شاسی بلند لندروور دیفندر 130 ؛ پاسخ دندان شکن به جیپ آمریکا (ویدیو)

تورهای مسافرتی لحظه آخر

برای سال ها، لندروور دیفندر پاسخ انگلستان به جیپ آمریکا بوده است ولی نسل های جدید این شاسی بلند به برندی لوکس تبدیل شده اند که راحتی بیشتری دارد و از توانایی های آفرود زیادتری برخوردار است. در لندروور دیفندر مدل 130 که امسال به خط تولید پیوسته است، طول بدنه کشیده تر شده و سه ردیف صندلی در آن تعبیه شده اند به گونه ای که ظرفیت هشت سرنشین را دارد. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که لندروور دیفندر 130 مدل 2023 را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، مدل جدید 130 به طور استاندارد از تجهیزاتی بهره می برد که در مدل های 90 و 110 به صورت سفارشی قابل خریداری بود، از میان این تجهیزات می توان به نمایشگر تفریحات و سرگرمی 11.4 اینچی اشاره کرد. یک نسخه ویژه از این خودرو نیز به مناسبت سی‌امین سالگرد تولید دیفندر ساخته خواهد شد که فقط 500 دستگاه از آن روی خط تولید خواهد رفت. این نسخه مبتنی بر دیفندر 110 است و یک موتور چهار سیلندر توربو با 296 اسب بخار نیروی پیشران آن را تأمین می کند.

لندروور دیفندر مدل 130 برای بسیاری از خریداران کاربردی خواهد بود. تیپ پایه از یک موتور چهار سیلندر 2 لیتری توربو با 296 اسب بخار نیرو بهره می برد که برای رفت و آمدهای روزمره مناسب است، با این حال کسانی که می خواهند به آفرودهای سخت بروند می توانند به صورت سفارشی موتور 6 و یا 8 سیلندر را انتخاب کنند که گزینه بهتری است.

راز آسمان پایتخت

قیمت لندروور دیفندر 130 مدل 2023

قیمت تیپ پایه لندروور دیفندر 130 حدود 53000، و قیمت تیپ 8 سیلندر 105700 دلار اعلام شده است.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : لندروور
دادپویان
ایده سبز
اوج آرام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز