و وز موها کمک کرده و به ‌این‌ترتیب از ایجاد موخوره در ساقه موها جلوگیری کند.

جدیدترین نرم‌کننده‌های مو سفیر

1ـ لوسیون نرم‌کننده مو ماکسیمیلیان: این نرم‌کننده مو حاوی روغن هسته انگور و عصاره آلوورا بوده که در کنار هم کار نرم‌کنندگی و آبرسانی به ساقه موها را انجام می‌دهند. این لوسیون مو فاقد پارابن و تست حیوانی بوده و برای موهای فر، خشک، آسیب‌دیده و رنگ شده مناسب است. قیمت این محصول 250 میلی‌لیتری در لحظه تهیه گزارش 118 هزار تومان است.

2ـ لوسیون نرم‌کننده وچه مخصوص موهای وز و گره‌خورده: این نرم‌کننده مو حاوی روغن جوجوبا و جوانه گندم است که خشکی و شکنندگی موها را برطرف و شانه‌پذیری آن را آسان می‌کند. این محصول فاقد پارابن، نمک و سیلیکون است و در تولید آن از تست حیوانی استفاده نشده است. لوسیون نرم‌کننده برای موهای وز، خشک و آسیب‌دیده مناسب بوده و قابل استفاده برای بانوان و آقایان است. قیمت این محصول 200 میلی‌لیتری 255 هزار تومان است.

3ـ نرم‌کننده اکسترا پروتکت الارو: این نرم‌کننده حاوی عصاره‌ها و روغن‌های طبیعی مانند بابونه و جوانه گندم بوده و مخصوص موهای خشک، رنگ شده و آسیب دیده است. این محصول همچنین باعث ترمیم و حالت‌پذیری موها می‌شود. قیمت این نرم کننده 450 میلی‌لیتری 193 هزار تومان است.

شامپو و نرم کننده-کاماپرس

خرید بهترین شامپو و نرم‌ کننده مو جدید از “سفیر”

سفیر، یکی از قدیمی‌ترین فعالان و شرکت‌های عرضه‌کننده محصولات آرایشی و بهداشتی است. این مجموعه شرایطی را برای خرید حضوری و اینترنتی برای مشتریان خود فراهم کرده است که آنها بتوانند با گرفتن خدمات مشاوره و صحبت با مشاوران این مجموعه محصول موردنیاز خود را با اطمینان و آسودگی خاطر تهیه کنند. قیمت­های بالا نیز از سایت سفیر استخراج شده است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید می‌توانند به وب‌سایت این مجموعه به آدرس https://www.safirstores.com مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : فروشگاه سفیر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز