سریع ترین تراکتور جهان را بشناسید (ویدیو)

تور لحظه آخری-کاماپرس

تراکتور یکی از مهمترین ماشین آلات کشاورزی است و بیشتر کارهای یک مزرعه بزرگ یا باغ به وسیله آن انجام می گیرد. البته برندهای مختلف همیشه در تلاش هستند تا بهترین تراکتورها را تولید کنند و اگر شما هم به این ماشین سنگین کشاورزی علاقه‌مند هستید در ادامه ویدیویی تماشا خواهید کرد که یکی از بهترین ها را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، تراکتور جی سی بی 8000 فستراک (JCB Fastrac 8000) آمیزه ای است کامل از بهره وری، کم مصرفی، ایمنی و سرعت. این تراکتور می تواند به سرعتی معادل 70 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند که این مقدار آن را به سریع ترین تراکتور جهان تبدیل کرده است.

مدل جدید تراکتور جی سی بی 8000 فستراک به روزرسانی شده و از فرمان پذیری پاسخگوتر و سیستم تعلیقی پیشرفته برخوردار شده است که چه هنگام کار در مزرعه و چه هنگام حرکت در جاده سواری نرم تری ارائه می دهد.

راز آسمان پایتخت

تراکتور جی سی بی 8000 فستراک ظرفیت بارگیری و توان یدک کشی بالایی دارد و دیگر نیازی نیست چندین بار توقف و بارگیری کنید به این ترتیب هم در وقت و هم در انرژی صرفه جویی می شود. این تراکتور به یک موتور شش سیلندر 8.4 لیتری مجهز است که در کنار گیربکس متغیر پیوسته (CVT) قرار می گیرد. در کنار این تجهیزات برای راحتی حال راننده تراکتور، کروز کنترل نیز از قلم نیفتاده است. تراکتور جی سی بی 8000 فستراک از چهار ترمز دیسکی نیز بهره می برد که معنایش این است 15 درصد سریع تر از تراکتورهای رقیب می توانید ترمز بگیرید.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز