کدام کشور باهوش ترین مردم را دارد؟ (ویدیو)

انسان موجودی بسیار باهوش است. ما توانسته ایم به گداخت هسته ای دست بیابیم و در شرف آنیم تا سفرهای فضایی را برای عموم مردم امکان پذیر کنیم، به این ترتیب به عنوان یک گونه باهوش بسیار به خودمان می بالیم، ولی آیا تا بحال به این فکر کرده اید که کدام کشور باهوش ترین مردم را دارد؟ شاید به یک برزیلی باهوش فکر کنید، یا یک غنایی نابغه و یا یک سوئیسی فوق باهوش به ذهن تان برسد ولی اگر می خواهید جواب درست را بدانید ویدیویی که در ادامه می آید را تماشا کنید تا به جواب این پرسش پی ببرید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، تعیین دقیق کشوری که باهوش ترین افراد را دارد کار دشواری است چون برای تعیین آن عوامل متعددی را می توان ملاک سنجش قرار داد و دست یافتن به یک جواب واضح و کوتاه با چالش های زیادی مواجه خواهد شد. با این حال، کارشناسان هوش و جمعیت به ابداع روش های جدیدی که آن ها را هرچه بیشتر به یک رتبه بندی واقع‌گرایانه نزدیک کند ادامه می دهند. در واقع، میزان هوش به ملیت و عواملی مانند سیاست و منطقه جغرافیایی نیز ارتباط پیدا می کند.

راز آسمان پایتخت

کارشناسان به منظور تعیین باهوش ترین مردم جهان، از داده های مختلفی مانند تعداد جایزه های نوبلی که هر کشور برده است (که نشانگر هوش مردم آن کشور در طول تاریخ است)، میانگین کنونی آی کیو (که نشانگر میزان هوش کنونی است) و سطح آموزش (که نشان دهنده هوش نسل آینده است) استفاده می کنند.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز