گرانترین و پرفروش ترین تورهای نوروزی 1402

لست سکند

گرانترین و پرفروش ترین تورهای نوروز، تورهای اروپایی هستند. در چند سال اخیر، با توجه به نوسانات نرخ ارز و افزایش قیمت بلیط پروازهای خارجی، قیمت خرید تورهای اروپایی نیز افزایش پیداکرده است.

به گزارش کاماپرس به نقل از آژانس هواپیمایی آیشم، همواره تعطیلات نوروز بهترین فرصت برای سفر است، اما انتخاب تورهای نوروزی داخلی یا خارجی برای سفر، وابستگی مستقیمی به بودجه مسافران دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

گرانترین و ارزانترین تورهای نوروزی

آژانس های گردشگری برای تورهای گردشگری خارجی و داخلی، تبلیغات زیادی انجام می دهند. قیمت این تورها نیز به‌صورت لحظه‌ای در حال تغییر است. البته اصلی‌ترین دلیل تغییر قیمت تورهای مسافرتی نوسانات قیمت ارز است؛ اما انتخاب مناسب‌ترین تورهای ویژه نوروز، بستگی به شرایط اقتصادی مسافران دارد.

اغلب مسافران ترجیح می دهند تورهای ارزان قیمت داخلی را خریداری نمایند. به عنوان مثال تور شیراز، تور مشهد، تور اصفهان، تور کیش، تور قشم و هرمز و سایر مناطق دیدنی ایران، جزو تورهای ارزان قیمت هستند.

راز آسمان پایتخت

برخی از افراد نیز علاقه زیادی به دیدن کشورهای دیگر دارند. به همین خاطر از بین گرانترین و پرفروش ترین تورهای نوروزی، اقدام به انتخاب می نمایند. این افراد به دنبال مقاصدی جذاب‌تر هستند تا بتوانند جاذبه های گردشگری کشورهای دیگر را هم ببینند. با توجه به بالا رفتن هزینه های زندگی روزمره افرادی که اقدام به خرید تورهای گران‌قیمت نوروزی می نمایند، باید سرمایه ای گزاف و بلااستفاده داشته باشند تا از آن برای سفرهای خود استفاده کنند. برخی از محبوب‌ترین تورهای ویژه نوروز، به شرح زیر است.

تور یونان نوروز

تور یونان در تعطیلات نوروزی یکی از پر فروش ترین تورهای مسافرتی خارجی است. با توجه به اینکه کشور یونان یکی از کشورهای زیبای اروپایی و خوش آب و هوا است، مسافران و گردشگران بسیاری هرساله در تعطیلات نوروز، اقدام به اخذ ویزای توریستی یونان می‌نمایند. کشور یونان علاوه بر دارا بودن جاذبه های گردشگری بیشمار، جاذبه های طبیعی و سواحل بی‌نظیری دارد که برای گردشگران بسیار جذاب هستند.

هزینه سفر به یونان با تور، با توجه به خدمات ارائه شده توسط تورهای گردشگری محاسبه می شود. هر یک از تورهای مسافرتی خدمات به خصوصی را به گردشگران ارائه می نمایند. برخی از آژانس های گردشگری، هتل های با کیفیتی را برای اقامت مسافران انتخاب می‌کنند که هزینه‌های بالاتری دارد. سفر به کشورهای اروپایی نیازمند دریافت ویزا است به همین خاطر مسافران قبل از خرید تورهای اروپایی، باید برای دریافت ویزا اقدام نمایند.

تور اسپانیا نوروز

کشور اسپانیا دارای شهرهای مهمی مانند مادرید، بارسلونا و تنریف است که مقصد بسیاری از گردشگران خارجی هستند. معمولاً تورهای گردشگری در برنامه های خود، سفر به شهرهای مهم را قرار می دهند. قیمت خرید تورهای مسافرتی اسپانیا، با توجه به خدمات ارائه شده توسط تور های مسافرتی مانند وعده های غذایی و گشت شهری بیشتر می شود. بیشتر مسافران ترجیح می دهند تور های ترکیبی اروپا را خریداری نمایند تا بتوانند از چندین شهر در طول سفر خود دیدن کنند.

تور یونان ایتالیا اسپانیا فرانسه نوروز

سفر به چند کشور اروپایی به صورت همزمان می تواند بهترین انتخاب باشد. چرا که مسافران می توانند در طول سفر خود در تعطیلات نوروز که طولانی مدت هم هست، دور اروپا را بگردند و کشورهای مختلف را ببینند. تبلیغاتی که این روزها توسط آژانس های گردشگری درباره قیمت تورهای اروپایی می شود، نشان دهنده این است که آژانس های گردشگری به منظور کاهش هزینه های مسافران تورهای ترکیبی را ترتیب داده‌اند.

به این صورت قیمت تور 29 روزه دور اروپا، می تواند بسیار به صرفه باشد. چرا که مسافران می توانند یک بار ویزا تهیه کنند و با همان ویزا به کشورهای حوزه شینگن سفر کنند. به این صورت می توانند هزینه های مربوط به دریافت ویزای توریستی اروپا را کاهش دهند.

قیمت تور های نوروزی

قیمت تورهای نوروزی علاوه بر نرخ ارز، به عوامل دیگری هم، بستگی دارد که از جمله آن ها می‌توان به هزینه اقامت در هتل، هزینه خدمات تور، هزینه بلیط رفت و برگشت هواپیما و … اشاره کرد. برخی از آژانس های گردشگری هستند که هتل های ۴ ستاره و ۵ ستاره را برای اقامت مسافران انتخاب می کنند. همین امر نیز باعث افزایش هزینه های سفر و خرید تور می شود.

خدمات ویژه ای که توسط تورهای مسافرتی در اختیار مسافران قرار داده می شود مانند گشت شهری، ترانسفر فرودگاهی و وعده های غذایی، جز پارامترهای دیگری هستند که روی قیمت تورهای نوروزی تأثیر دارند.

یکی از مواردی که می تواند هزینه خرید تور های گردشگری نوروز را افزایش دهد، خرید تورهای مسافرتی داخلی در تعطیلات نوروز است. بسیاری از مسافران به خاطر اینکه تعطیلات نوروز طولانی مدت است، اقدام به سفر در این ایام می نمایند. البته هزینه اقامت در هتل و خرید بلیط هواپیما نیز در ایام نوروز افزایش چشمگیری پیدا می کند و باعث می شود هزینه خرید تورهای گردشگری نوروز در این ایام بیشتر شود.

کلام پایانی

هر ساله در زمان تعطیلات نوروز، تبلیغات بسیاری درباره تورهای گردشگری به سمت گردشگران ایرانی روانه می شود. از آنجا که قیمت این تور ها مرتب در حال تغییر است، ممکن است گردشگران ایرانی برای انتخاب تور های مسافرتی نوروزی دچار تردید شوند، اما در نهایت مسافران با توجه به بودجه‌ای که برای سفر در نظر گرفته اند و طبق آنچه در تبلیغات تورهای گردشگری توسط آژانس های مسافرتی ارائه می شود، می توانند مقاصد مناسبی را برای سفر انتخاب کنند. به منظور کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت گران ترین و پرفروش ترین تورهای نوروزی ۱۴۰۲، می توانید به وب‌سایت آژانس گردشگری آیشم مراجعه کنید و قیمت انواع تورهای خارجی و داخلی را مشاهده نمایید.

انتهای پیام

مرتبط با : آیشم
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز